news.icm.edu.pl

Data: 2011-12-13 14:17:43
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
Grrr...
Wszy膰ko archiwum znikn臋艂o...

Zosta艂y najnowsze 32 posty...

sz

Data: 2011-12-13 14:28:17
Autor: Fabian
news.icm.edu.pl
On 13.12.2011 14:17, szaman (Baker) wrote:
Grrr...
Wszy膰ko archiwum znikn臋艂o...

Zosta艂y najnowsze 32 posty...

sz

艁膮czymy si臋 z Tob膮 w b贸lu.

Fabian.

Data: 2011-12-13 14:52:38
Autor: Fabian
news.icm.edu.pl
On 13.12.2011 14:30, Jan Srzednicki wrote:
On 2011-12-13, Fabian wrote:
[...]

Nie m贸wi艂em za Ciebie, tylko za Nas. Widocznie nie jeste艣 z nami :)

Data: 2011-12-13 21:01:58
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/13/2011 02:52 PM, Fabian wrote::

Nie m贸wi艂em za Ciebie, tylko za Nas. Widocznie nie jeste艣 z nami :)

A kto nie z nami ten przeciw Nam!

sz

Data: 2011-12-13 14:40:42
Autor: Marcin Hy艂a
news.icm.edu.pl
On 2011-12-13 14:17, szaman (Baker) wrote:
Grrr...
Wszy膰ko archiwum znikn臋艂o...

Zosta艂y najnowsze 32 posty...

jak kto艣 korzysta艂 z njus贸w na onecie to ma od paru tygodni ciut gorzej - zlikwidowane na amen ;-)

marcin ha
--
Miasta dla rower贸w http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-12-13 15:15:52
Autor: atm
news.icm.edu.pl
On 2011-12-13 14:17, szaman (Baker) wrote:
Grrr...
Wszy膰ko archiwum znikn臋艂o...

Zosta艂y najnowsze 32 posty...

jak kto艣 korzysta艂 z njus贸w na onecie to ma od paru tygodni ciut gorzej

obecnie korzystam z news.atman.pl
dziala szybko i bez problemow

Data: 2011-12-13 15:19:09
Autor: cytawa
news.icm.edu.pl
Marcin Hy艂a pisze:

jak kto艣 korzysta艂 z njus贸w na onecie to ma od paru tygodni ciut gorzej
- zlikwidowane na amen ;-)

To chyba ogolnopolska akcja likwidacji serwerow newsowych. Nasz poczciwy news.lublin.pl tez sie zamknal. Chyba z braku miejsca. Na szczescie jeszcze jest sporo serwerow ale trzeba tworzyc jakies konta.

Jan Cytawa

Data: 2011-12-13 21:04:40
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/13/2011 03:19 PM, cytawa wrote::
Marcin Hy艂a pisze:

[...]

I jeszcze mega niepor臋czny i niewygodny gugiel... Chocia偶 znam ludzi, kt贸rzy sobie go chwal膮...

sz

Data: 2011-12-13 23:05:22
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Dnia Tue, 13 Dec 2011 21:04:40 +0100, szaman (Baker) napisa(a):

I jeszcze mega niepor阠zny i niewygodny gugiel... Chocia znam ludzi,
kt髍zy sobie go chwal...

Jakby udost阷nili us硊g nntp zamiast bramki www by硂 by git. W sumie nigdy nie sprawdza砮m :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-12-16 01:27:20
Autor: Zbrochaty
news.icm.edu.pl

I jeszcze mega niepor阠zny i niewygodny gugiel... Chocia znam ludzi,
kt髍zy sobie go chwal...

Jak dla mnie wygodny
http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/topics

Zaleta jest, ze mozesz czytac/wysylac z kazdego komputera. Oczywiscie
musisz miec tam konto, ale mozesz trzymac tam swoje pliki, zdjecia,
kalendarz etc do kt髍ych masz dostep z kazdego miejsca, nawet ze
smartfona. A jak smartfon z androidem to wszystko razem do kupy ma
sens. Nadciaga "chmura" Panie :))
Zbrochaty

Data: 2011-12-16 11:19:14
Autor: Fabian
news.icm.edu.pl
On 16.12.2011 10:27, Zbrochaty wrote:

[...]

Ale wiesz, 縠 newsy by google nie dzia砤j prawid硂wo? Psuj cytowanie, kodowanie, wycinaj znaczniki [], usuwaj spacje po delimiterze itp.?

Fabian.

