neste i polbank - problemy

Data: 2010-09-05 17:15:26
Autor: Wojciech Nawara
neste i polbank - problemy
Hej,

Czy ktoś używał kart Polbanku na stacjach Neste? Bo mam problem.

Odruchowo przy tankowaniu jako "kwota maksymalna" wpisuję wartość znacznie zawyżoną, np. 500zł. Nie ma to głębszego uzasadnienia, poza tym, że nie chce mi się liczyć, ile tym razem pochłonie bak mojego wozu. Dodatkowym argumentem za wpisywaniem zawyżonej kwoty - prócz lenistwa - jest to, że nigdy nie miałem z tym problemów. Blokada ta była albo od razu po tankowaniu usuwana i zakładana była nowa, na kwotę za rzeczywiście wlane paliwo, albo w najgorszej wersji blokada wisiała parę dni do momentu rozliczenia transakcji, po czym była usuwana. Nic strasznego.

W Polbanku oczywiście musi być inaczej. Okazuje się, że po zaksięgowaniu tankowań na rachunku KK, blokady na kwotę maksymalną (po 500 PLN na każde tankowanie) nadal pozostały i będą wisieć przez 30 dni, co wysyciło mi limit na mojej KK.

Bank na zgłoszenie reklamacyjne odpowiedział, że nie zamierza usuwać blokad, i będzie czekać 30 dni na zaksięgowanie transakcji z Neste. Na mój argument, że Neste już zaksięgowało wszystkie te transakcje na kwoty ~200 PLN, uzyskałem odpowiedź, że to Neste założyło po DWIE blokady na każde tankowanie - na kwotę maksymalną i na kwotę rzeczywistą. Nie jest to wg Polbanku ich problem, dalej mam rozmawiać z Neste.

Neste ma teraz tylko dyżur weekendowy, zapraszają do kontaktu jutro. Nie omieszkam zadzwonić.

To bardziej w formie ostrzeżenia dla potencjalnych użytkowników. Na szczęście to tylko limit na KK, gorzej gdybym sobie zablokował swoje własne środki na ROR...

Ktoś miał podobne doświadczenia?

Pozdrawiam,
WN

Data: 2010-09-06 08:24:51
Autor: xbartx
neste i polbank - problemy
Dnia Sun, 05 Sep 2010 17:15:26 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

(...)

A można w drugą stronę czyli kwota deklarowana to powiedzmy 10 czy tam 20 pln a zatankowane za 100? Czy wtedy dystrybutor nie pozwoli zatankować więcej niż deklarowana?

--
xbartx

Data: 2010-09-06 10:29:08
Autor: Jarek Andrzejewski
neste i polbank - problemy
On Mon, 6 Sep 2010 08:24:51 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

A mo¿na w drug± stronê czyli kwota deklarowana to powiedzmy 10 czy tam 20 pln a zatankowane za 100? Czy wtedy dystrybutor nie pozwoli zatankowaæ wiêcej ni¿ deklarowana?

Nie. Dystrybutor "wysycha" po osi±gniêciu zadeklarowanej kwoty.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-09-06 16:37:56
Autor: MrMrooz
neste i polbank - problemy
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> napisa³(a):
wrote:

> [...]

Nie. Dystrybutor "wysycha" po osi±gniêciu zadeklarowanej kwoty.
To zdradzê pewien sekret - czasami wysycha trochê za zadeklarowanym limitem - mi siê kiedy¶ uda³o zatankowaæ za 1 czy dwa grosze wiêcej ni¿ zadeklarowa³em - i zonk (pozytywny) - rozliczenie przysz³o na kwotê zadeklarowan± :-)

Po 100 tankowaniach mo¿na byæ z³otówkê albo dwie "do przodu".

Pozdrawiam
Micha³ M

Data: 2010-09-06 19:33:38
Autor: WAM
neste i polbank - problemy
On Mon, 6 Sep 2010 16:37:56 +0000 (UTC), "MrMrooz "
<mrmrooz@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]
Przy platnosci karta zawsze wysychal na rowni lub tuz przed
deklarowana kwota.
Przy platnosci gotowka zawsze wysychal na rowni lub tu za deklarowana
kwota.

WAM

Data: 2010-09-06 19:49:36
Autor: xbartx
neste i polbank - problemy
Dnia Mon, 06 Sep 2010 16:37:56 +0000, MrMrooz  napisaÅ‚(a):

To zdradzÄ™ pewien sekret - czasami wysycha trochÄ™ za zadeklarowanym
limitem - mi się kiedyś udało zatankować za 1 czy dwa grosze więcej niż
zadeklarowałem - i zonk (pozytywny) - rozliczenie przyszło na kwotę
zadeklarowanÄ… :-)

Po 100 tankowaniach można być złotówkę albo dwie "do przodu".

To jeszcze można dodatkowo "ztuningować" ten proceder i trzymać tak długo przechylony wąż aż wyleci ostatnia kropla. Albo jak jesteśmy z kimś to towarzysz może wejść na dystrybutor i pociągnąć wąż do góry łapiąc go jak najbliżej dystrybutora, bo na normalnej stacji to mogą wyskoczyć ochroniarze ;)

Data: 2010-09-07 02:21:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
neste i polbank - problemy
W dniu 2010-09-06 21:49, xbartx pisze:

[...]

A po co ? Zawór jest w pistolecie ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-09-07 07:38:55
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
neste i polbank - problemy
"Rafał \"SP\" Gil" pisze:

[...]

No i zepsułeś... A takie fajne filmy w internecie mogły się pojawić... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 20:15:25
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
neste i polbank - problemy
MrMrooz pisze:

Nie. Dystrybutor "wysycha" po osiągnięciu zadeklarowanej kwoty.
To zdradzÄ™ pewien sekret - czasami wysycha trochÄ™ za zadeklarowanym limitem -
mi się kiedyś udało zatankować za 1 czy dwa grosze więcej niż zadeklarowałem -
i zonk (pozytywny) - rozliczenie przyszło na kwotę zadeklarowaną :-)

Po 100 tankowaniach można być złotówkę albo dwie "do przodu".

No to mamy kolejny odpowiednik na półgroszówek... :-)

--
MiCHA

neste i polbank - problemy