nawigacja z wysoka rozdzielczoscia - jaka wybrac 4-6 cali

Data: 2011-07-31 19:32:57
Autor: Irokez
nawigacja z wysoka rozdzielczoscia - jaka wybrac 4-6 cali
Użytkownik "kyte" <kyte@nieodp.com> napisał w wiadomości news:j13pv4$870$1inews.gazeta.pl...
Witam. Bardzo prosze o informacje jaka nawigacje wybrac z wyzsza niz standardowa rozdzdzielczoscia w rozmiarze wyswietlacza 4-6 cala. Zalezy
mi  takze aby posiadala gniazdo na zewnetrzna antene i z mozliwoscia
wgrywania  AM i IGO... Dzieki z gory. Pozdr. K.

Wyższą? znaczy jaką? Igo standardowo ostatnio ma 480x272, 320x240 czasami nawet nie ma. 800x480 często są to modyfikacje nieoficjalne.
Ile pociągnie AM nie wiem. Nie używam, nie podoba mi się i jest strasznie wolne.

--
Irokez

nawigacja z wysoka rozdzielczoscia - jaka wybrac 4-6 cali