Data: 2011-12-16 03:13:46
Autor: Zbrochaty
news.icm.edu.pl
Ale wiesz, 縠 newsy by google nie dzia砤j prawid硂wo? Psuj cytowanie,
kodowanie, wycinaj znaczniki [], usuwaj spacje po delimiterze itp.?
Fabian

Ale to sa (moim zdaniem) szczegoly. Chodzi o tresc, a mniej o forme...
Cytaty i tak 'obrabiam' recznie, a nie cytuje jak leci, chociazby po
to aby byc dobrze zrozumiany do czego sie odnosze w dyskusji. Jak ktos
napisze SPAM albo SPRZEDAM i post jest komercyjny to nie musze tego
czytac. Delimiter? Co z tego ze program wytnie sygnature przy
odpowiadaniu, skoro i tak sie przebijasz przez kilka ekranow cytatow,
bo ktos jest zbyt leniwy aby je przyciac. Post mozna normalnie
podpisac, mnie specjalnie nie interesuja 'zlote' mysli przy
sygnaturach czy linki do dzialalnosci gospodarczej czy stron
prywatnych.
Jedyne co uwazam, ze sprawia troche klopot to kodowanie polskich
znakow, ale radze sobie bez i jak sadze moge byc dobrze zrozumiany :)

Jak klikniesz tu:
http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/about
oraz w podobne informacje na innych grupach dyskusyjnych to zauwazysz,
ze apogeum frekwencji to lata 2003-2005, teraz wszedzie spada to do
kilku-kilkudziesieciu listow miesiecznie. Raczej nikt nie bedzie
utrzymywal infrastruktury, ponoszac tylko koszty, a nie majac wplywow.
Przeciez jak zaciagniesz newsy z serwera do swojego programu, to nie
ogladasz reklam. Trudno domagac sie korzysci i wygody dla siebie,
jednoczesnie wymagajac aby ktos inny za to placil
Sadze, ze serwery newsowe beda zamykane, ludzie beda musieli przesiasc
sie np na takie Google Groups, moze wtedy cos sie poprawi z rzeczami o
ktorych pisales (wiecej ludzi i reklamy), ale z czasem i tak te
wszystkie Facebooki i inne fora moderowane wypra usenet...
pozdr, Zbrochaty

PS. Ja czytam tu (poki jeszcze jest):
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl.rec.rowery
z wykorzystaniem funkcji ;rozwin wszystkie', a wysylam z google groups

Data: 2011-12-16 12:10:21
Autor: Ryszard Mikke
news.icm.edu.pl
Zbrochaty <zbrochaty@gmail.com> napisa(a):
PS. Ja czytam tu (poki jeszcze jest):
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=3Dpl.rec.rowery
z wykorzystaniem funkcji ;rozwin wszystkie', a wysylam z google groups

Aaaa. Bo wlasnie chcialem spytac, jak mozesz zyc z guglowym brakiem watkowania
i zupelnie spieprzonym oznaczania, co jest nowe :D

--
rmikke

Data: 2011-12-16 04:29:47
Autor: Zbrochaty
news.icm.edu.pl
Aaaa. Bo wlasnie chcialem spytac, jak mozesz zyc z guglowym brakiem watkowania
i zupelnie spieprzonym oznaczania, co jest nowe :D
rmikke

Mozna ustawic w googlegroups tak:

Lista watkow (a nie podsumowanie watkow)
najnowsza wiadomosc (a nie pierwsza wiadomosc)
a jak wejdziesz do watku, to w opcjach: Widok drzewa i ewentualnie
czcionke proporcjonalna albo rowna

....i calkiem wygodnie tez sie czyta. Co jest nowe to siedzi na
wierzchu (widac godzine), a w konkretnym watku widzisz co kto komu
odpowiada i co czytales bo tytul zmienia kolor z niebieskiego na
bordowy...
Zreszta aktywnosc na grupie jest tak mala, ze oznaczanie jest chyba
niewiele przydatne

pzdr, Zbrochaty

Data: 2011-12-16 14:06:08
Autor: Coaster
news.icm.edu.pl
On 12/16/11 1:29 PM, Zbrochaty wrote:
Zreszta aktywnosc na grupie jest tak mala, ze oznaczanie jest chyba
niewiele przydatne

No wlasnie czy 'wywialo' ludzi z grupy tak jak z ulic? ;-) "No ride - no write" czy moze to jednak problem z serwerami? Kilka dni temu zauwazylem, ze czesc postow, ktore pojawialy sie na icm.edu.pl nie poajawialy sie wcale na newsowym serwerze neostrady (chodzi o wszystkie posty danego uzytkownika). Neostradowy KF?

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2011-12-16 13:14:04
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
rowerPo za tym google groups ma nowy wygl眃. Co ciekwe to teraz forum. Wystarczy si prze潮czy na nowy tryb.

https://groups.google.com/forum/

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-12-16 13:26:00
Autor: Ryszard Mikke
news.icm.edu.pl
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisa(a):
rowerPo za tym google groups ma nowy wygl眃. Co ciekwe to teraz forum. Wystarczy si prze潮czy na nowy tryb.

https://groups.google.com/forum/

O, ciekawe. Zajrzalem.

Niestety, nadal pracuja nad wymysleniem prochu. Da sie zobaczyc drzewo, to
dobrze. Wyciagniecie wszystkich linkow na wierzch - dyskusyjne, ale ciekawe,
mogliby na to mniej miejsca dac. Ale ze po kliknieciu w dowolny post na
drzewie przechodzi do kretynskiego widoku domyslnego - zniecheca...

