nawigacja dla kapelusznika - jaka?

Data: 2011-03-29 16:18:32
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Mon, 28 Mar 2011 09:20:18 +0200, w <impcrk$spa$1@news.onet.pl>, pwz
<pwz@onet.eu> napisał(-a):

Chodzi zatem o znalezienie dla niego takiej nawigacji, która:
a. będzie banalnie prosta w obsłudze,
b. będzie możliwie bezbłędnie i "intuicyjnie" (jak dla kapelusznika) prowadziła "za rękę" do celu,
c. no i oczywiście będzie miała możliwie aktualną mapę (wystarczy Polski), ale to chyba wiadomo samo przez się.

I jeszcze czego unikać: TomToma oraz programów z mapami Navteqa i Emapy.

Data: 2011-03-29 15:34:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Mar 2011 16:18:32 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

I jeszcze czego unikać: TomToma oraz programów z mapami Navteqa i Emapy.

Ciekawe po ilu grupach będziesz jeszcze te bajki rozsiewał.
Najlepiej poleć Automapę na ajfona, tam przynajmniej nie ma problemu z
mapami (bo sporej części osób nie działa wcale)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-03-29 17:54:19
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Tue, 29 Mar 2011 15:34:36 +0100, w <1z2dpjv2o63m.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

Dnia Tue, 29 Mar 2011 16:18:32 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

> I jeszcze czego unikać: TomToma oraz programów z mapami Navteqa i Emapy.

Ciekawe po ilu grupach będziesz jeszcze te bajki rozsiewał.

Co jest bajką? Bo chyba nie odróżniasz bajki od rady?

Data: 2011-03-29 17:10:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Mar 2011 17:54:19 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

I jeszcze czego unikać: TomToma oraz programów z mapami Navteqa i Emapy.

Ciekawe po ilu grupach będziesz jeszcze te bajki rozsiewał.

Co jest bajką? Bo chyba nie odróżniasz bajki od rady?

Proste pytanie - na jakiej wersji map Tomtoma swoje rzekomo rozsądne
porady?
Kiedy ostatnio i gdzie sprawdzałeś pokrycie map Navteqa?

Data: 2011-03-29 18:20:01
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Tue, 29 Mar 2011 17:10:13 +0100, w <6ezj5q3gycox.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

Proste pytanie - na jakiej wersji map Tomtoma swoje rzekomo rozsądne
porady?

Heh?

Kiedy ostatnio i gdzie sprawdzałeś pokrycie map Navteqa?

W styczniu/lutym. I? Pokrycia Navteqa ja nie czepiam się, jest bardzo dobre.
Szkoda, że tylko pokrycie i aktualność.

Data: 2011-03-29 17:25:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Mar 2011 18:20:01 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Proste pytanie - na jakiej wersji map Tomtoma swoje rzekomo rozsądne
porady?

Heh?

na jakiej wersji map Tomtoma opierasz swoje porady, żeby unikać TomToma.
To chyba proste pytanie, prawda?

Kiedy ostatnio i gdzie sprawdzałeś pokrycie map Navteqa?

W styczniu/lutym. I? Pokrycia Navteqa ja nie czepiam się, jest bardzo dobre.
Szkoda, że tylko pokrycie i aktualność.

"I jeszcze czego unikać: (..) programów z mapami Navteqa "

to nie jest czepianie się?

Data: 2011-03-29 19:21:16
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Tue, 29 Mar 2011 17:25:16 +0100, w <1oe80x5yb4whr$.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

na jakiej wersji map Tomtoma opierasz swoje porady, żeby unikać TomToma.
To chyba proste pytanie, prawda?

To trzeba je zadać, najlepiej poprawnie. Na każdej, z naciskiem na ostatnią.

Tak. Bo mapy są do bani.

Data: 2011-03-29 18:38:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Mar 2011 19:21:16 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

na jakiej wersji map Tomtoma opierasz swoje porady, żeby unikać TomToma.
To chyba proste pytanie, prawda?

To trzeba je zadać, najlepiej poprawnie. Na każdej, z naciskiem na ostatnią.

czyli konkretnie, którą wersję sprawdzałeś?

"I jeszcze czego unikać: (..) programów z mapami Navteqa "

to nie jest czepianie się?

Tak. Bo mapy są do bani.

Właśnie na właściwej grupie wykazałem ci, że są lepsze niż mapy google i
równie dobre jak mapy Geosystems. Więc co jest do bani?

