nawigacja dla kapelusznika - jaka?

Data: 2011-04-01 18:55:27
Autor: J.F.
nawigacja dla kapelusznika - jaka?
U偶ytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisa艂
Mam problem w kt贸rego rozwi膮zaniu prosz臋 BiSwK. Ot贸偶 musz臋 wybra膰 i kupi膰 nawigacj臋 (GPS) samochodow膮 dla starszego kierowcy. Kierowca kompletnie atechniczny, typowy kapelusznik, kt贸ry bez ma艂a gubi si臋 na jednokierunkowej ulicy ;-)

Nie kupowac.
Z nawigacja tez trzeba sie nauczyc jezdzic, a dobra ma skomplikowana obsluge  :-)

c. no i oczywi艣cie b臋dzie mia艂a mo偶liwie aktualn膮 map臋 (wystarczy Polski), ale to chyba wiadomo samo przez si臋.

Szkoda ze nie w sklepie :-)

Uwaza na tanie produky z MapaMap - specjalnie dla Biedronki jest wersja Lite ..

Ostatnio widzialem Larka z Navigo za 155zl, ale Navigo nie polecam.

J.

Data: 2011-04-02 13:11:27
Autor: niusy.pl
nawigacja dla kapelusznika - jaka?

U偶ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

E tam. Jazda prosta jest, obs艂uga te偶 tylko wiele mo偶liwo艣ci niepotrzebnych jest. Szkolenie zrobi膰 i tyle.

nawigacja dla kapelusznika - jaka?