netia - spowalnianie internetu

Data: 2010-11-18 21:02:46
Autor: niusy.pl
netia - spowalnianie internetu

Użytkownik "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl>

Zdarzyło się tak, że w ostatnim miesiącu nie otrzymałem faktury za internet od netii. Zgłosiłem na infolinię, obiecali przysłać duplikat. Duplikat przysłali po dwóch tygodniach, niezwłocznie zapłaciłem, ale było to oczywiście po terminie. Od kilku dni internet działa mi koszmarnie wolno, dzwoniłem na infolinię, okazało się, że powodem jest wyświetlanie przez nich komunikatu o zaleganiu w płatnościach. Komunikat wyświetla się kilka razy dziennie, ale spowalnia dostęp do intenetu cały czas.
I tu mam pytanie czy to jest dozwolona praktyka ze strony netii. W umowie nic nie ma, że jak spóźnię się z płatnością to spowolnią mi internet. Czy u innych operatorów też tak jest?

Jest taki przepis, że jak minie 1 miesiąc to mogą ograniczyć świadczenie usługi, ale ... przeczytaj go sobiem bo nie jest oczywiste, że każdej usługi

netia - spowalnianie internetu