nawigacja

Data: 2013-12-11 23:38:18
Autor: Yogi\(n\)
nawigacja
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52a8b552$0$2186$65785112news.neostrada.pl...

Czy sie jeszcze troche pomeczyc i poczekac na ulepszenie androida ?

Mam pioneera 2 DIN w swoim samochodzie a na nim IGo w wersji 8,3 albo 8,4 na win CE (navgate czy jakoś tak) i jestem bardzo z tego wynalazku zadowolony. Wcześniej korzystałem z Automapy (jeszcze w wersji 4,coś) i myślałem, że lepiej być nie może, ale myliłem się ;-) Jeżdżę mniej lub bardziej regularnie jeszcze dwoma innymi autami bez nawigacji, poszukałem, poszperałem i zainstalowałem IGo Primo na smartfonie. Szybka, bardzo łatwa obsługa, dość dużo opcji, jeśli ktoś lubi "kastomizację", działa bez zarzutu z mapami navteca.
Niestety, tylko pirat, nie można (ponoć) tak poprostu go kupić.  W Google play jest wersja izraelska, japońska, chilijska,turecka i estońska. Pirat po dobraniu polskiej mapy, ustawieniu poskiego języka, dodaniu polskich POI i plików z głosami działa jak w pełni i poprawnie zlokalizowany produkt. Może ktoś pójdzie po rozum do głowy i zacznie to sprzedawać za, powiedzmy 100 zł, będę jednym z pierwszych klientów.
--
Yogi(n)

nawigacja