negocjowanie ceny u dealera

Data: 2009-06-17 08:06:16
Autor: Marcin N
negocjowanie ceny u dealera

Uzytkownik "PeterRiley" <nospam@nospam.com> napisal w wiadomosci news:1uihtm1v2f6et.sqfbmu7edvp1.dlg40tude.net...
Jak negocjocowac cene w salonie (cena wyjsciowa ok. 55 tys.)? Wyskoczyc z
jakas duza nizsza ("tyle mam")? Jesli tak, to z jaka? Jak sie zachowywac?

Bede wdzieczny za opis doswiadczen w tym temacie, takze z wywalczonymi
upustami w przypadku konkretnych modeli.

Negocjowanie jest sztuka. Jesli nie masz w tym zadnego doswiadczenia - to nie licz na dobre wyniki.

Potrenuj w innych sklepach. Wynegocjuj nizsza cene butów, spodni, roweru, czegokolwiek.
Nie majac doswiadczenia w negocjacjach nie oczekuj, ze sprzedawca z litosci da ci powazny upust.

MN

Data: 2009-06-17 08:09:45
Autor: PeterRiley
Dnia Wed, 17 Jun 2009 08:06:16 +0200, Marcin N napisał(a):
Potrenuj w innych sklepach. Wynegocjuj nizsza cene butów, spodni, roweru, czegokolwiek.

Tylko w tym wypadku wiem mniej wiecej ile sprzedawca moze opuscic. W
przypadku samochodu nie mam pojecia.

Data: 2009-06-17 08:24:47
Autor: Icek
> [...]
roweru,
> czegokolwiek.

Tylko w tym wypadku wiem mniej wiecej ile sprzedawca moze opuscic. W

taaa, a moja szklana klula ma dzis wolne i nie moge sie domyslec o jakie
autko chodzi, jaki rocznik i ogolnie jakies informacje.

Zaleznie od marki, rocznika, wyposazenia i takich tam

Jak jestes dobrym, negocjatorem to mozesz targowac nawet 15% wartosci
brutto. Za 2008 nie wynegocjujesz wiecej jak 27%

Icek

Data: 2009-06-17 08:42:54
Autor: PeterRiley
Dnia Wed, 17 Jun 2009 08:24:47 +0200, Icek napisał(a):
taaa, a moja szklana klula ma dzis wolne i nie moge sie domyslec o jakie
autko chodzi, jaki rocznik i ogolnie jakies informacje.

Rocznik 2009
opcja 1: Hyundai i30 1.4 comfort
opcja 2: Ford Focus 5D 1.4 ambiente + klima

Data: 2009-06-17 08:30:41
Autor: WW
PeterRiley pisze:
[...]

A wystarczy poczytać.
Jak myślisz, po co kilka wątków niżej jest zapytanie o prowizje dilera?

Z własnego doświadczenia.
Propozycja ofert od innych dilerów jest bardzo dobra. Sprzedawca chętniej dołoży Ci coś do samochodu niż obniży cenę, wiec najpierw mów o cenie a potem o wyposażeniu.
Wiele opcji wyposażenia można dołożyć w serwisie po kupnie samochodu i wychodzi to ułamek dopłat przy kupnie nowego.
O tym też był niedawno watek i też wystarczy poczytać.
Nigdy nie kupuj nawet upatrzonego samochodu za pierwszym podejściem. Z każda kolejna wizyta cena spada a ilość wyposażenia rośnie.
Idealny czas na zakupy, to koniec roku.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

negocjowanie ceny u dealera