nawilzacz powietrza

Data: 2010-01-08 16:10:05
Autor: grafik
nawilzacz powietrza

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hi6ru2$14v$1news.task.gda.pl...
pytanko do uzytkownikow takich urzadzen

moze tutaj znajdzie sie ktos zadowolony lub nie z takiego urzadzenia, albo macie jakies inne sposoby na skuteczne nawilzenie powietrza, ale tez nie na zawilgocenie wszystkiego dookola
Ja mam dwa  nawilżacze w domu jeden własnie parą, a drugi taki od ozdobnej lampy- ultradzwiękowy. Obydwa działają podobnie, natomiast wilgotność w domu regulujęa własciwie mierzę  tak
http://www.klimatop.pl/product_info.php/cPath/88/products_id/1161
te różne mierniki z zegarem czy termometrem  miały rozrzut ok 20%  tzn jeden pokoazywał 40 a drugi obok 60%
cena przyzwoita, polska instrukcja i już sprzęt ma  póltora roku i działa, kupiłam dwa .  Podaję lika bo to jedyne miejsce które znalazłam a szukałam i szukałam. T
--
www.ilustracje-wektorowe.pl

nawilzacz powietrza