naziemna tv cyfrowa

Data: 2013-01-28 15:19:30
Autor: Mr Misio
naziemna tv cyfrowa
Witajcie,

Czy moc nadawania cyfrowo wzrosla juz na tyle (nie chce mi sie z szuflady wyciagac dekodera) ze w przeciwienstwie do okresu wakacyjnego, nie bede musial trzymac anteny na kiju od szczotki w jedynym miejscu za oknem, gdzie jest sygnal?

prawie centrum miasta Krakowa, analogowa smigala z powietrza jak dziki dzik ;)

Data: 2013-01-29 10:38:35
Autor: zbigniew
naziemna tv cyfrowa
W dniu 2013-01-28 15:19, Mr Misio pisze:
[...]

poczekaj do maja i kup sobie nową miotłę

Data: 2013-01-29 12:07:23
Autor: Mr Misio
naziemna tv cyfrowa
Użytkownik zbigniew napisał:
[...]

czy w maju obniza moc nadawania jeszcze bardziej? :(

Data: 2013-01-29 13:29:00
Autor: sat_diver
naziemna tv cyfrowa
Nastał dzień 2013-01-29 12:07, Mr Misio donosi, że:
[...]

Myślę , że koledze chodziło o to, że prawdziwą moc nadajnika osiągnie się po zakończeniu/wyłączeniu emisji analogowej

Data: 2013-01-30 09:19:30
Autor: Marcin
naziemna tv cyfrowa
[...]

Jest jeszcze gorzej ostatnio, mux2 w ogole nie dziala, mux3 kiepsko.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2013-01-30 14:05:41
Autor: yanton
naziemna tv cyfrowa
Jest jeszcze gorzej ostatnio, mux2 w ogole nie dziala, mux3 kiepsko.

Pozdrawiam
Marcin

Potwierdzam. W zachodniej Wielkopolsce było przyzwoicie (pracował Śrem), w tej chwili,z żałosnym zasięgiem pracują lokalnie Bolewice.
Tragedia; a miało być lepiej ?!

Marek A.

Data: 2013-01-30 17:11:45
Autor: Cavallino
naziemna tv cyfrowa

Użytkownik "yanton" <yanton@inea.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:keb5qv$3n5$1@news.icpnet.pl...
[...]

Ale przecież nadajnika w Śremie nie wyłączyli, więc w czym problem?
Kanały się nakrywają?

Data: 2013-01-30 22:51:37
Autor: yanton
naziemna tv cyfrowa
W dniu 2013-01-30 17:11, Cavallino pisze:

[...]

Bywam w okolicach Lwówka,Miedzichowa,Lewiczynka.
Porównuję sytuację sprzed tygodnia, z sytuacją z jesieni 2012.
Poprzednio miałem w zasięgu Jemiołów, wchodził Gorzów, sporadycznie Szczecin (TVP Info).
Oczywiście bazą był Śrem i miałem wszystkie MUX-y.
Teraz tylko lichy sygnał z Bolewic.
Nie wiem , może ubiegłotygodniowy mróz był powodem słabych "przebiegów" sygnału po kablu antenowym.
Mam wrażenie,że spadły moce nadajników.
Marek A.

Data: 2013-01-31 15:13:50
Autor: Jack
naziemna tv cyfrowa

[...]

  W sieci nadawczej nic siÄ™ nie zmieniÅ‚o. Sprawdź swojÄ… antenÄ™.

naziemna tv cyfrowa