negocjacje - przedluzanie umowy era

Data: 2009-07-29 16:36:39
Autor: Gr
negocjacje - przedluzanie umowy era
Witam,

rozważam możliwość przedłużenia umowy w erze. Opcja bez telefonu. Można negocjować w takim przypadku, jakieś darmowe pakiety minut w sieci itp.?    Obecnie mam nowy komfort, przedłużenie wiąże się z koniecznością przejścia na Nową erę.

Ceny abonamentu raczej nie obniżą (chociaż mój kolega wynegocjował przy nowej erze 60 z telefonem 30zł 1 rok / 50zł 2 rok więc nigdy nic nie wiadomo. Oprócz tego będę brał blueconnect w telefonie. Może tutaj można powalczyć żeby przez jakiś czas nie naliczali opłat?

Pytam bo nie chce mi się z nimi ścierać na darmo, oferta mi w sumie odpowiada (umowa na 18 miesięcy) ale jeśli jest możliwość to zawsze można wziąć więcej ;).

pozdro

Data: 2009-07-29 20:16:07
Autor: Viking

"Gr" <gr_nospam_2@gmail.com> wrote in message news:h4pmj9$cn$1node2.news.atman.pl...
[...]

generalnie wypowiedz umowe i sami zadzwonia z propozycjami, bedziesz mial do wyboru i koloru, promise

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-07-29 15:11:52
Autor: Lutenet
On 29 Lip, 21:16, "Viking" <jon...@nospam.poczta.onet.pl> wrote:
"Gr" <gr_nospa...@gmail.com> wrote in message

> [...]

wyboru i koloru, promise

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration

Jeżeli negocjować to jedynie mailowo. Ja tam sobie chwalę tę opcje i
już drugi raz na tym wygrałem lepiej niż jakbym osobiście gdzieś w
salonie był.
Po takiej negocjacji gdy poszedłem do salonu przedłużać umowę to
goście "oczy wielkie robili" na to co udało mi się wynegocjować.

Pozdr

Data: 2009-07-30 19:50:27
Autor: Gr
Lutenet pisze:

[...]

Dzięki wielkie! To był strzał w dziesiątkę ;-). Przygotowali mi taką ofertę że facet w salonie firmowym zrobił dokładnie tak jak napisałeś. Zawsze twierdziłem że era olewa stałych klientów, szczególnie takich jak ja, których średnie rachunki wynoszą 40zł ;-). Zmieniam zdanie!

Data: 2009-07-30 21:14:14
Autor: J.F.
On Thu, 30 Jul 2009 19:50:27 +0200,  Gr wrote:
Lutenet pisze:
[...]

Gdzie to sie pisze ? J.

Data: 2009-07-31 13:48:01
Autor: Marcin
> [...]
>
>Dzięki wielkie! To był strzał w dziesiątkę ;-). Przygotowali mi taką >ofertę że facet w salonie firmowym zrobił dokładnie tak jak napisałeś. >Zawsze twierdziłem że era olewa stałych klientów, szczególnie takich jak >ja, których średnie rachunki wynoszą 40zł ;-). Zmieniam zdanie!

Gdzie to sie pisze ?
Witam,
podbijam temat. Proszę o informację gdzie to się pisze (czy przez iBOA) i jakie
warunki udało się wynegocjować.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-07-30 23:32:54
Autor: Czabu

Użytkownik "Gr" <gr_nospam_2@gmail.com> napisał w wiadomości news:h4sc88$j6m$1node1.news.atman.pl...

Dzięki wielkie! To był strzał w dziesiątkę ;-). Przygotowali mi taką ofertę że facet w salonie firmowym zrobił dokładnie tak jak napisałeś.

Napisałbyś jeszcze co udało Ci się wynegocjować w ten sposób. Dzięki temu inni mieliby jakiś punkt odniesienia.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-08-02 02:10:20
Autor: Mariusz
Użytkownik "Lutenet" <lutenet1@wp.pl> napisał w wiadomości news:cf2af5e3-d824-454a-96c7-76fad42a95fbj32g2000yqh.googlegroups.com...
Po takiej negocjacji gdy poszedłem do salonu przedłużać umowę to
goście "oczy wielkie robili" na to co udało mi się wynegocjować.

czyli co konkretnie?

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-08-03 00:38:57
Autor: Pawelek
On 2 Sie, 02:10, "Mariusz" <eme...@niespamujmitu.op.pl> wrote:
Użytkownik "Lutenet" <luten...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:cf2af5e3-d824-454a-96c7-76fad42a95fbj32g2000yqh.googlegroups.com...

> Po takiej negocjacji gdy poszedłem do salonu przedłużać umowę to
> goście "oczy wielkie robili" na to co udało mi się wynegocjować..

> [...]

Hehe

Czyżby ukryta reklama Ery ?

Udało się ale nie wiadomo co...no comments.

Paweł

Data: 2009-08-03 11:59:47
Autor: Kenny
negocjacje - przedluzanie umowy era

> Po takiej negocjacji gdy poszedłem do salonu przedłużać umowę to
> goście "oczy wielkie robili" na to co udało mi się wynegocjować.

czyli co konkretnie?

No właśnie, też jestem ciekaw. Ja w zeszłym tygodniu przeniosłem jeden z moich numerów abonamentowych do Playa i nikt z Ery nie próbował się ze mną wcześniej skontaktować.
Może faktycznie stwierdzili, ze klienta wydającego 40-60zł na miesiąc można poświęcić.

Kenny

Data: 2009-07-30 07:57:44
Autor: GS
negocjacje - przedluzanie umowy era
generalnie wypowiedz umowe i sami zadzwonia z propozycjami, bedziesz mial do wyboru i koloru, promise

-- Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification

Witam
no nie zawsze...
miałem w erze 3 abo
nikt się moim wypowiedzeniem nie zainteresował
jakos się w sumie tym nie zmartwilem ;-)

pzdr
GS

Data: 2009-07-30 10:53:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4q74c$i96$1inews.gazeta.pl...
"Gr" <gr_nospam_2@gmail.com> wrote in message
rozważam możliwość przedłużenia umowy w erze. Opcja bez telefonu. Można negocjować w takim przypadku, jakieś darmowe pakiety minut w sieci itp.?

Negocjowac to moze za duze slowo, ale jakies tam propozycje maja.
Zadzwon na 602900

generalnie wypowiedz umowe i sami zadzwonia z propozycjami, bedziesz mial do wyboru i koloru, promise

A przeczytaj niedawny post - pisemko przyjeli i powiedzieli "dziekuje".
Chociaz kto wie, moze jeszcze zadzwonia :-)

W sumie to w obecnej sytuacji moze im az tak bardzo nie zalezec na utracie klientow :-)

J.

Data: 2009-07-30 17:40:16
Autor: Viking
negocjacje - przedluzanie umowy era

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

W sumie to w obecnej sytuacji moze im az tak bardzo nie zalezec na utracie klientow :-)

a to sie pozmienialo cos... ja z ery dokladnie dostawalem telefon co 2-3 dni z nowa propozycja, ostatnia byla taka powalajaca ze malo sie nie skusilem:D
to samo z idea, tzn orange:) najtanszy mix za 15 czy 25zl (juz nie pamietam) a dzwonili prawie codziennie zeby cos zaproponowac...