--
rmikke

Data: 2011-12-16 13:40:03
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Dnia Fri, 16 Dec 2011 13:26:00 +0000, Ryszard Mikke napisa(a):

[...]

Wy秎ij im sugestie, mo縠 si do nich zastosuj. Bo niby sk眃 maj wiedzie 縠 co jest nie tak skoro wszyscy milcz.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-12-16 15:02:08
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/16/2011 02:14 PM, piecia aka dracorp wrote::
rowerPo za tym google groups ma nowy wygl眃. Co ciekwe to teraz forum.
Wystarczy si prze潮czy na nowy tryb.

https://groups.google.com/forum/

Za du縪 to on nie daje...
Nadal jest kolorowo, landrynkowo.
Usenet ma jedn zalet - brak grafiki, sam czysty tekst.
Po co zmienia co, co jest dobre...

sz

Data: 2011-12-20 09:44:30
Autor: cytawa
news.icm.edu.pl
Coaster pisze:

[...]

Mi zajelo kilka dni zanim sie przesiadlem na gazetowy serwer. Na innych moglem tylko czytac.  Trzeba bylo zalozyc jakies konto (znowu jakies hasla) ale trzeba przyznac, ze dziala dobrze. Moge w roznych miejscach miec dostep do grupy.

Jan Cytawa

Data: 2011-12-22 10:56:09
Autor: Coaster
news.icm.edu.pl
On 12/20/11 9:44 AM, cytawa wrote:
Coaster pisze:

[...]

Widze wlasnie, ze strumuczek juz coraz wiekszy. :-)
W tepsie, poza tym, ze nie pojawiaja sie na newsach niektore posty, wlasciwe wszystko dziala jak dzialalo.

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2011-12-23 03:36:27
Autor: Piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Mam wra縠nie, 縠 na gazeta.pl nie wszystko wida. Po za tym w google mo縩a jako ustawi sygnaturk? Od kiedy zmieni砮m serwer news wszystko mi si rozjecha硂 w czytniku, a do ko馽a nie mog si przekona do google news. Wida jednak 縠 nie pozostanie mi nic innego. Jak jednak przej舵.

--
Piecia

Data: 2011-12-23 12:01:25
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Fri, 23 Dec 2011 03:36:27 -0800 (PST), Piecia aka dracorp naskroba/a:

Mam wra=BFenie, =BFe na gazeta.pl nie wszystko wida=E6. Po za tym w google =
mo=BFna jako=B6 ustawi=E6 sygnaturk=EA?=20
Od kiedy zmieni=B3em serwer news wszystko mi si=EA rozjecha=B3o w czytniku,=
a do ko=F1ca nie mog=EA si=EA przekona=E6 do google news. Wida=E6 jednak =
=BFe nie pozostanie mi nic innego. Jak jednak przej=B6=E6.

Ale ze na Gugla?
Przejrzyj jeszcze raz ten watek, w szczegolnosci wpisy moje i szamana i przemysl
to jeszcze. To juz gazeta jest sensowniejsza.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/

Data: 2011-12-16 14:59:05
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/16/2011 01:10 PM, Ryszard Mikke wrote::

Aaaa. Bo wlasnie chcialem spytac, jak mozesz zyc z guglowym brakiem watkowania
i zupelnie spieprzonym oznaczania, co jest nowe :D

O w砤秐ie - tego nie wspomnia砮m, a przez to szlag mnie sakramencki tam trafia...

sz

Data: 2011-12-16 15:17:16
Autor: Krzysztof Naworyta
news.icm.edu.pl
Zbrochaty wrote:
> [...]

(...)
| Jedyne co uwazam, ze sprawia troche klopot to kodowanie polskich
| znakow, ale radze sobie bez i jak sadze moge byc dobrze zrozumiany :)

Ano w砤秐ie IMO najbardziej o owo kodowanie si rozchodzi.
Jak d硊go w googlu nie "wymy秎" czego innego ni US-ANSI, tak d硊go przesiadka na groups.google.com wydaje si cofni阠iem o 10 lat lub wi阠ej.
Ty nie u縴wasz polskich znaczk體, ale inni tak (w tym w pozostawionych przez Ciebie cytatach).
I z postu (cytat體) robi si sieczka.

Jakie 10 lat temu, gdy google zacz背 wyszukiwa tak縠 po polskich znaczkach, przesta砮m przejmowa si archiwizowaniem news體.
To by砤 rewolucja!
Dzi ponownie pojawiaj si "krzaczki" lub poci阾e spacjami s硂wa.
Wyszukiwanie po czym takim naturalnie, 縠 nie przyniesie 縜dnego efektu.

Mniejsza z "preclem", gdzie informacji technicznych niewiele, a symbole je秎i ju to raczej hameryka駍kie.
Gorzej z innymi grupami, gdzie porozwalane polskie s硂wa skutecznie niwecz mo縧iwo舵 dotarcia do po勘danej tre禼i.

--
KN

Data: 2011-12-16 14:58:05
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/16/2011 10:27 AM, Zbrochaty wrote::

[...]

