netbook lub "terminal" z wyjściem tv-out/svide o

Data: 2012-07-21 12:16:23
Autor: BartekK
netbook lub "terminal" z wyjściem tv-out/svide o
Potrzebowałbym do specyficznego zastosowania komputera typu "mały terminal" lub netbook (może być z uszkodzonym ekranem), ale koniecznie z wyjściem "analogowe video tv-out ntsc" (najlepiej s-video, ale złożona wizja chinch też może być od biedy). Muszę to zasilić z 12v, ale to już dla mnie nie problem.
Ma być małe, tanie, wystarczy mi wydajność celeron-mobile 800MHz (z małego eee900) albo jakiś atom, byle to było x86, z usb 2.0 i w miarę współczesne (bootowanie z usb)

Patrzę po allegro netbooki-uszkodzone - nic z tv-out. Były w ogóle jakieś netbooki z tv-out?

Patrzę po terminalach (wyse, hp itp), - też nic z tvout. Były jakieś małe komputerki-terminale z wyjściem tvout?

W ostateczności mogę wziąć jakąś płytę itx "home cinema" "car pc" itp, ale płyta + obudowa do tego będzie droższa niż nowy netbook ;)