netbook LENOVO S10-2 i WWAN ?

Data: 2009-11-30 22:53:44
Autor: Jarek JARO G.
netbook LENOVO S10-2 i WWAN ?
Witam!
Mam do was pytanko, gdyz nie znam tego netbooka. Czy ma on slot na SIM ? czy jest mozliwosc wpiecia karty WWAN ?

pozdr JARO

Data: 2009-11-30 23:01:48
Autor: Piotrek
netbook LENOVO S10-2 i WWAN ?
Mam do was pytanko, gdyz nie znam tego netbooka. Czy ma on slot na SIM ? czy jest mozliwosc wpiecia karty WWAN ?

www.lenovo.pl

nie wiem czy tam jest cos skomplikowanego ze nie mozesz sprawdzic sam u zrodla ? :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-11-30 23:28:32
Autor: Jarek JARO G.
netbook LENOVO S10-2 i WWAN ?
Wierz albo nie , szukalem TAM , nie znalazlem i dlatego tutaj pytam :)

pozdr JARO

Data: 2009-12-02 08:37:32
Autor: Chichotek
netbook LENOVO S10-2 i WWAN ?
Był 30 listopad (poniedziałek) gdy o godz. 23:28 *Jarek JARO G.* napisał(a):

Wierz albo nie , szukalem TAM , nie znalazlem i dlatego tutaj pytam

Skoro tam nie znalazłeś tzn że nie ma S10 z wbudowanym modemem 3G, takie
rozwiązanie bardzo czerpie baterie, niestety. Najtańszym netbookiem z
modemem 3G w tej chwili jest Toshiba NB200-12J.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-12-01 12:12:54
Autor: Konrad Kosmowski
netbook LENOVO S10-2 i WWAN ?
** Jarek JARO G. <j_a_r_o@interia.pl> wrote:

Witam!  Mam do was pytanko, gdyz nie znam tego netbooka. Czy ma on slot na
SIM ? czy jest mozliwosc wpiecia karty WWAN ?

Taki zwykły do kupienia w sklepie nie ma wbudowanego modemu GSM. Ma wolne
miejsce mini-PCIe ale raczej nie bardzo się opłaca coś tam montować.

--

netbook LENOVO S10-2 i WWAN ?