Cloudy cloudami, ale dla mnie po prostu korzystanie z Usenetu przez przegl眃ark jest niewygodne...

A na porz眃ne i co najwa縩iejsze, wygodne chmury jeszcze nam troszk IMHO przyjdzie poczeka.

sz

Data: 2011-12-16 14:09:22
Autor: Ryszard Mikke
news.icm.edu.pl
szaman (Baker) <piekar22@op.pl> napisa(a):
> [...]

> sens. Nadciaga "chmura" Panie :))

Cloudy cloudami, ale dla mnie po prostu korzystanie z Usenetu przez przegl眃ark jest niewygodne...

Ale to nie z powodu, ze przez przegladarke, tylko z braku sensownego
publicznego klienta. Ja juz pare razy szukalem, odpowiedni soft istnieje, ale
wyglada na to, ze nikt go nie wystawia publicznie, tylko wewnatrz
firm/organizacji. A ja bylbym gotow sie zarejestrowac i logowac (bo to niezbedne, zeby webreader
pokazywal MOJE grupy i pamietal, co JA czytalem), a nawet jakas niewielka
kwote placic za porzadny webreader...

--
rmikke

Data: 2011-12-16 17:10:13
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
In article <jcfjei$3vg$1@inews.gazeta.pl>, Ryszard Mikke says...

> [...]

pokazywal MOJE grupy i pamietal, co JA czytalem), a nawet jakas niewielka

O, znalaz砮m co. Newsguy.com ma webreader, polskie znaki koduje poprawnie,
w眛kuje.

Tylko chc za $8 z hakiem za miesi眂 (cho na g丑wnej stronie jest co o wersji
mini za $4 z hakiem, trzeba jeszcze pogrzeba...).

I jak na razie nie znalaz砮m, gdzie tam si has硂 zmienia, to immanentna cecha
webreader體, albo co?

</reklama>

Data: 2011-12-17 12:59:05
Autor: kosu
news.icm.edu.pl
On 2011-12-13 21:04, szaman (Baker) wrote:
I jeszcze mega niepor臋czny i niewygodny gugiel... Chocia偶 znam ludzi,
kt贸rzy sobie go chwal膮...

Nie jest z艂y, ale w polu "mail" zostaje Twoje prawdziwe konto i nie da si臋 z tym niczego zrobi膰.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-12-13 21:03:37
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/13/2011 02:40 PM, Marcin Hy艂a wrote::

jak kto艣 korzysta艂 z njus贸w na onecie to ma od paru tygodni ciut gorzej
- zlikwidowane na amen ;-)

No w艂a艣nie - przedtem korzysta艂em z onetu, teraz z ICM-u. Pechowo co艣 wybieram. Chocia偶 z ICM-em dziwna sprawa: z subskrybowanych przeze mnie 9 grup tylko rowerowy precel trafi艂 w niebyt...

sz

Data: 2011-12-13 21:49:17
Autor: Kazimierz Uromski
news.icm.edu.pl
On 2011-12-13 14:17, szaman (Baker) wrote:
Grrr...
Wszy膰ko archiwum znikn臋艂o...

Zosta艂y najnowsze 32 posty...

jak kto艣 korzysta艂 z njus贸w na onecie to ma od paru tygodni ciut gorzej
- zlikwidowane na amen ;-)

NNTP tak stare 偶e reklam nie ma jak w to wepchn膮膰... wi臋c po co to oferowa膰? Lepiej przerzuci膰 ludzi na fora, komentarze pod artyku艂ami itd.

Data: 2011-12-16 20:48:47
Autor: Titus Atomicus
news.icm.edu.pl
In article <jc7kkt$osc$1@inews.gazeta.pl>,

On 2011-12-13 14:17, szaman (Baker) wrote:
> Grrr...
> Wszy鎘o archiwum znikn瓿o...
>
> Zosta硑 najnowsze 32 posty...

jak kto korzysta z njus體 na onecie to ma od paru tygodni ciut gorzej - zlikwidowane na amen ;-)

Aha.
A ja myslalem, ze to dlatego ze juz wszystkich splonkowalem.
:-(

TA

Data: 2011-12-13 22:16:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
news.icm.edu.pl
szaman (Baker), Tue, 13 Dec 2011 14:17:43 +0100, pl.rec.rowery:
Grrr...
Wszy鎘o archiwum znikn瓿o...

Zosta硑 najnowsze 32 posty...

No panie informatyk, pan nie potrafisz se Hamstera skonfigurowa? :->

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz.

Data: 2011-12-14 07:07:59
Autor: WOJO
news.icm.edu.pl
No panie informatyk, pan nie potrafisz se Hamstera skonfigurowa? :->

A ten hamster to nie pzypadkiem klient news, a nie serwer ? :)
WOJO

Data: 2011-12-14 12:36:38
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On Wed, 14 Dec 2011 07:07:59 +0100
"WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> wrote:

> No panie informatyk, pan nie potrafisz se Hamstera skonfigurowa膰? :->

A ten hamster to nie pzypadkiem klient news, a nie serwer ? :)

Z pktu widzenia odleg艂ego serwera 鈥 tak, klient. Z pktu widzenia
lokalnego czytnika 鈥 serwer.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-14 14:25:34
Autor: Mase艂
news.icm.edu.pl
W dniu 2011-12-14 12:36, Tomasz Minkiewicz pisze:
[...]

