neobank i 4,2%

Data: 2014-10-09 19:38:50
Autor: m7marek
neobank i 4,2%
Czy ktoś zakładał w neobanku lokaty?
Jest teraz promocyjne 4,2% na 3m, ale pisze:
"lokaty można otwierać w serwisie neoBANK24
do 13.10.2014 r. godz 23:59"
I stąd moje pytanie, czy to jest czas na złożenie wniosku, czy od razu na opłacenie z środków na zakładanym do lokaty portfelu depozytowym.
A jesli to pierwsze to jaki jest czas na opłacenie lokaty?
bo środki będę miał dopiero po 13.10.

Data: 2014-10-10 02:44:11
Autor: bi123
neobank i 4,2%
Zapis wydaje się być jasny: do północy 13 października można w serwisie
otworzyć lokatę.
Aby to zrobić najpóźniej w tym dniu trzeba mieć środki na koncie lub na
rachunku depozytowym.

Data: 2014-10-10 14:45:49
Autor: m7marek
neobank i 4,2%
to kicha :(
to chyba zostaje mi tylko otworzenie konta w SmartBanku
tylko ciekawe ile jeszce te 4%

Data: 2014-10-10 08:12:16
Autor: pasztab
neobank i 4,2%
Den fredagen den 10:e oktober 2014 kl. 14:45:49 UTC+2 skrev m7marek:
to kicha :(

to chyba zostaje mi tylko otworzenie konta w SmartBanku

tylko ciekawe ile jeszce te 4%

Lokata kibica w idei. 3,7% na 3mies + 0,1% za kazdy gol Polakow. Zakladajac, ze nawet zadnego nie strzela 3,7 nie jest jakies tragiczne. Wniosek wazny 2 tyg.

Data: 2014-10-14 16:06:56
Autor: Piotr
neobank i 4,2%
W dniu 2014-10-09 19:38, m7marek pisze:
Czy ktoś zakładał w neobanku lokaty?

Też podłączam się do pytania, czy i jakie są "haczyki" z lokatami w Neobanku?

> Jest teraz promocyjne 4,2% na 3m,

Od dziś oferują stałe 4,1% na 3 miesiące.

pozdrawiam

neobank i 4,2%