nc+ na kartÄ™

Data: 2013-05-28 21:09:52
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ko2sgn$ps1$1@node1.news.atman.pl...

Czy ktoś to już wypróbował na Arivie 250 Combo? Czy w ogóle będzie chodzić na tym tunerze? Niby jest ten wymagany Conax, ale jak to może wyglądać w praktyce?

A co tam chcesz oglądać, jak tam nic nie ma w ofercie?
W praktyce wygląda, że będzie chodziła tak jak TnK SD, bez parowania, skoro nie zmuszają do zakupu ich dekodera.

Data: 2013-05-28 21:23:26
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-05-28 21:09, Cavallino pisze:

[...]

No, jest trochÄ™ sportu, chociażby mecze ligowe w Nsport. Nie wiedzieć czemu nie chcÄ… zarabiać na paczce Canal+ od bez abonamentowców.  TnK SD, co to  znaczy?

Data: 2013-05-29 17:47:58
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ko305v$kc5$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No, jest trochę sportu, chociażby mecze ligowe w Nsport.

Trzeci sort, chyba ze dwa na tydzień.
Lecha tam nie zobaczysz.

Nie wiedzieć czemu nie chcÄ… zarabiać na paczce Canal+ od bez abonamentowców.  TnK SD, co to  znaczy?

TelewizjaNaKartÄ™ SD.

Data: 2013-05-30 07:44:54
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-05-29 17:47, Cavallino pisze:

No, jest trochę sportu, chociażby mecze ligowe w Nsport.

Trzeci sort, chyba ze dwa na tydzień.
Lecha tam nie zobaczysz.

No tak, teraz widzę że to tylko powtórki. A więc niech się wypchają z tą swoja ofertą. Dołożą paczkę Canal+, albo chociaż kanał z polska kopaną to się zastanowię.

Nie wiedzieć czemu nie chcÄ… zarabiać na paczce Canal+ od bez abonamentowców.  TnK SD, co to  znaczy?

TelewizjaNaKartÄ™ SD.

To wiem, ale na czym to by teraz miało polegać - na braku kanałów nadawanych w HD?

Data: 2013-05-30 08:51:18
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ko6p0f$b1p$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-05-29 17:47, Cavallino pisze:

No, jest trochę sportu, chociażby mecze ligowe w Nsport.

Trzeci sort, chyba ze dwa na tydzień.
Lecha tam nie zobaczysz.

No tak, teraz widzę że to tylko powtórki.

Tylko to nie, dwa śmieciowe mecze w tygodniu są na żywo - te same które są na Polsacie zazwyczaj.

A więc niech się wypchają z tą swoja ofertą. Dołożą paczkę Canal+, albo chociaż kanał z polska kopaną to się zastanowię.

Za 19 zł/mc masz pakiet Start z Ekstraklasą, albo baba w punkcie NC+ mi coś ściemniała.

[...]

To inna, stara oferta N.
Kanałów jest po prostu mniej.

Data: 2013-06-01 16:34:35
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-05-30 08:51, Cavallino pisze:

Tylko to nie, dwa śmieciowe mecze w tygodniu są na żywo - te same które są na Polsacie zazwyczaj.

Gdyby puszczali mecze Kolejorza, to by mi wystarczyło do szczęścia..

A więc niech się wypchają z tą swoja ofertą. Dołożą paczkę Canal+, albo chociaż kanał z polska kopaną to się zastanowię.

Za 19 zł/mc masz pakiet Start z Ekstraklasą, albo baba w punkcie NC+ mi coś ściemniała.

Za wiązanie się abonentem to ja dziękuję, nie chcę go nawet za darmo. Po ostatnich wielce problematycznych rozstaniach się z Nką i Orange, powiedziałem sobie że już nigdy więcej.

No i jest chyba droższa...

Data: 2013-06-01 18:46:46
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kod0pb$4js$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-05-30 08:51, Cavallino pisze:

Tylko to nie, dwa śmieciowe mecze w tygodniu są na żywo - te same które są na Polsacie zazwyczaj.

Gdyby puszczali mecze Kolejorza, to by mi wystarczyło do szczęścia..

Tyle że mecze Kolejorza są przeważnie meczami pierwszego wyboru, dlatego nie ma ich prawie nigdy na Nsport.
I nie łudziłbym się, że to się zmieni, już prędzej na TVP je obejrzysz. ;-)

To inna, stara oferta N.
Kanałów jest po prostu mniej.

