nettopy a 1080p

Data: 2011-04-19 09:52:09
Autor: boxfish
nettopy a 1080p
W dniu 2011-04-19 09:39, Jarek pisze:

Czy H.264 to jedyny kodek dla HD,

nie

  >jeżeli nie to jaki procent udziaÅ‚u
mają pozostałe.

U jednych 1% u innych 99%, chyba nie myślisz że ktos analizuje kilka milionów plików pojawiających się w sieci gdzie

Opcja czwarta - może mogą mi Państwo polecić coś zupełnie innego, co
będzie małe, będzie miało HDMI (1.3a), optycznego SPDIF-a, sieć lan,
kilka USB i będzie widziało zewnętrzne dyski z kilkoma partycjami w
NTFS-ie, no i bez problemu poradzi sobie z 1080p.

mój tv tak ma, ma też cała masa innych tv dostepnych w sklepach.

Ja nie ogladam przesadnie dużo i uznałem że lepiej kupić za 2 tys. tv z mkv, dlna etc i nie zagracać mieszkania kolejnym pudełkiem.

nettopy a 1080p