nawigacja + kamera cofania + videorejestrator

Data: 2015-06-19 02:54:36
Autor: Pablo Eldiablo
nawigacja + kamera cofania + videorejestrator
W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 12:08:58 UTC+2 użytkownik SW3 napisał:

[cut]

Ja używam 'combo' własnej produkcji oparte na smartfonie. Nie mam podłączonej jedynie kamery cofania.

Działa to w następujący sposób:
na desce rozdzielczej zamocowałem zmajstrowany uchwyt z podpiętym zasilaniem dla smartfona. Sprzęt to sony z1 + uchwyt z zasilaniem + radio BT. Co ważne, telefon ma fabrycznie wyprowadzone styki ładowania na boku obudowy, nie wymaga więc wpinania za każdym razem delikatnego uUSB. Smartfon jest tak skonfigurowany, że po wykryciu ładowania bocznymi stykami uaktywnia profil samochodowy (domyślnie w sony stacja dokująca). Jednocześnie po przekręceniu kluczyka urządzenie paruje się z radiem BT. Tryb samochodowy wymusza start yanosika i dailyroads - rejestrator trasy (oba w tle).
Tym sposobem w 3-4 sek. od przekręcenia kluczyka mam włączony rejestrator, yanosik, zestaw głośnomówiący i sterowanie multimediami, w tym nawigacją. Dżwięk ze wszystkich źródeł idzie przez głośniki samochodu, przez radio BT.
Kamerę pewnie też by się dało podpiąć, o ile procesor telefonu by to uciągnął. Mi wystarczają pipczące czujniki parkowania i wielkie lusterka w L200 ;-)

pablo

Data: 2015-06-19 12:51:27
Autor: Chris
W dniu 2015-06-19 o 11:54, Pablo Eldiablo pisze:
[...]

To mogłeś kupić takie radio jak masz tel. SONY:

http://allegro.pl/sony-radio-cd-aux-usb-mp3-nfc-bluetooth-xsp-n1bt-i5395157217.html

Powiem że myślę nad takim tylko pod Z2:)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-06-19 06:41:12
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu piątek, 19 czerwca 2015 12:51:28 UTC+2 użytkownik Chris napisał:
> [...]

http://allegro.pl/sony-radio-cd-aux-usb-mp3-nfc-bluetooth-xsp-n1bt-i5395157217.html

Powiem że myślę nad takim tylko pod Z2:)

Fajne, nie widziałem tego wcześniej. 2DIN kolidowało by tylko u mnie w aucie z wyświetlaczem komputera, w niektórych L200 jest większa wnęka, mogło by pasować.

Ja kupiłem jedno z najtańszych z BT, chyba takie:
http://allegro.pl/radio-samochodowe-sony-mex-n4000bt-bt-cd-usb-nfc-i5432288175.html
Co ciekawe, ta aplikacja na ekranie smartfona z Twojego linka to dokładnie to samo, co działa u mnie poprzez BT...

nawigacja + kamera cofania + videorejestrator