No i jest chyba droższa...

Nie jest.

Data: 2013-06-02 07:36:39
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-01 18:46, Cavallino pisze:

[...]

Co im tak zależy żeby klientowi zakładać obrożę abonamentową? Dla nich wszystko, a reszcie tylko popłuczyny. Czy pieniądze opłacone na rok z góry są czymś gorszym od tych które trzeba uiszczać comiesiąc?

Data: 2013-06-02 07:35:14
Autor: Maciej Bebenek
nc+ na kartÄ™
Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

Co im tak zależy żeby klientowi zakładać obrożę abonamentową? Dla nich
wszystko, a reszcie tylko popłuczyny. Czy pieniądze opłacone na rok z
góry są czymś gorszym od tych które trzeba uiszczać comiesiąc?

W przypadku umów terminowych pieniądze możesz spokojnie zaplanować i przez
te 12 czy 24 miesiące traktować je jako pewne. W prepaidzie takiej pewności
nie ma, a nawet więcej - jest pewność, że np. latem będzie więcej
użytkowników, a zimą mniej. Stąd różne zachęty, żeby tylko ta stałość
przychodów była.

Data: 2013-06-02 10:15:29
Autor: Waldek Godel
nc+ na kartê
Dnia 02 Jun 2013 07:35:14 GMT, Maciej Bebenek napisa³(a):

W przypadku umów terminowych pieni±dze mo¿esz spokojnie zaplanowaæ i przez
te 12 czy 24 miesi±ce traktowaæ je jako pewne. W prepaidzie takiej pewno¶ci
nie ma, a nawet wiêcej - jest pewno¶æ, ¿e np. latem bêdzie wiêcej
u¿ytkowników, a zim± mniej. St±d ró¿ne zachêty, ¿eby tylko ta sta³o¶æ
przychodów by³a.

Bardzo ³adna teoria, tylko w przypadku telewizji jest na odwrót - wiêkszo¶æ
pp telewizyjnych jest op³acona z góry, wiêc kasa jest i to du¿o wcze¶niej.
Abonament kto¶ zap³aci albo i nie, trzeba bêdzie windykowaæ i byæ mo¿e 30%
z tej kasy wróci.
Co do wakacji, to ludzie wyje¿d¿aj± i wtedy w³a¶nie nie chc± p³aciæ za TV,
bo maj± co innego do roboty. W zimie siedz± w domach i chcieliby jak±¶
telewizjê.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-06-02 12:46:23
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-02 09:35, Maciej Bebenek pisze:
Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

[...]

Zupełnie nie widzę sensu w tym co napisałeś. Jestem przy gotówce, a więc kupuję kartę na rok i nie muszę się martwić niczym. Żadnymi karami umownymi, żadnym mieszczeniem się w terminach płatniczych itd. W sumie teoretycznie dla firmy takie rozwiązanie wydaje się być czymś lepszym niż comiesięczne rozliczanie klienta. Praktyka pokazuje że oni jednak mają jakiś interes żeby klient podpisywał cyrograf.. Co to za interes - chyba też się domyślasz...?

Data: 2013-06-02 14:30:10
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

[...]

Raczej chyba nie zrozumiałeś co napisał.

Data: 2013-06-02 19:15:10
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™

Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

[...]

To po co wyciąłeś to co ja napisałem?, Pewnie nawet tego nie czytałeś?

Data: 2013-06-02 21:44:26
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

[...]

Właśnie dlatego, że nie miało związku z tym co on napisał.
Przeczytaj jeszcze raz i pomyśl dlaczego tak było.

Data: 2013-06-06 09:30:51
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-02 21:44, Cavallino pisze:

To po co wyciąłeś to co ja napisałem?,

Właśnie dlatego, że nie miało związku z tym co on napisał.
Przeczytaj jeszcze raz i pomyśl dlaczego tak było.

Bez komentarza.

Data: 2013-06-02 08:35:47
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:koelll$sbl$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Komu?

Dla nich wszystko, a reszcie tylko popłuczyny. Czy pieniądze opłacone na rok z góry są czymś gorszym od tych które trzeba uiszczać comiesiąc?

No problem z tym, że na kartę nie musisz płacić co miesiąc.
Ja też bym wolał opłacać kartę, albo opcję a nie pakiet C+, tak jak było onegdaj.
Ale IMO będą jeszcze same opcje C+ do wzięcia, widać na razie za dużo luda dało się zrobić w bambuko i kupuje nc+ ze sportem za 100 zł.

