netbook do filmów

Data: 2010-05-24 15:18:17
Autor: Piotr M
netbook do filmów
W dniu 24 maja 2010 09:23, keimak pisze:
Mój typ padł do na Asusa eee 1005p lub pe. Wątpliwości mam do jednego - jak
on sobie da radę po podłączeniu do telewizora LCD - ma wejście VGA ale nie
mogę znaleźć jaką max rozdzielczość obsługuje. Ktoś wie coś więcej -
informacji u producenta nie znalazłem

Telewizor readyHD czy HD? Taką rozdzielczość będzie obsługiwał.

A może laptop z wyjściem HDMI?

--
pzdr, Piotr M

Zmieńmy się na lepsze.
Tylko czy nam ktoś uwierzy? I czy naprawdę potrafimy?

Data: 2010-05-24 15:31:02
Autor: keimak
netbook do filmów
Telewizor readyHD czy HD? Taką rozdzielczość będzie obsługiwał.

telewizor HDready

netbook do filmów