netbook w abonamencie od operatora gsm

Data: 2016-02-28 12:40:02
Autor: nowyjestem
netbook w abonamencie od operatora gsm
mam pytanie: czy któryś z operatorów gsm
proponuje jakiś sensowny laptop w niskim
abonamencie z powiedzmy 10gb co miesiąc?

niski abonament tzn. 30zł do 50zł brutto

Data: 2016-02-28 21:49:37
Autor: Skylla
W dniu 2016-02-28 o 21:40, nowyjestem@poczta.pl pisze:
mam pytanie: czy któryś z operatorów gsm
proponuje jakiś sensowny laptop w niskim
abonamencie z powiedzmy 10gb co miesiąc?

niski abonament tzn. 30zł do 50zł brutto

Najtańszy notebook kosztuje ok 1000zl, więc sama rata za niego wyniosłaby  min 40zł przez 24 miesiące.

Data: 2016-02-29 08:34:02
Autor: nowyjestem
W dniu niedziela, 28 lutego 2016 21:49:41 UTC+1 użytkownik Skylla napisał:
> [...]
>
> niski abonament tzn. 30zł do 50zł brutto

Najtańszy notebook kosztuje ok 1000zl, więc sama rata za niego wyniosłaby  min 40zł przez 24 miesiące.

ok.czy zatem można liczyć na jakiś laptop w cenie abonamentu powiedzmy 65-90zł?

Data: 2016-02-29 17:38:35
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-02-29 o 17:34, nowyjestem@poczta.pl pisze:

[...]

Można liczyć. Zawsze.
Ale czy nie prościej i szybciej przejrzeć strony operatorów z ofertami ?

Pozdrawiam

Data: 2016-02-29 12:01:16
Autor: nowyjestem
netbook w abonamencie od operatora gsm
Można liczyć. Zawsze.
Ale czy nie prościej i szybciej przejrzeć strony operatorów z ofertami ?

strasznie dużo różnego badziewia na ich stronach, a mi właśnie komputer padł, stąd liczyłem że może mi ktoś podpowie gdzie pójść bo piszę teraz z bardzo niewygodnego sprzętu który ciężko nazwać komputerem, co utrudnia spokojną analizę tego co na stronach operatorów zamieszczono

Data: 2016-02-29 21:15:31
Autor: Skylla
W dniu 2016-02-29 o 21:01, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Zamiast się wiązać z operatorem, kup lepiej laptopa np. na raty, albo używanego poleasingowca.

Data: 2016-03-01 01:28:11
Autor: nowyjestem
W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 21:15:33 UTC+1 użytkownik Skylla napisał:

> [...]
Zamiast się wiązać z operatorem, kup lepiej laptopa np. na raty, albo używanego poleasingowca.

dzięki, chyba tak zrobię.

netbook w abonamencie od operatora gsm