Czyli takie newsoproxy...

A juz myslalem, ze to ja jestem takim newsodinozaurem z dzialajacym
chomikiem :-)
Przyznam szczerze, ze obecnie to mialbym problem z konfiguracja
newsreadera inna niz "tu masz hamstera i czytaj co on ci tam pokazuje".
Musialbym chyba jakis manual przeczytac (brrrrr....)

Pozdro

Mase艂

Data: 2011-12-15 01:21:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
news.icm.edu.pl
WOJO, Wed, 14 Dec 2011 07:07:59 +0100, pl.rec.rowery:
No panie informatyk, pan nie potrafisz se Hamstera skonfigurowa? :->

A ten hamster to nie pzypadkiem klient news, a nie serwer ? :)

To taki serwer "lokalny".

Data: 2011-12-14 15:54:09
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/13/2011 10:16 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

No panie informatyk, pan nie potrafisz se Hamstera skonfigurowa? :->

Mia砮m wieki temu, chyba jeszcze pod Widowsem...
Teraz poszed cz硂wiek na 砤twizn - odbieram wszystko przez thunderbirda:)

sz

Data: 2011-12-15 01:20:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
news.icm.edu.pl
szaman (Baker), Wed, 14 Dec 2011 15:54:09 +0100, pl.rec.rowery:
On 12/13/2011 10:16 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

No panie informatyk, pan nie potrafisz se Hamstera skonfigurowa? :->

Mia砮m wieki temu, chyba jeszcze pod Widowsem...

Na Linuksa te co jest w t stron. Leafnode si chyba nazywa硂.

Data: 2011-12-14 07:09:52
Autor: WOJO
news.icm.edu.pl
Zosta艂y najnowsze 32 posty...
Te偶 zosta艂em ostatnio zmuszony do szukania nowego serwera i trafi艂em na news.icm.edu.pl.
Niestety z jakiego艣 powodu nie widz臋 wiadomo艣ci w subskrybowanych pl.biznes.banki i pl.misc.samochody.
Te偶 tak macie ?
WOJO

Data: 2011-12-14 14:08:54
Autor: Piotrek_P
news.icm.edu.pl
pl.biznes.banki i pl.misc.samochody.
Te tak macie ?
pms na ICM nie dzia砤.
Pod潮czy砮m si w砤秐ie pod news.atman.pl i jest OK.

PP

Data: 2011-12-14 14:35:57
Autor: WOJO
news.icm.edu.pl
pms na ICM nie dzia砤.
Pod潮czy砮m si w砤秐ie pod news.atman.pl i jest OK.
Niestety -  "502 You have no permission to talk.  Goodbye!"
WOJO

Data: 2011-12-14 15:37:26
Autor: kokeshi
news.icm.edu.pl
On 2011-12-14 2:35 PM, WOJO wrote:

  > Niestety - "502 You have no permission to talk. Goodbye!"

  Szczekuj nntp.aioe.org.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2011-12-14 15:55:09
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On Wed, 14 Dec 2011 15:37:26 +0100

On 2011-12-14 2:35 PM, WOJO wrote:

  > Niestety - "502 You have no permission to talk. Goodbye!"

  Szczekuj nntp.aioe.org.

Wow! Powiedzia艂o, 偶e 鈥瀙osting OK鈥. A kiedy艣 trzeba si臋 tam by艂o
logowa膰 偶eby tylko czyta膰.

Czy to wyjdzie na 艣wiat? Raz, dwa, trzy鈥 test niusserwera.

PS. Przepraszam za testowanie tutaj, ale naci膮艂em si臋 niedawno na
serwer pozwalaj膮cy obcym czyta膰 wszystko, ale za to wysy艂a膰 wy艂膮cznie
na pl.test (bardzo sensowny pomys艂, no nie?).

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-15 10:58:16
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:35:57 +0100, WOJO napisa(a):

A news.gazeta.pl? Mi dzia砤.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-12-15 12:00:27
Autor: Fabian
news.icm.edu.pl
On 15.12.2011 11:58, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:35:57 +0100, WOJO napisa(a):

A news.gazeta.pl? Mi dzia砤.

Dzia砤, ale wymaga rejestracji.

Fabian.

Data: 2011-12-15 13:08:25
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Dnia Thu, 15 Dec 2011 12:00:27 +0100, Fabian napisa(a):

Dzia砤, ale wymaga rejestracji.

A w czym problem? Przecie mo縠sz za硂縴 konto tylko dla grup.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-12-15 14:33:56
Autor: Fabian
news.icm.edu.pl
On 15.12.2011 14:08, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Thu, 15 Dec 2011 12:00:27 +0100, Fabian napisa(a):

Dzia砤, ale wymaga rejestracji.

