Data: 2011-06-16 18:52:14 | |
Autor: Marcin Bugajski | |
netgear dg834g v5 | |
Witam!
Jeśli NTG - proszę o pomoc gdzie słać zapytanie. Mam takowy problem z w/w routerem. Konfiguruje neostrade. działa. Jest ok. Po jakimś czasie kiedy próbuje wejść na router mam komunikat "połączenie zostało zresetowane" (bez wzgledu na przeglądarke...ale wydaje mi sie , że router obraził sie na mnie jak wchodziłem przy pomocy IE). Sam router działa, pinguje sie , strony działają itd. Jak przeresetuje urządzonko to jakiś czas (po następnej konfiguracji neo) działa ale za jakiś czas znowu mam kłopoty z wejściem na panel admin. Ma ktoś pomysł co mu jest? A może cos w moim systemie jest nie tak? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. pozdrawiam Marcin |
|
Data: 2011-06-16 21:54:03 | |
Autor: btn | |
netgear dg834g v5 | |
W dniu 2011-06-16 18:52, Marcin Bugajski pisze:
Witam! NTG ale sprobuj zaaplikowac routerkowi nowsze oprogramowanie. |
|