nazwa firmy, a nazwa "handlowa"?

Data: 2010-08-07 12:00:06
Autor: Michał
nazwa firmy, a nazwa "handlowa"?
Witam,
może ktoś mógłby wypowiedzieć się w temacie - w skrócie jest tak:
jest firma, która nazywa się np. zakład usług porządkowych mietek kowalski. Chciałbym prowadzić działalność związaną z np. szkoleniem chomików:)
Czy mogę w sieci zrobić stronę która będzie mnie reklamowała jako szkoła dla chomików mietek kowalski? Czy muszę pisać, że firma która się tym zajmuje nazywa się zakład usług porządkowych? mam rozszerzoną działalność na te chomiki itp, chodzi o to, żeby nazwa szkoły nie kojarzyła się z usługami porządkowymi.

Inna sprawa - jestem instruktorem w zakresie szkolenia tych chomików - chciałbym też umieścić na stronie stowarzyszenia w którym wyrobiłem dokumenty, właśnie jako szkola chomików mietek kowalski?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-08-07 13:36:01
Autor: andreas
Użytkownik "Michał" <niku@df.pl> napisał w wiadomości news:i3jar7$5f7$1news.onet.pl...
[...]

Możesz na różnych głównych lub podstronach umieszczać Twoje nazwy, opisy i loga jakie Ci się zamarzą, ale powinno gdzieś być miejsce (podstrona) gdzie będzie wyraźnie podane jaką nazwę, adres, NIP, REGON ma Twoje przedsiębiorstwo.
Na fakturach i innych oficjalnych dokumentach ma być też ta nazwa i adres  o takiej treści jak w REGONie.

--
andreas

Data: 2010-08-08 16:22:17
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "andreas" <andreas@onet.pl> napisał w wiadomości news:i3jgf2$hor$1news.onet.pl...
[...]

Najprościej zmienic nazwe tfirmy tylo na mietek kowalski
A w róznych branżach posługiwać się nazwami dowolnymi i dowolnymi logami
na każdej fv będzie mietek kowalski i reszta danych plus jakis dodatke czy szkoła chomików czy cos innego

Data: 2010-08-10 14:42:21
Autor: Piotr [trzykoty]
nazwa firmy, a nazwa "handlowa"?
Po pierwsze, Twoje posługiwanie się nazwą nie może stwarzać ryzyka pomylenia was, jeśli działacie w róznych branżach i terenach to ok. Po drugie sprawdź czy jego nazwa nie jest nazwą zastrzeżoną i dla jakich klas działalności.

nazwa firmy, a nazwa "handlowa"?