netgear dg834g v5

Data: 2011-06-16 18:52:14
Autor: Marcin Bugajski
netgear dg834g v5
Witam!

Jeśli NTG - proszę o pomoc gdzie słać zapytanie.
Mam takowy problem z w/w routerem.
Konfiguruje neostrade. działa. Jest ok. Po jakimś czasie kiedy próbuje wejść na router mam komunikat "połączenie zostało zresetowane" (bez wzgledu na przeglądarke...ale wydaje mi sie , że router obraził sie na mnie jak wchodziłem przy pomocy IE).
Sam router działa, pinguje sie , strony działają itd. Jak przeresetuje urządzonko to jakiś czas (po następnej konfiguracji neo) działa ale za jakiś czas znowu mam kłopoty z wejściem na panel admin.
Ma ktoś pomysł co mu jest? A może cos w moim systemie jest nie tak?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

pozdrawiam

Marcin

Data: 2011-06-16 21:54:03
Autor: btn
netgear dg834g v5
W dniu 2011-06-16 18:52, Marcin Bugajski pisze:
[...]

NTG ale sprobuj zaaplikowac routerkowi nowsze oprogramowanie.

netgear dg834g v5