nawigacja z wysoka rozdzielczoscia - jaka wybrac 4-6 cali

Data: 2011-08-01 09:04:06
Autor: Błażej
nawigacja z wysoka rozdzielczoscia - jaka wybrac 4-6 cali
Dnia Sun, 31 Jul 2011 16:47:50 +0200, kyte napisał(a):

Witam. Bardzo prosze o informacje jaka nawigacje wybrac z wyzsza niz standardowa rozdzdzielczoscia w rozmiarze wyswietlacza 4-6 cala. Zalezy mi takze aby posiadala gniazdo na zewnetrzna antene i z mozliwoscia wgrywania AM i IGO... Dzieki z gory. Pozdr. K.

Poczytaj na forach o nawigacjach. Ludzie często odradzaja zakupu sprzętu z
rozdziałką 800x600. Powód? Wolniejsze są, co widać gołym okiem np. przy
działaniu AM. Widziałem GoClever (800x600) i Modecom w akcji, obie 5 cali.
Dlatego sam wybrałem Modecoma, a brat kupił GoClever i stwierdzil po
miesiącu, że źle zrobił.

nawigacja z wysoka rozdzielczoscia - jaka wybrac 4-6 cali