neoBank 6,86% na 3 mies.

Data: 2011-11-02 06:49:52
Autor: Gieniu
neoBank 6,86% na 3 mies.
http://online.neobank.pl/public/classic/?produktId=61

Brzmi nawet nie źle, zakładał ktoś tam lokaty?

Data: 2011-11-02 13:52:49
Autor: Konfabulator
neoBank 6,86% na 3 mies.
Gieniu <dat100@interia.eu> napisał(a):
http://online.neobank.pl/public/classic/?produktId=3D61

Brzmi nawet nie =BCle, zak=B3ada=B3 kto=B6 tam lokaty?

To żeś odkrył newsa sprzed pół roku...

Data: 2011-11-02 19:16:34
Autor: Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza
neoBank 6,86% na 3 mies.

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8rhvh$c4a$1inews.gazeta.pl...

To żeś odkrył newsa sprzed pół roku...

Ja też nie wiedziałem...

W.

Data: 2011-11-02 18:55:16
Autor: Konfabulator
neoBank 6,86% na 3 mies.
Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza <versal@op.pl> napisał(a):
> To żeś odkrył newsa sprzed pół roku...

Ja też nie wiedziałem...

System tragicznie prosty i mało funkcjonalny, a konto obowiązkowe z płatnymi
przelewami i płatnymi smsami z kodem. Tylko procenty, o ile macie dużo kasy,
są warte zainteresowania. Koszmarna jest też obsługa, ale nie chodzi o ludzi,
tylko o wdrożone procedury, jakakolwiek zmiana w koncie wymaga wizyty w
oddziale, a tych listę dobrze obejrzeć na stronie, bo mogą być o kilkaset km
od Was.

Gdybym miał kwotę do 50 tysięcy to i tak wybrałbym np. Meritum.

Data: 2011-11-02 22:21:46
Autor: Waldek
neoBank 6,86% na 3 mies.

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8s3mk$bjd$1inews.gazeta.pl...
Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza <versal@op.pl> napisał(a):

> To żeś odkrył newsa sprzed pół roku...

Ja też nie wiedziałem...

System tragicznie prosty i mało funkcjonalny, a konto obowiązkowe z płatnymi

Pewny jestes ? bo me galy widzialy ze wystarczy konto techniczne ;)

Data: 2011-11-03 07:51:25
Autor:
neoBank 6,86% na 3 mies.
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):
> System tragicznie prosty i mało funkcjonalny, a konto obowiązkowe z > płatnymi

Pewny jestes ? bo me galy widzialy ze wystarczy konto techniczne ;)

A to musi być nowość, jak zakładałem nie było takiej opcji. Ale to konto
techniczne jest jeszcze gorsze, na normalnym koncie dostaje się jakieś dziwne
punkty uznaniowo od banku i przynajmniej kilka przelewów można opłacić
punktami, a na technicznym płatne wszystkie jak leci.

Data: 2011-11-03 07:51:36
Autor: Konfabulator
neoBank 6,86% na 3 mies.

Data: 2011-11-03 00:51:57
Autor: knrdz
neoBank 6,86% na 3 mies.
Konfabulator pisze:

tylko o wdrożone procedury, jakakolwiek zmiana w koncie wymaga wizyty w
oddziale, a tych listę dobrze obejrzeć na stronie, bo mogą być o kilkaset km
od Was.

Konfabulujesz. Zmiany rzeczywiście wymagają papierkologii, ale wysyłają dokumenty pocztą i dołączają zwrotną kopertę, wystarczy wypełnić i wrzucić do skrzynki.

Data: 2011-11-03 07:53:00
Autor: Konfabulator
neoBank 6,86% na 3 mies.
knrdz <proemld@vagrevn.cy> napisał(a):
Konfabulujesz. Zmiany rzeczywiście wymagają papierkologii, ale wysyłają dokumenty pocztą i dołączają zwrotną kopertę, wystarczy wypełnić i wrzucić do skrzynki.

Masz rację, ale to przynajmniej tydzień czekania, co może być kłopotliwe. Ale
fakt, konfabulowałem.

--

neoBank 6,86% na 3 mies.