A w czym problem? Przecie mo縠sz za硂縴 konto tylko dla grup.

Problemem trudno to nazwa, ale tym si r罂ni news.icm.edu.pl od news.gazeta.pl.

Fabian.

Data: 2011-12-16 13:15:54
Autor: Ryszard Mikke
news.icm.edu.pl
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisa(a):
On 15.12.2011 11:58, piecia aka dracorp wrote:
> Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:35:57 +0100, WOJO napisa(a):
>
> A news.gazeta.pl? Mi dzia砤.

Dzia砤, ale wymaga rejestracji.

O, a moze wiesz, jak haslo sobie u nich zmienic?

Bo pare dni temu probowalem i ni cholery nie znalazlem takiej opcji...

--
rmikke

Data: 2011-12-19 18:31:33
Autor: Titus Atomicus
news.icm.edu.pl
Witam,
Dziwna sprawa - nie widze swoich poprzednich postow (na googlach rzecz jasna sa).

TA

Data: 2011-12-19 19:15:38
Autor: Krzy艣 Cierpi臋tnik
news.icm.edu.pl

Witam,
Dziwna sprawa - nie widze swoich poprzednich postow (na googlach rzecz
jasna sa).

Sprawd藕 KF-a.

--
艢mier膰 Google Groups, 艣mier膰 bramkom www-news.

Data: 2011-12-15 15:00:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
news.icm.edu.pl
On Dec 15, 11:58燼m, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:35:57 +0100, WOJO napisa(a):

A news.gazeta.pl? Mi dzia砤.

Do cholery co z tego, 縠 dzia砤, jak wszystko co niepoprawne
politycznie 砤two poda tam do abuse'a. Mi w砤秐ie atman zdech. Chc
dziady kalwaryjskie wyko馽zy polski usenet.

Data: 2011-12-16 01:38:46
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
news.icm.edu.pl
W dniu 2011-12-16 00:00, Jakub A. Krzewicki pisze:

A news.gazeta.pl? Mi dzia艂a.
Do cholery co z tego, 偶e dzia艂a, jak wszystko co niepoprawne
politycznie 艂atwo poda膰 tam do abuse'a. Mi w艂a艣nie atman zdech艂. Chc膮
dziady kalwaryjskie wyko艅czy膰 polski usenet.

atman dzia艂a niezawodnie od lat. 呕adnej awarii od czasu jak z niego korzystam. Ale faktem jest - chc膮 nas wyko艅czy膰, usenetowc贸w.

Trza znale藕膰 spos贸b. Nie wiem jeszcze jaki, ale inspiracj臋 mam tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=UAwRis5_C1A

Wietnamczycy jebani !

Data: 2011-12-16 14:55:42
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/16/2011 01:38 AM, "Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote::

Wietnamczycy jebani !

Psie syny!

sz

Data: 2011-12-15 20:26:08
Autor: WOJO
news.icm.edu.pl
Niestety -  "502 You have no permission to talk.  Goodbye!"

Chwilowo wyl眃owa砮m na
news.task.gda.pl
Ostatecznie zosta砮m "zmuszony" do bli縮zego zaznajomienia si z oprogramowaniem inn.
Studiuj dokumentacj i powoli konfiguruj pliki konfiguracyjne.
Serwer news do prywatnego u縴tku :)
WOJO

Data: 2011-12-16 16:53:34
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
In article <jcdhk7$ekk$1@node2.news.atman.pl>, WOJO says...

[...]

Ra dwa trzy, test newsguy.com:
P骿d伎e, ki t chmurno舵 w g潮b flaszy.

--
rmikke

Data: 2011-12-17 11:37:04
Autor: MadMan
news.icm.edu.pl
Dnia 16 Dec 2011 08:53:34 -0800, rmikke@gazeta.pl napisa艂(a):

Ra dwa trzy, test newsguy.com:
P贸jd录驴e, ki帽 t锚 chmurno露忙 w g鲁卤b flaszy.

Kodowanie zepsu艂o si臋 by艂o. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-12-22 10:47:35
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Sat, 17 Dec 2011 11:37:04 +0100, MadMan naskroba/a:

Dnia 16 Dec 2011 08:53:34 -0800, rmikke@gazeta.pl napisa艂(a):

Ra dwa trzy, test newsguy.com:
P贸jd录驴e, ki帽 t锚 chmurno露忙 w g鲁卤b flaszy.

Kodowanie zepsu艂o si臋 by艂o.

A jest cos o kodowaniu w naglowkach?
Bo nie mam jak sprawdzic, a mi pokazuje poprawnie, z delikatna sugestia, ze to
UTF-8 (delikatna sugestia polega na obserwacji tego, jak to sie czasem
rozpieprza w cytatach ;) )

Data: 2011-12-22 13:05:12
Autor: Zbrochaty
news.icm.edu.pl
[...]

No ty kodowanie nie masz zadeklarowanego, MadMan ma utf8.

