nazwisko a domena i strony erotyczne

Data: 2009-12-02 12:35:16
Autor: Robert Tomasik
nazwisko a domena i strony erotyczne

Użytkownik "ChrissP." <krzyszp@-tnij-.poczta.onet.-tnij-.pl> napisał w wiadomości news:hf5j1k$2bj$1news.onet.pl...

Moim zdaniem nie masz żadnych szans w dochodzeniu takiego roszczenia. Adres, to tylko adres.

Data: 2009-12-02 04:31:10
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Dec 2, 11:35 am, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "ChrissP." <krzy...@-tnij-.poczta.onet.-tnij-.pl> napisał w
wiadomościnews:hf5j1k$2bj$1news.onet.pl...

Moim zdaniem nie masz żadnych szans w dochodzeniu takiego roszczenia.
Adres, to tylko adres.

na chlopski rozum ma.

a co z domena www.roberttomasiktochuj.pl

Adres to adres?

Data: 2009-12-02 12:57:04
Autor: Olgierd
nazwisko a domena i strony erotyczne
Dnia Wed, 02 Dec 2009 04:31:10 -0800, frank.castle0407@googlemail.com
napisał(a):

[...]

Ale powyższy adres niewątpliwie narusza dobra osobiste R.T. -- każdej osoby, która nosi to imię i nazwisko.

Natomiast sam fakt zarejestrowania jakiegoś nazwiska jako domeny w sumie rzeczywiście niewiele sam w sobie oznacza, a na pewno niekoniecznie wiąże się z naruszeniem dóbr osobistych. Było nie było nazwisko może być dowolne, więc w sumie rejestrując domenę LegeArtis.org.pl też mogłem nadepnąć komuś na nazwisko (i to zarówno Panu Lege Artis, Legeartis jak i rodzinie Org).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-02 18:35:08
Autor: Krzysztof
[...]

byle nie rodzinie Ogrów :P

pozdr

Data: 2009-12-02 13:35:14
Autor: spp
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

[...]

Tak.

Przecież żaden RT nie wystąpi o usunięcie takiej nazwy bo musiałby się przyznać że jest ch.. ;)
Musi po prostu dowieść że taka nazwa jednoznacznie wskazuje na niego. :)

--
spp

Data: 2009-12-02 22:10:29
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Wed, 02 Dec 2009 13:35:14 +0100, spp napisał(a):

Musi po prostu dowieść że taka nazwa jednoznacznie wskazuje na niego. :)

a mnie się przypomina taka formułka która często pojawia się w napisach
końcowych filmów:
"Wszelkie podobieństwa do osób lub zdarzeń rzeczywistych są przypadkowe"

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124730.php
zakaz wjazdu do lasu kabackiego

Data: 2009-12-03 10:49:07
Autor: zly
nazwisko a domena i strony erotyczne
Dnia Wed, 02 Dec 2009 13:35:14 +0100, spp napisał(a):

Adres to adres?
Tak.

nie zawsze
http://www.pcworld.pl/news/64379/Interwencja.Microsoft.kontra.Microsoft.czyli.wojna.o.domene.html
--
marcin

Data: 2009-12-03 13:19:13
Autor: op23
nazwisko a domena i strony erotyczne

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm>

Adres to adres?
Tak.

nie zawsze
http://www.pcworld.pl/news/64379/Interwencja.Microsoft.kontra.Microsoft.czyli.wojna.o.domene.html

Dodajmy, że prawowity właściciel stracił te domeny przez swój błąd proceduralny (raczej nie z powodów merytorycznyh) na rzecz drugiej strony. Takie mamy prawo.

nazwisko a domena i strony erotyczne