Data: 2013-06-02 12:45:14
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-02 08:35, Cavallino pisze:

[...]

Wszystkim tym z którymi podpisuje się umowy "terminowe" , które gdy dobiegają końca wymagają składania wypowiedzeń.

[...]

Ale przecież nie o to chodzi.! Chodzi o to że prepaidowiec ma zawsze i wszÄ™dzie dużo gorsza ofertÄ™, jest  pokrzywdzony zarówno pod wzglÄ™dem ceny, jak i oferty programowej. Dlaczego abonamentowiec pÅ‚aci w rocznej umowie 1000zÅ‚ a prepaidowiec w opÅ‚acie z góry pÅ‚aci 1200 i nie może mieć nawet tylu kanałów co ten który zdecydowaÅ‚ siÄ™ podpisać umowÄ™?

Data: 2013-06-02 14:29:29
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

[...]

Nie słyszałem żeby ktoś podpisywał umowy teminowe.
To są w większości przypadków umowy na czas nieokreślony, z okresem minimalnym na jakiś termin.

[...]

Ale przecież nie o to chodzi.! Chodzi o to że prepaidowiec ma zawsze i wszędzie dużo gorsza ofertę

Mówisz o tv czy tak ogólnie?
Zresztą nawet w tv to nie do końca jest prawda, np. TnK było dużo lepsze od N abonamentowego, nie wymagało zakupu dekodera, można było oglądać na swoim.
A zawierało prawie wszystko co w N warto było oglądać.

Data: 2013-06-02 19:14:11
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-02 14:29, Cavallino pisze:

[...]

No tak, muszę odwiedzić lekarza od uszu, bo słyszę tylko takie reklamy - "umowa tylko na rok, na dwa" itd.

[...]

Ogólnie, wszędzie tam gdzie jest wybór prepaid bądź abonament. Naprawdę nie wiem o czym Ty piszesz. Jeszcze jakieś 2-3 miesiące temu byłem abonamentowym klientem "N"ki, takze nie kupowałem dekodera, a używanie własnego sprzętu nazywasz jakąś korzyścią? No i z tym ostatnim także przesadzasz, nie pamiętam dokładnie szczegółów tamtych ofert, ale wiem na pewno że TnK nie było choćby HBO.

Data: 2013-06-02 21:43:45
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

[...]

To oznacza, że na mniej nie idzie.
Na więcej idzie.

[...]

W telefonach prepaid wychodzi lepiej, zwłaszcza jak szukasz taniego abo.

 NaprawdÄ™
nie wiem o czym Ty piszesz. Jeszcze jakieś 2-3 miesiące temu byłem abonamentowym klientem "N"ki, takze nie kupowałem dekodera

No to wypożyczałeś, poza ostatnim okresem za darmo nie było.

, a używanie własnego sprzętu nazywasz jakąś korzyścią?

Oczywiście.
Ja decyduję jak go używam, jak nagrywa, co nagrywa, w ilu kopiach, jakie ma listy kanałów, jakiej jest jakości itd

No i z tym ostatnim także przesadzasz, nie pamiętam dokładnie szczegółów tamtych ofert, ale wiem na pewno że TnK nie było choćby HBO.

Bo prepaidy generalnie są do niskiej półki, a nie do kanałów premium, więc z założenia o nich nie mówię.

Data: 2013-06-06 09:30:00
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-02 21:43, Cavallino pisze:

[...]

To się nazywa żerowaniem na naiwności klienta. Takie praktyki powinny być prawnie zabronione.

[...]

Nie wiem na podstawie czego wyciągasz takie wnioski? Ja korzystam z takich ofert i wiem że u operatorów prepaidowiec ma także dużo gorsze warunki od tego co mu operator zakłada jarzmo abonamentu... i umowę która wymaga wypowiadania.

NaprawdÄ™
nie wiem o czym Ty piszesz. Jeszcze jakieś 2-3 miesiące temu byłem abonamentowym klientem "N"ki, takze nie kupowałem dekodera

No to wypożyczałeś, poza ostatnim okresem za darmo nie było.

Ja miałem za darmo.

, a używanie własnego sprzętu nazywasz jakąś korzyścią?

Oczywiście.
Ja decyduję jak go używam, jak nagrywa, co nagrywa, w ilu kopiach, jakie ma listy kanałów, jakiej jest jakości itd

No skoro takie rzeczy maja dla Ciebie jakieś duże znaczenie...