Nie wiem o czym "do mnie rozmawiacie" :)

To pokazuje, ze latwo/latwiej korzysta sie z "czytnika" webowego typu
gazeta.pl, albo - bez polskich literek - z googla (czyli zgodnie ze
starodawna netykieta), przynajmniej dop髃i tego nie zrobia.
Dokumentacja, kody, czytniki, utf - to jakas Gates'owa czarna magia,
gdzie wszysto ze wszystkim trzeba konfigurowac... i sie potem krzaczy.

Jeden login i haslo i dziala. Z kazdego miejsca i z kazdego komputera

pozdr, Zbrochaty

Data: 2011-12-23 02:35:49
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/22/2011 10:05 PM, Zbrochaty wrote::

starodawna netykieta), przynajmniej dop髃i tego nie zrobia.
Dokumentacja, kody, czytniki, utf - to jakas Gates'owa czarna magia,

Jaka Gatesowa - nie mam od mo禼i pana G. 縜dnych wyrob體 na kompie od 2006 roku:) a z Usenetu korzystam:)

sz

Data: 2011-12-23 07:02:27
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Thu, 22 Dec 2011 13:05:12 -0800 (PST), Zbrochaty naskroba/a:

Ostatecznie zosta=B3em "zmuszony" do bli=BFszego zaznajomienia si=EA z
oprogramowaniem inn.
Studiuj=EA dokumentacj=EA i powoli konfiguruj=EA pliki konfiguracyjne.

[...]

starodawna netykieta), przynajmniej dop=F3ki tego nie zrobia.
Dokumentacja, kody, czytniki, utf - to jakas Gates'owa czarna magia,
gdzie wszysto ze wszystkim trzeba konfigurowac... i sie potem krzaczy.

Jeden login i haslo i dziala. Z kazdego miejsca i z kazdego komputera

Ale gazeta:
* Nie pamieta, co czytales (mozna to sobie kompensowac, bo przegladarka
  zaznacza obejrzane linki, ale wystarczy siasc na innej przegladarce...)
* rozpieprza polskie literki
* potrafi Cie wylogowac w trakcie pisania wiadomosci (przy odrobinie sprytu
  da sie odzyskac, co napisales, i jednak to wyslac)

"Zalety" guglowego czytnika juz byly w tym watku wyliczane.
Sa jeszcze liczniejsze.

Oraz, ja wlasnie _uzywam_ webreadera. TEZ rozpieprza polskie literki, jak widac
(choc wydawalo mi sie wczesniej, ze sobie radzi, bo gazeta pokazywala
poprawnie), ma pare niedorobek, ale poza tym jest lepszy od obu powyzszych i
nadal powaznie rozwazam wydanie $20 rocznie na jego uzywanie.

Data: 2011-12-23 12:49:11
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On Thu, 22 Dec 2011 13:05:12 -0800 (PST)
Zbrochaty <zbrochaty@gmail.com> wrote:

> [...]

To pokazuje, ze latwo/latwiej korzysta sie z "czytnika" webowego typu
gazeta.pl, albo - bez polskich literek - z googla (czyli zgodnie ze
starodawna netykieta), przynajmniej dop贸ki tego nie zrobia.

Patrz膮c na nag艂贸wki post贸w Ryszarda mam wra偶enie, 偶e on w艂a艣nie
korzysta z interface鈥檜 webowego, schrzanionego zreszt膮 z rzadkim
kunsztem, bo on najwyra藕niej jest encoding-agnostic (cytaty przechodz膮
bez 偶adnej zmiany, w takim Content-Type i Content-Transfer-Encoding jak
w po艣cie osoby cytowanej, tyle 偶e oczywi艣cie nigdzie nie deklarowanymi;
kodowanie tre艣ci oryginalnej te偶 nie jest deklarowane). 呕aden normalny,
wolnostoj膮cy czytnik nie robi takiej masakry kodowaniowej. Os艂awiony OE
si臋 nawet nie zbli偶a do tego poziomu.

Dokumentacja, kody, czytniki, utf - to jakas Gates'owa czarna magia,
gdzie wszysto ze wszystkim trzeba konfigurowac... i sie potem krzaczy.
Jeden login i haslo i dziala. Z kazdego miejsca i z kazdego komputera

Wow! Ale偶 Ty pieprzysz g艂upoty. No normalnie szacon y podziw. Nie ka偶dy
by tak umia艂. Co zdanie, to bzdura. ;>

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-23 12:07:37
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Fri, 23 Dec 2011 12:49:11 +0100, Tomasz Minkiewicz naskroba/a:

Patrz膮c na nag艂贸wki post贸w Ryszarda mam wra偶enie, 偶e on w艂a艣nie
korzysta z interface鈥檜 webowego,

Tak, z przyczyn pozatechnicznych jestem poniekad skazany

schrzanionego zreszt膮 z rzadkim kunsztem,

Ojtam, po prostu jest szowinistycznie usacentryczny.

bo on najwyra藕niej jest encoding-agnostic

Podoba mi sie to okreslenie, daj licencje :D

[...]

