negocjacje z cyfra po zakończeniu umowy

Data: 2010-07-03 21:50:15
Autor: glang
negocjacje z cyfra po zakończeniu umowy
no więc kilka tygodni temu pytałem co można wynegocjować nak oniec umowy z C
teraz już wiem i dla potomnych i szukających podaję
po pierwsze trzeba wysłać wypowiedzenie, żadnych negocjacji przez telefon przed bo Ci dzwoniący nic nie mogą
po wysłaniu kontaktuje się ktoś kto może więcej. ja wynegocjowałem:
1. pakiet komfotowy plus - minus 30%
2. opcja Premium Canal+ - minus 30 %
3. Canal + HD gratis
4. 5 x HD gratis
5. czynsz najmu za terminal HD PVR 0 zł
6. umowa na 13 miesięcy
pzdr
GL

Data: 2010-07-17 12:57:00
Autor: Petrid
[...]

Wynegocjowales to wszystko razem wziete czy tylko jedna z tych opcji?

Normalnie az niemozliwe, ja ostro negocjowalem i jedyne co to dostalem canal+ i hbo -30% :( Umowa 15mies.

Data: 2010-07-17 15:34:41
Autor: glang
negocjacje z cyfra po zakończeniu umowy
Wynegocjowales to wszystko razem wziete czy tylko jedna z tych opcji?

Normalnie az niemozliwe, ja ostro negocjowalem i jedyne co to dostalem canal+ i hbo -30% :( Umowa 15mies.

wszystko razem.
pzdr
GL

negocjacje z cyfra po zakończeniu umowy