negocjowanie ceny u dealera

Data: 2009-06-17 09:28:52
Autor: Clawfinger
negocjowanie ceny u dealera
PeterRiley pisze:
Jak negocjocowac cene w salonie (cena wyjsciowa ok. 55 tys.)? Wyskoczyc z
jakas duza nizsza ("tyle mam")? Jesli tak, to z jaka? Jak sie zachowywac?

Bede wdzieczny za opis doswiadczen w tym temacie, takze z wywalczonymi
upustami w przypadku konkretnych modeli.
A ja to robię tak:
Najpierw przygotowuję sie w temacie za pomocą internetu (dealerzy w okolicy, ceny, wyposażenie), co bym chciał uzyskać i za jaką cenę.
Potem idę do dealera u którego chcę kupić i mówię: "Dzień dobry. Dealer X z miasta Y gdzie mam rodzinę, proponuje mi zakup auta na takich a takich warunkach (tu przedstawiam kartkę z wyliczeniami, upustami itp :-) ), ale jest mi tam wyjątkowo nie po drodze :-) Jeśli sprzedacie mi to autko na takich samych warunkach jak dealer X z miasta Y, to kupuję u was".
To zawsze działa :-)

Pozdro
WOJtek

Astra III Kombi 1.6 Twinport
    Wersja Cosmo +dodatki
        Kolor Moonland
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2009-06-17 09:48:58
Autor: Franc
negocjowanie ceny u dealera

Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1a6hp$5bg$1nemesis.news.neostrada.pl...
To zawsze działa :-)

Działa, działa!
Ostatnio ludzikom w salonie Citroenia przypomniało się, że jeszcze muszą dołożyć rabat do rabatu, bo mają dni otwarte. A przypomniało się, bo pokazałem im ofertę z Citroen Polska, który dokładał extra coś od siebie.
Mój sposób to był tak:
otomoto.pl - odfiltorwanie tylko nowych samochodów, wybór konkretnego modelu i marki, druk tej oferty. Wizyta w lokalnym salonie i rozmowa.
MUSI wyjść dobrze!

--
Framc

negocjowanie ceny u dealera