nba.tv

Data: 2012-10-06 21:43:23
Autor: kszyhu fr@ckowiak
nba.tv
Pewnie nikt tutaj nie ogląda koszykówki, ale zaryzykuję pytanie do  posiadaczy abonamentu na ILP.
Nie mogę przełączyć obrazu na pełny ekran - pojawia się error #2152.
Nie wiem, czy to problem po stronie nba.tv, czy może raczej mojego  kompa/softu.
Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić (lub nie) taki błąd?

This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2012-10-06 21:45:40
Autor: Bartek Kacprzak
nba.tv

Użytkownik "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackowiak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wlrvqlx31vanhvfrackowiak...
[...]

Raczej problem w kompie.
Ogladalem na tv i ekranie monitora na pelnym i podzielonym na 4 i hulalo bez problemow.  Dostawca sygnalu jest MultiMedia.

Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Data: 2012-10-06 21:58:21
Autor: kszyhu fr@ckowiak
nba.tv
W dniu 06.10.2012 o 21:45 Bartek Kacprzak <bar.ka@wp.pl> pisze:

[...]

yyy..., a mówimy o wczorajszej (Boston) i dzisiejszej (Dallas) transmisji?  bo chyba zapomniałem o tym wspomnieć

Data: 2012-10-06 23:09:55
Autor: kszyhu fr@ckowiak
nba.tv
W dniu 06.10.2012 o 21:43 kszyhu fr@ckowiak <kszyhu_frackowiak@gazeta.pl>  pisze:

[...]

Odpowiem sobie sam.
Są dwa sposoby na przełączenie obrazu na pełny ekran:
- spod prawego klawisza myszy - "go full..." - i tu się wysypuje z błędem  lub
- ikonka z prawej strony ekranu (obok play-by-play i game stat), która  pojawia się po najechaniu kursorem na okno z obrazem transmisji, czego  wcześniej nie zauważyłem - i w ten sposób da się przełączyć na pełny ekran  bez błędu.