neokumunizm w polsce!!!!!

Data: 2009-03-25 17:30:11
Autor: cirrus
neokumunizm w polsce!!!!!
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tkdami.net> napisał w wiadomości news:...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gqdfnh$mta$1news3.onet...
Vic pisze:
jadrys wrote:
I tu się nie zgodzę. Oglądam jeszcze Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Planete, Animal Planet, CNBC, HBO...
A dzienników nie czytam wcale, bo szkoda czasu.
Sama sieczka jankeska.. Tedy się nie dziwię dlaczego błędnie
postrzegasz  rzeczywistość..
No nie sama, bo Planete jest francuska, a Animal Planet - brytyjska. Zdarza mi się też oglądać rosyjską RTR Planeta :)
A ty Jadrysiu, co oglądasz/czytasz dla bezbłędnego postrzegania rzeczywistości?
Animal Planet od kiedy jest brytyjski? Ja? Przede wszystkim rodzinę
BBC,  VH-1 i do niedawna jugosłowiański RTS.. No i Canal+ sport..
Ppolecam ci Jadrysiu BBC Knowledge, aktualnie leci serial "Gułag3", ale
to  pewnie kapitalistyczna propaganda choć uczestnicy mówią po rusku.

--
stevep

neokumunizm w polsce!!!!!