netiaspot i tv - offtopic

Data: 2013-01-10 18:36:56
Autor: Santana
netiaspot i tv - offtopic

Użytkownik "Gobzo"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:kcmspc$uou$1@news.task.gda.pl...

Grupy z tym zwiazane nie działaja tzn nikt sie nie udziela
Mam pytanie
Mam podłączony dysk zewnetrzny do NETIA SPOT, filmy odtwarzam na TV SAMSUNG ,ale jest jeden problem,nie mogę przewijać, odtwarzać od ostatniego oglądanego momentu,nie mogę dać pauzy itp...wiecie jak to rozwiązać,aby te funkcje działały poprzez NETIA SPOT? Z góry dziękuję za pomoc i rady które na pewno wypróbuje.

A może by tak w netii zapytać? *88 ze stacjonarnego netii albo 22 711 11 11 z komóry :)

netiaspot i tv - offtopic