nazwisko a domena i strony erotyczne

Data: 2009-12-02 18:38:43
Autor: Maciek
nazwisko a domena i strony erotyczne
ChrissP. napisał(a) w <hf5j1k$2bj$1@news.onet.pl> :

Doszła mnie informacja, że polska firma (w sensie właścicieli), ale
zarejestrowana na Cyprze zarejestrowała ok 100'000 domen .pl. Nie miał
bym z tym problemu, gdyby nie fakt, że te domeny to... polskie nazwiska.
Sprawdziłem sporo nazwisk na -ski i nic...
Sprawdziłem sporo innych takich "nazwiskowych" nazwisk na -owicz, -ewicz.
Jeśli to nazwisko to  tzw odrzeczownikowe, mające również inne znaczenie,
np. Baran, Wróbel, Kaleta, to nie masz żadnych szans.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

nazwisko a domena i strony erotyczne