netbook i HDMI

Data: 2013-01-03 18:43:03
Autor: Tomek GÅ‚owacki
netbook i HDMI
W dniu 2013-01-03 18:30, adam pisze:
Witam,
Mam Asusa 1215B z karta graficzna: AMD Radeon HD6310 oraz monitor LG
IPS224.
Przy podlaczeniu kablem HDMI mam jednak problem z obrazem.
Chcialbym na monitorze wyswietlac obraz w rozdzielczosci full HD
1920x1080 a w tym samym czasie na ekranie netbooka obraz standardowy
1366x768.
Niestety nie mam takiej mozliwosci: jesli wybieram klonowanie obrazu na
monitorze zewnetrzym wyswietla sie obraz w rozdzielczosci 1366x768.
Jesli wybieram tylko monitor zewnetrzny obraz jest w rozdzielczosci
1920x1080.
Macie jakis pomysl jak to uruchomic?
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Erm, bo jest jeszcze trzecia opcja: różne rozdzielczości, dla różnych ekranów :-) Drivery od Radeona to umożliwiają bez problemu, zresztą same Windowsy też.

--
Tomek GÅ‚owacki

netbook i HDMI