naziemna tv cyfrowa

Data: 2013-01-29 10:38:35
Autor: zbigniew
naziemna tv cyfrowa
W dniu 2013-01-28 15:19, Mr Misio pisze:
Witajcie,

Czy moc nadawania cyfrowo wzrosla juz na tyle (nie chce mi sie z
szuflady wyciagac dekodera) ze w przeciwienstwie do okresu wakacyjnego,
nie bede musial trzymac anteny na kiju od szczotki w jedynym miejscu za
oknem, gdzie jest sygnal?

prawie centrum miasta Krakowa, analogowa smigala z powietrza jak dziki
dzik ;)

poczekaj do maja i kup sobie nową miotłę

Data: 2013-01-29 12:07:23
Autor: Mr Misio
naziemna tv cyfrowa
Użytkownik zbigniew napisał:
[...]

czy w maju obniza moc nadawania jeszcze bardziej? :(

Data: 2013-01-29 13:29:00
Autor: sat_diver
naziemna tv cyfrowa
Nastał dzień 2013-01-29 12:07, Mr Misio donosi, że:
[...]

Myślę , że koledze chodziło o to, że prawdziwą moc nadajnika osiągnie się po zakończeniu/wyłączeniu emisji analogowej

Data: 2013-01-29 17:12:54
Autor: Mr Misio
naziemna tv cyfrowa
Użytkownik sat_diver napisał:
[...]