Data: 2011-03-29 20:05:55
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Tue, 29 Mar 2011 18:38:05 +0100, w <17higm8ewr716.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

czyli konkretnie, którą wersję sprawdzałeś?

Numerek? Nie mam okazji go doświadczyć, Igo nie podaje. A że nie mam przy sobie
navi, to zgaduję, że to było Q4/2010.

Ale w sumie nie potrzebuję go znać -- jest dostępna też online.

A i to nie jest potrzebne, wystarczy wejść na właściwe forum i poczytać czego
znowu nie ma.

Właśnie na właściwej grupie wykazałem ci, że są lepsze niż mapy google i
równie dobre jak mapy Geosystems. Więc co jest do bani?

"Równie dobre co mapy Geosystems"? Nie wiem co bierzesz, ale zmień na lżejsze.
Pod względem aktualizacji są za Geosystems, choć niewiele.

Na drugiej grupie jedyne co wykazałeś, to że masz pojęcia o przebiegu DK5.
Tak nawiasem to to o czym nie wiesz, to na mapach Navteqa istnieje, ale jeździć
nie można (oznaczone jako "w budowie").

Co do bani? Kategoryzacja dróg, restrykcje, a nawet numeracja. Plus, że starają
się nadrobić zaległości, ale do map Geosystems czy Imagisu to im wciąż daleko
jak stąd do księżyca.

Data: 2011-03-29 19:31:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:05:55 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Co do bani? Kategoryzacja dróg, restrykcje, a nawet numeracja. Plus, że starają
się nadrobić zaległości, ale do map Geosystems czy Imagisu to im wciąż daleko
jak stąd do księżyca.

Fakt, nie żaden program z tymi mapami skakać z mostu, jak to przez wiele
lat robiła Automapa

Data: 2011-03-29 21:45:41
Autor: Axel

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:ilhffk36sc74$.dlglepper.institute.com...
[...]

Waldus, czyzbys juz z powodu emigracji zaczal pisac posty po angielsku i tlumaczysz je na polski uzywajac googlowego translatora? :-P

--
Axel

Data: 2011-03-29 21:16:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Mar 2011 21:45:41 +0200, Axel napisał(a):

Waldus, czyzbys juz z powodu emigracji zaczal pisac posty po angielsku i tlumaczysz je na polski uzywajac googlowego translatora? :-P

Nie, dzieciak przeszkadza i czasem nie zauważę, że zamiast backspace
wciskam ctrl+backspace

Data: 2011-03-30 18:57:09
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Tue, 29 Mar 2011 19:31:48 +0100, w <ilhffk36sc74$.dlg@lepper.institute.com>,
> [...]

> jak stąd do księżyca.

Fakt, nie żaden program z tymi mapami skakać z mostu, jak to przez wiele

Widzę, że skończyły się argumenty.

Data: 2011-03-30 18:31:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 30 Mar 2011 18:57:09 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Widzę, że skończyły się argumenty.

Co ty wiesz o argumentach?
Argumentem byłaby informacja o wersji map w TomTomie, której nie masz.
Argumentem byłaby informacja dlaczego odradzasz zakup czegokolwiek z mapami
Navteqa chociaż nic do map Navteqa nie masz.
W zamian proponujesz niedorobiony program, który ostatnio wprowadził nową
funkcję - brak odbioru GPS. Bo tak.
Daruj sobie więc jakiekolwiek teksty o argumentach.

Data: 2011-03-31 18:30:24
Autor: radekp@konto.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
Wed, 30 Mar 2011 18:31:36 +0100, w <b6gi3sr97ocy$.dlg@lepper.institute.com>,
> [...]

> Widzę, że skończyły się argumenty.

Co ty wiesz o argumentach?
Argumentem byłaby informacja o wersji map w TomTomie, której nie masz.

Ach, mam sprawdzać numerek? I gdy sprawdzę, to te odcinki automagicznie się w
nim pojawią?

Argumentem byłaby informacja dlaczego odradzasz zakup czegokolwiek z mapami
Navteqa chociaż nic do map Navteqa nie masz.

Widzę, że z czytaniem problemy?
Cytat:
[...]

Który? MM czy AM? Zresztą szkoda, że moje o tym wiedzą i w obu działa GPS.

Daruj sobie więc jakiekolwiek teksty o argumentach.

To raczej ty sobie daruj. Masz absolutne zero argumentów.

nawigacja dla kapelusznika - jaka?