nazwy dla KO złotówki BZWBK

Data: 2010-07-13 14:12:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
nazwy dla KO złotówki BZWBK
przy każdym zakładanym w serwisie www rachunku oszczędnościowym PLN znajduje się
nic nie mówiący opis "rachunek oszczędnościowy PLN"

co więcej, przy dokonywaniu przelewu pojawia się
rozwijana lista wyboru rachunków nadawcy
z opisami, np:

rachunek oszczędnościowy PLN    xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx  1024,67
rachunek oszczędnościowy PLN    xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx       0,67
rachunek oszczędnościowy PLN    xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx  24,67
itd.

pytanie brzmi: co zrobić aby zamiast wyrażenia:
rachunek oszczędnościowy PLN napisać np.

Wakacje
Czynsz
Czarna-Godzina

Data: 2010-07-13 15:13:15
Autor: jarek
nazwy dla KO złotówki BZWBK
[...]

Przyznam, ze takiej funkcjonalności w serwisie nei zauważyłem i IMHO, nie ma.
Coś takiego jest np. w mBanku i dobrze by i w BZWBK było.
ps. a zamaiast "rachunek oszczędnościowy" to chyba powinno być (u mnie
wyświetla) "Konto Oszczędnościowe" ?

Data: 2010-07-13 23:17:01
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
nazwy dla KO złotówki BZWBK
> [...]
> Czynsz
> Czarna-Godzina

a zamaiast "rachunek oszczędnościowy" to chyba powinno być (u mnie

tak, masz racje!

Przyznam, ze takiej funkcjonalności w serwisie nei zauważyłem

OBSZUKAŁEM i nie ma

i IMHO, nie ma.

prosimy o odpowiedz zespół BZWBK

Data: 2010-07-15 03:50:47
Autor: Zespol_BZWBK
nazwy dla KO złotówki BZWBK

prosimy o odpowiedz zespół BZWBK

W serwisie transakcyjnym BZWBK24 nie ma możliwości nadawania nazw
własnych rachunkom. Nasi klienci zgłosili w serwisie Bank Pomysłów
pomysł na dodanie takiej funkcjonalności (https://
bankpomyslow.bzwbk.pl/i/280-nadawanie-wlasnych-nazw-rachunkow)

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-07-15 14:52:23
Autor: Damian Niusy
nazwy dla KO złotówki BZWBK
Witam,

[...]

No tak ale ten pomysl był już dodany około rok temu. Czy z tego wynika że
bank pracuje nad wprowadzeniem czegoś takiego czy raczej nie.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Damian

Data: 2010-07-15 14:54:02
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
nazwy dla KO złotówki BZWBK
Witam,

> [...]

No tak ale ten pomysl był już dodany około rok temu. Czy z tego wynika że
bank pracuje nad wprowadzeniem czegoś takiego czy raczej nie.

wygląda na to że bank pomysłów jest raczej lekturą dla konkurencji
niż dla samego zespolu BZWBK

Data: 2010-07-16 04:23:18
Autor: Zespol_BZWBK
nazwy dla KO złotówki BZWBK

> [...]
> bank pracuje nad wprowadzeniem czegoś takiego czy raczej nie.

wygląda na to że bank pomysłów jest raczej lekturą dla konkurencji

Spośród zgłoszonych pomysłów już ponad 120 zostało wdrożonych. Jeśli
chodzi o propozycję nadawania dowolnych nazw rachunkom, to prace nad
tym pomysłem nie są prowadzone. Każdy pomysł, który jest obecnie
wdrażany otrzymuje odpowiedni status w serwisie.