nbox recorder nie odbiera astry podczas nagrywania innego programu z hotbird'a

Data: 2009-12-05 10:32:04
Autor: Leszek
nbox recorder nie odbiera astry podczas nagrywania innego programu z hotbird'a
Cześć,

Od początku nbox recorder czasami nie odbierał mi żadnych programów z astry - był tylko czarny ekran przy jakości 100%. Ostatnio zauważyłem, że dzieje się tak tylko, gdy nagrywam coś w danej chwili z hotbirda. Co ciekawe, gdy już zacznę oglądać jakiś program z astry i zlecę nagrywanie emitowanego w danej chwili programu z hotbirda przez EPG, program z Astry dalej jest wyświetlany i można przełączać na inne programy z Astry i z Hotbirda. Natomiast gdy zlecę nagranie bieżącego programu z hotbirda podczas jego oglądania, to po przełączeniu na dowolny program z astry mam czarny ekran i 100% jakości w diagnostyce. Próbowałem zmieniać konfigurację anteny w dekoderze - bez rezultatów. Czy Wy też tak macie?

Pozdro,
Leszek

Data: 2009-12-05 12:49:31
Autor: Marcin Sroczyk
nbox recorder nie odbiera astry podczas nagrywania innego programu z hotbird'a
On Sat, 05 Dec 2009 10:32:04 +0100, Leszek
<leszek47usunto@poczta.onet.pl> wrote:

Cześć,

Czy Wy też tak macie?

Pozdro,
Leszek

Też. To nie błąd, to ficzer ;)

Pozdrawiam

Data: 2009-12-05 14:21:14
Autor: [MF] PL
Leszek <leszek47usunto@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Nie, nie mamy. Używasz dwóch głowic w nboxie czy tylko jednej?

--
Maciek

Data: 2009-12-05 16:58:20
Autor: Leszek
[MF] PL pisze:
[...]

Dwóch, mogę jeden program zatrzymywać i przewijać, a drugi nagrywać.

Data: 2009-12-05 16:26:47
Autor: [MF] PL
> [...]
> Nie, nie mamy. Używasz dwóch głowic w nboxie czy tylko jednej?
> Dwóch, mogę jeden program zatrzymywać i przewijać, a drugi nagrywać.

Czyli masz co najmniej 2 x twin + diseqc lub monoblock twin. Trochę to dziwne
bo u mnie opisana "przypadłość" nie występuje. Co prawda teraz mam tzw. turbo
recorder, ale wcześniej też wszystko działało normalnie. Mogę się co do tego
upewnić, ale dopiero w poniedziałek :)

Data: 2009-12-05 17:37:27
Autor: Leszek
[MF] PL pisze:
[...]

W konfiguracji anteny mam jedną diseqc i drugą bez diseqc, przy czym w jednej z nich w LNB 2 jest zawsze jakość 0%, a drugiej oba LNB po 100 %, natomiast po dalszym wciśnięciu OK (sprawdzeniu konfiguracji anteny) przy wszystkich 4 pozycjach są zielone kółeczka.

Będę wdzięczny :-)

Data: 2009-12-05 22:26:52
Autor: [MF] PL
[...]

No to masz odpowiedź. Dodaj drugi lnb i diseqc i będzie tak jak powinno być.

Data: 2009-12-05 23:54:16
Autor: Leszek
[MF] PL pisze:
[...]

Gdy tak wcześniej zrobiłem, to lnb 2 od astry w pierwszej antenie ma czerwone kółeczko obok i jakość 0%. Być może tak mi podłączyli zeza, że nic z tym się nie da zrobić...

Data: 2009-12-27 13:16:35
Autor: Leszek
Leszek pisze:
[MF] PL pisze:
[...]

Okazuje się, że wystarczyło zamienić miejscami kable i Astra odbiera cały czas, również przy nagrywaniu.

nbox recorder nie odbiera astry podczas nagrywania innego programu z hotbird'a