nbox recorder + dreambox 500s

Data: 2009-04-24 00:37:00
Autor: KAi
nbox recorder + dreambox 500s
Hej,

możecie zaproponować najlepsze rozwiązanie podłączenia tych dwóch urządzeń, aby działały z pełną funkcjonalnością (nagrywanie, oglądanie innego programu na nboxr, prawidłowe działanie dream'a). Powiem szczerze, że najbardziej zależy mi na jak majmniejszej ilości kabli idących zza okna małą dziurą do mieszkania :) W chwili obecnej są na talerzu dwa konwertery podłączone do diseq'a na zewnątrz i jednym przewodem zapodaje to do mieszkania, do dreama i dalej  tymczasowo przez przelotkę do nbox r (notabene słyszałem, że są jakieś problemy z fergusonami i jakieś uszkadzanie głowic w ferdkach - u mnie póki co to działa ale wiem, że nie jest to chyba dobre rozwiązanie - choć przyznam, że prawie pół roku tak był podłączony biały nbox i wszystko działało ok) - w każdym razie chcę to teraz połączyć tak jak nalezy dość szybko - stąd moje pytanie.

Pozdrawiam,
K.

Data: 2009-04-24 00:53:40
Autor: KAi
nbox recorder + dreambox 500s
Już sobie poradziłem - nie było pytania... ;)

Dream robi wypad a co do nboxa - to już się posiłkuję materiałami z n.pl...

pozdr