[...]

No tak, ale dlaczego operator nie decyduje się na udostępnienie programów z najwyższej półki dla tych co chcą za usługę zapłacić z góry i nie wiązać się jakimiś zagmatwanymi umowami które operator reklamuje jako usługę terminową, na rok czy dwa, a w rzeczywistości są to cyrografy na czas nieokreślony? Tylko mi tu nie pisz o tym że umowę trzeba czytać przed podpisaniem, gdzieś tak z połowa Polaków podpisuje taką umowę nie czytając jej, w wierze że po roku czy dwu staną się wolnymi ludźmi. Na tym operatorzy żerują.

Data: 2013-06-09 16:34:51
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

[...]

To znaczy jakie?
Że możesz kupić na czas nieokreślony w cenie cennikowej, oraz taniej, ale z okresem minimalnym?
Dlaczego chciałbyś komuś zabrać możliwość korzystania z tańszych ofert?

W telefonach prepaid wychodzi lepiej, zwłaszcza jak szukasz taniego abo.

Nie wiem na podstawie czego wyciągasz takie wnioski? Ja korzystam z takich ofert i wiem że u operatorów prepaidowiec ma także dużo gorsze

Bzdura.
Co najwyżej wybierasz złych operatorów.
Zapodaj jakie to lepsze warunki masz w abonamentach za np. 9 zł/m-c lub podobnych cenowo.

Jeszcze jakieś 2-3 miesiące temu byłem
abonamentowym klientem "N"ki, takze nie kupowałem dekodera

No to wypożyczałeś, poza ostatnim okresem za darmo nie było.

Ja miałem za darmo.

Tzw. aktywacji nie płaciłeś?

[...]

Ogromne.
Nie siedzę przed tv 24 h i nie mam na to czasu, a ciekawych programów jest może kilka na tydzień, więc tak czy tak mogę sobie je obejrzeć w dogodnym terminie.
Dzięki temu mogę też wybierać sobie operatora, nie jestem zdany na łaskę jakiejś sieci.

No tak, ale dlaczego operator nie decyduje się na udostępnienie programów z najwyższej półki dla tych co chcą za usługę zapłacić z góry

Bo konkurencja na rynku polskim jest za mała.
I jak tylko się zmniejszyła, to zabrali możliwość zakupu Canal+ na kartę.

Data: 2013-06-09 19:53:02
Autor: Jingiel
nc+ na kartÄ™

W telefonach prepaid wychodzi lepiej, zwłaszcza jak szukasz taniego abo.

Nie wiem na podstawie czego wyciÄ…gasz takie wnioski? Ja korzystam z
[...]

Chociażby darmowe rozmowy i smsy w sieci.

--
Jingiel

Data: 2013-06-10 19:51:35
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xxx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51b4c108$0$1258$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Konkretny przykład poproszę - operator, abonament itd.
Tylko bez takich, w których minuta do wszystkich cennikowo kosztuje po 50 gr, żeby nikt ze śmiechu nie zszedł.
Bo generalnie na kartę też tak jest (np. w Play Fresh Darmowe Rozmowy), nawet za 5 czy 10 zł chyba, ale nie na cały okres, tylko na kilka dni.

Data: 2013-06-14 16:44:56
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-09 16:34, Cavallino pisze:

[...]

Że kusi się go określonym terminem, a w rzeczywistości daje mu sie do podpisanie umowę która nie kończy się po reklamowanym terminie.

[...]

Bzdura? A może fakt, ale dla Ciebie najwyraźniej fakt którego nie znasz to żaden fakt. Jeden mały przykład bo nie chcę się rozpisywać - telefon w sieci do BOK - abonamentowiec 1,5 zł za połączenie - prepaidowiec 2zł.

[...]

Przyznam że nie pamiętam. Ale chyba nie płaciłem.

[...]

Przyznam że żaden z tych argumentów jakoś do mnie nie trafia. Przecież na dzierżawionym dekoderze też możesz nagrywać programy..?

[...]

