nbox recorder 5.1 spdif i 2.0 w hdmi

Data: 2011-02-10 07:12:35
Autor: pawell32
nbox recorder 5.1 spdif i 2.0 w hdmi
W dniu 2011-02-09 15:11, NiusOnly pisze:
Czy nbox recorder można jakoś ustawić w taki sposób żeby jednocześnie
puszczał dźwięk 2.0 po HDMI do TV (który nie ma dekodera DD) i 5.1 po
spdif?

też nie znam sposobu.
ja w takim przypadku miałem podłączony dekoder do tv złączem
component. dźwięk z wy stereo.

Szczerze mówiąc jestem trochę zawiedziony bo stary badziewny tuner Cyfry
nie miał z tym problemu (Philips HD) i jednym klikiem mogłem włączyć
5.1. W Nce muszę wchodzić menu i do ustawień :(

tak to już jest. to akurat tak ma i mogliby to poprawić.
za to ma wiele innych udogodnień czego nie mają inne.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

nbox recorder 5.1 spdif i 2.0 w hdmi