nawigacja dla kapelusznika - jaka?

Data: 2011-03-28 11:39:30
Autor: Tadeusz
nawigacja dla kapelusznika - jaka?

Użytkownik "pwz" <> napisał w wiadomości ...

PomoĹźecie?

pomoĹźecie :)

ja też doradzam Ci TomTom, jako najbardziej intuicyjnego w obsłudze
Sam używam TomTom ONE XL i sobie chwalę :)

PS: gdybyś był zainteresowany to akurat mam do sprzedania
TomTom XL nieuĹźywany, kompletny, na gwarancji
Mogę np. wystawić na Allegro

Tadeusz

Data: 2011-03-28 12:36:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał w wiadomości news:impl1r$r12$1pippin.nask.net.pl...

Użytkownik "pwz" <> napisał w wiadomości ...

PomoĹźecie?

pomoĹźecie :)

ja też doradzam Ci TomTom, jako najbardziej intuicyjnego w obsłudze

Dla mnie byl najbardziej nieintuicyjny.

Ale że nie jestem ani kapelusznikiem, ani komputerowym total lamerem, to dopuszczam możliwość że dla kapelusznika będzie odwrotnie - oni wszystko mają odwrotnie.

Data: 2011-03-28 13:25:59
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-03-28 12:36,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Widzę postęp ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-03-28 13:32:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:impr87$gpb$2news.onet.pl...
[...]

Mylisz się - zawsze zdawałem sobie sprawę, że zupełnie inni ludzie mogą mieć zupełnie inne doświadczenia i reakcje.

Data: 2011-03-28 16:11:23
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2011-03-28 12:36, Cavallino wrote:
Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał w wiadomości
ja też doradzam Ci TomTom, jako najbardziej intuicyjnego w obsłudze

Dla mnie byl najbardziej nieintuicyjny.

No właśnie. Też bym go tak ocenił.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-03-29 16:15:24
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Mon, 28 Mar 2011 12:36:07 +0200, w
<4d906498$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> ja też doradzam Ci TomTom, jako najbardziej intuicyjnego w obsłudze

Dla mnie byl najbardziej nieintuicyjny.

Co do inuicyjności TomToma to wystarczy spróbować wpisać jakąś nazwę typu
"Sosnowskiego". Jak nie wiesz, że był generałem to za ch nie znajdziesz, bo:
- w bazie jest wpisany jako "Gen. XXX Sosnowski"
- TomTom szuka po początku nazwy

Ale że nie jestem ani kapelusznikiem, ani komputerowym total lamerem, to dopuszczam możliwość że dla kapelusznika będzie odwrotnie - oni wszystko mają odwrotnie.

TomToma należy unikać ze względu na totalną zlewkę jeżeli chodzi o aktualizację
map.

Data: 2011-03-30 07:59:22
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-03-29 16:15,  *radekp@konto.pl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

W 90% bzdury - zdarza się taki błąd na niektórych mapach, ale to co najmniej rzadko. U mnie na Go 920 nie ma go od co najmniej kilku wydań map.

[...]

http://pdaclub.pl/forum/tomtom/braki-i-bledy-map-8-65/
Polecam zwrócić uwagę na posty usera teleatlas. Podejście się zmieniło i to znacznie.

Data: 2011-03-30 18:51:17
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Wed, 30 Mar 2011 07:59:22 +0200, w <imugrq$k40$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

> [...]

W 90% bzdury - zdarza się taki błąd na niektórych mapach, ale to co najmniej rzadko. U mnie na Go 920 nie ma go od co najmniej kilku wydań map.

Czyli przy nazwach 2-członowych nie znajdziemy bez kombinacji tylko 1 na 10
ulic? Fajnie :>.

> [...]

http://pdaclub.pl/forum/tomtom/braki-i-bledy-map-8-65/
Polecam zwrócić uwagę na posty usera teleatlas. Podejście się zmieniło i to znacznie.

Czytam: "3. zmiany na krajówkach i autostradach w zasadzie ogarniamy i
wprowadzamy z wyprzedzeniem,"

Hahahaha. To czekam aż najpierw ogarną ostatnie 15 lat we Wrocławiu.

Data: 2011-03-31 07:50:32
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-03-30 18:51,  *radekp@konto.pl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Czytaj ze zrozumieniem - *na niektórych mapach*. Zresztą zwykle w następnym wydaniu tego problemu już nie ma.

[...]

Naprawdę nie musisz - AM ma wszystkie drogi - nawet te których nie ma :)