No nie wiem, wyglÄ…da że firma dobrowolnie rezygnuje z jakiegoÅ› tam zysku. I gdyby to byÅ‚a firma paÅ„stwowa to można by taka praktykÄ™ uznać za coÅ› normalnego, ale gdy to stosuje kapitalista, to już jest mocno podejrzane.. Przecież caÅ‚e koszty jakie by poniósÅ‚ na tej operacji  to wyprodukowanie kart dostÄ™pu.
Jako ciekawostkÄ™ podaje do wiedomoÅ›ci że ta reklamowana NC+ Na KartÄ™ to na razie nie oferta a zwykÅ‚y pic na wodÄ™. ChciaÅ‚em wziąć taka kartÄ™ na miesiÄ…c, na  próbÄ™. ByÅ‚em w 3 punktach sprzedaży, w żadnym o kartach nawet nie sÅ‚yszeli. ZajrzaÅ‚em na ich stronÄ™, i tam też jedna jakaÅ› taka egzotyczna oferta której nie ma w normalnym cenniku - na 2 miesiÄ…ce za 78 zÅ‚. Tak siÄ™ zastanawiam jak te żabojady mogÄ… zarabiać pieniÄ…dze w Å›wiecie tak prowadzÄ…c interes?

Data: 2013-06-14 20:14:17
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kpfa8s$62v$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Kończy się wtedy, kiedy ten ktoś zechce.
To chyba dobrze, że nie zmuszają każdego do latania za rok do nadawcy i zdawania sprzętu?

[...]

Bzdura? A może fakt,

Może.
Ale sÄ…dzÄ…c z tego jak unikasz podania tego lepszego taniego abonamentu, raczej bzdura.

Ja znam jeden przykład na potwierdzenie Twojej tezy (nju.mobile - żadna oferta na kartę go nie przebija na dziś) i całe stado zaprzeczeń.
Ale np. Playowy Mini Max wiele gorszy nie jest, za to jest lepszy niż Playowe tanie abonamenty.

Jeden mały przykład bo nie chcę się rozpisywać - telefon w sieci do BOK - abonamentowiec 1,5 zł za połączenie - prepaidowiec 2zł.

LOL !!!!
No tak, cena połączenia do BOK to podstawowe kryterium oceny oferty........

[...]

Niekoniecznie.
A już toporność takich dedykowanych rozwiązań jest ogromna w porównaniu do htpc i droższych tunerów.

[...]

No nie wiem, wygląda że firma dobrowolnie rezygnuje z jakiegoś tam zysku.

Widać wyliczyli że lepiej skasować klientów na 100 zł/m-c w abo zamiast 50 na kartę.

Data: 2013-06-18 09:11:55
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-14 20:14, Cavallino pisze:

[...]

Ale ta kara umowna.. To bardzo źle, że klienta terroryzuje się i straszy karami za brak wypowiedzenia, w umowie reklamowanej jako terminowa. Że o katuszach i utrudnieniach w złożeniu takiego wypowiedzenia i przyjęciu jego przez da nie będę się rozpisywał... jak już wspominałem - niedawno wypraktykowałem to osobiście w stosunku do firm Orange i tv N.

[...]

Nie mam pojęcia o jakichś "nju" czy Mini Maxach, i zresztą już od bardzo dawna nie interesuje mnie opłaty abonamentowe na telefon. Sieciami gsm interesuję się tylko z powodu oferowanego przez nie internetu mobilnego. I jeżeli nie wierzysz mi na słowo to sam sobie sprawdź ile tracę na to że korzystam z usługi prepaid w Play, w stosunku do tego jakie by były koszty gdybym się zdecydował zostać ich abonamentowcem.

[...]

To tylko przykład jak są traktowani przez firmy ci co nie chcą podpisywać z firma cyrografu. Opłata za usługę z góry dla niech nie ma żadnego znaczenia - oni muszą klienta trzymać na sznurku.

[...]

Czyli co tak właściwie zachwalasz - kupowanie jakiegoś drogiego sprzętu we własnym zakresie, i możliwość rezygnacji z tego co proponuje dystrybutor?

[...]

30% abonentów telefonii komórkowej (pewnie w platformach cyfrowych tv jest to samo) to klienci którzy chcieliby odejść z ale z takich czy innych powodów nie wypowiadają umowy. To tak dla Twojej informacji, i nie ja to wymyśliłem.. Ty oczywiście możesz to sobie zinterpretować jako korzyść dla siebie jako klienta..

Data: 2013-06-18 18:22:11
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

[...]

O czym Ty mówisz, jaka kara umowna za brak wypowiedzenia?
Ewidentnie coś pokręciłeś.
Czy może chodzi Ci o brak promocji po okresie minimalnym?

Że o katuszach i utrudnieniach w złożeniu takiego wypowiedzenia i przyjęciu jego przez da nie będę się rozpisywał...

3,50 na poczcie to faktycznie ogromne utrudnienie....

[...]

No właśnie to widać.
Co nie przeszkadza Ci się wypowiadać, jakbyś zęby zjadł na ofertach operatorów telekomunikacyjnych.

Czyli co tak właściwie zachwalasz - kupowanie jakiegoś drogiego sprzętu we własnym zakresie, i możliwość rezygnacji z tego co proponuje dystrybutor?

Zachwalam możliwość że to ja o tym decyduję.

[...]

A o czym ja piszÄ™?
Ale płacą więcej niż kartowcy, więc siłą rzeczy są atrakcyjniejsi dla operatora.

Data: 2013-06-19 17:58:30
Autor: Trybun
nc+ na kartÄ™
W dniu 2013-06-18 18:22, Cavallino pisze:

[...]

Kara w tym sensie że po skończonej umowie którą reklamowali jako terminową ich po prostu olejesz to zostaniesz ukarany.

Że o katuszach i utrudnieniach w złożeniu takiego wypowiedzenia i przyjęciu jego przez da nie będę się rozpisywał...

3,50 na poczcie to faktycznie ogromne utrudnienie....

Nie tylko o wysÅ‚anie listu chodzi. Np. w jednym z moich przypadków BOK w sposób zÅ‚oÅ›liwy nie chciaÅ‚ mnie poinformować o terminie w którym koÅ„czy mi siÄ™ umowa. Sq**yn  pół godziny trzymaÅ‚ mnie  z sÅ‚uchawkÄ… przy uchu, a nastÄ™pnie przerwaÅ‚ poÅ‚Ä…czenie...

[...]

Mam osobiste doświadczenia z prawie każdym operatorem. Miałem już net z Ery, Plusa, Orange i Play.

Czyli co tak właściwie zachwalasz - kupowanie jakiegoś drogiego sprzętu we własnym zakresie, i możliwość rezygnacji z tego co proponuje dystrybutor?

Zachwalam możliwość że to ja o tym decyduję.

Tak - wykładasz kasę na tuner, ale nie masz całkowitej pewności że on będzie chodził z kartą danego operatora. Nie wiem czy pamiętasz, ja tu na grupie przed kupnem Arivy 250 combo zasięgnąłem języka czy sprzęt jest kompatybilny z kartami Nki i C+. Zgodny chór głosów zapewnił że sprzęt jest kompatybilny... Podłączam tuner wkładam kartę Nki, i nie ma 3/4 programów.. Tak, masz co zachwalać..

[...]

Jak płacą więcej? To kartowcy płacą więcej za mniej. Mało tego, obsługa takiego klienta który opłatę uiszcza z góry wydaje się być mniej kosztowna od obsługi abonamentowca.

Data: 2013-06-19 18:21:05
Autor: Cavallino
nc+ na kartÄ™

[...]

Znaczy po roku czy dwóch pamiętasz reklamy, a nie pamiętasz kiedy masz wypowiedzieć umowę?
Czy też jesteś z tych, co nie czytają co podpisują?

Zresztą z reguły sami dzwonią przed końcem umowy z propozycjami promocyjnego przedłużenia, więc po prostu się czepiasz.

ich po prostu olejesz to zostaniesz ukarany.

Wolałbyś zapłacić karę za brak zdania dekodera w terminie?
Jest droższa niż abonament z cennika i nic za nią nie obejrzysz.

[...]

Nie prościej było się zalogować do ICA?

[...]

Ale nie masz zielonego pojęcia o temacie o który się wykłócasz.

Tak - wykładasz kasę na tuner, ale nie masz całkowitej pewności że on będzie chodził z kartą danego operatora.

Co znaczy danego?
Bo ja robię odwrotnie - to ofertę operatora dobieram taką, która u mnie będzie działać.

Nie wiem czy pamiętasz, ja tu
na grupie przed kupnem Arivy 250 combo zasięgnąłem języka czy sprzęt jest kompatybilny z kartami Nki i C+. Zgodny chór głosów zapewnił że sprzęt jest kompatybilny...

Bo jest.
Tyle że z modułem CI.

Podłączam tuner wkładam kartę Nki

I na tym polegał Twój błąd, nie kupuje się u operatorów ograniczających wolność odbioru na własnym sprzęcie.

[...]

Jak płacą więcej?

Normalnie.
Średnia kwota uzyskana przez opa za abo jest wyższa niż za kartę.

nc+ na kartÄ™