Dokladnie na to wyglada, zdaje sie, ze gazeta robi to samo
(dzieki czemu sprawdzajac, jak to wyglada w gazecie, mialem wrazenie, ze
wszystko dziala swietnie)

Coz, ja bez pliterek przezyje, ale szkoda, ze masakruje cytaty...

Data: 2011-12-23 14:05:49
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On 23 Dec 2011 04:07:37 -0800
rmikke <Ryszard.Mikke@gmail.com> wrote:

Dnia Fri, 23 Dec 2011 12:49:11 +0100, Tomasz Minkiewicz naskroba鲁/a:

>Patrz脛鈥 na nag脜鈥毭兟硍ki post脙鲁w Ryszarda mam wra脜录enie, 脜录e on w脜鈥歛脜鈥簄ie
>korzysta z interface芒鈧劉u webowego, Tak, z przyczyn pozatechnicznych jestem poniekad skazany

>schrzanionego zreszt脛鈥 z rzadkim kunsztem, Ojtam, po prostu jest szowinistycznie usacentryczny.

No w艂a艣nie nie wygl膮da mi na to Gdyby by艂, to dla wszelkich
pozaUSA艅skich barbarzy艅skich j臋zyk贸w stosowa艂by raczej utf8 (mamy rok
2011 i to sam koniec), a Twoje posty s膮 kodowane iso-8859-2. Jeste艣
pewien, 偶e gdzie艣 tam nie wymusza艂e艣 na nim niestandardowego
traktowania znaczk贸w spoza us-ascii?

Chcia艂em rzuci膰 okiem, jak wygl膮da interface tego Twojego newsguya
i czy on ma jakie艣 mo偶liwo艣ci konfiguracji, ale w zamian za
dwutygodniowe testowanie poprosi艂 mnie o numer karty(!), wi臋c mu
grzecznie poradzi艂em, gdzie mnie mo偶e cmokn膮膰.

>bo on najwyra脜潞niej jest encoding-agnostic Podoba mi sie to okreslenie, daj licencje :D

>(cytaty przechodz脛鈥
>bez 脜录adnej zmiany, w takim Content-Type i Content-Transfer-Encoding jak
>w po脜鈥篶ie osoby cytowanej, tyle 脜录e oczywi脜鈥篶ie nigdzie nie deklarowanymi;
>kodowanie tre脜鈥篶i oryginalnej te脜录 nie jest deklarowane). Dokladnie na to wyglada, zdaje sie, ze gazeta robi to samo
(dzieki czemu sprawdzajac, jak to wyglada w gazecie, mialem wrazenie, ze
wszystko dziala swietnie)

Coz, ja bez pliterek przezyje, ale szkoda, ze masakruje cytaty...

Twoje pliterki to piq艣. W dwie minuty m贸g艂bym za艂o偶y膰 w niusriderze
filterek, dodaj膮cy do nag艂贸wk贸w wszystkich post贸w z 鈥濬rom: rmikke
<Ryszard.Mikke@gmail.com>鈥 w艂a艣ciwe deklaracje.

Problem jest w艂a艣nie z cytatami, bo 偶eby je w艂a艣ciwie wy艣wietli膰 trzeba
by zajrze膰 do nag艂贸wk贸w posta kt贸rego cytujesz, wzi膮膰 stamt膮d
deklaracje, na ich podstawie zhomogenizowa膰 kodowanie cytat贸w i tre艣ci
oryginalnej, i dopiero to (po dodaniu deklaracji w nag艂贸wkach) mo偶na by
normalnie czyta膰. To oczywi艣cie nie jest niemo偶liwe, ale upierdliwe
na tyle, 偶e na pewno nie b臋d臋 si臋 z tym pitoli艂 (zw艂aszcza, 偶e 偶eby
to mia艂o sens, i poprawnie wy艣wietla艂y si臋 cytaty g艂臋bszych poziom贸w,
musieliby to zrobi膰 u siebie wszyscy, kt贸rzy z Tob膮 rozmawiaj膮!).

Lubi臋 Ci臋, Shrek, ale prawda jest taka, 偶e zachowujesz si臋 jak clueless
newbie z dawnych czas贸w Usenetu, kt贸ry wtedy zebra艂by za to naprawd臋
ci臋偶kie joby i w bardzo 偶o艂nierskich s艂owach wyt艂umaczono by mu, 偶e
ma si臋 dostosowa膰 do reszty 艣wiata, nie odwrotnie, a jak nie chce, to
nikt t臋skni膰 nie b臋dzie. Ty jeden psujesz wy艣wietlanie wszystkim i nie
ma sposobu, 偶eby to naprawi膰 ju偶 po tym, jak Tw贸j post zostanie
wys艂any. Sorry, ale jest tylko jedno dobre rozwi膮zanie problemu i ono
jest wy艂膮cznie w Twojej gestii. Mo偶e jednak rozwa偶 zaoszcz臋dzenie
tych $19?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-23 13:27:02
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Fri, 23 Dec 2011 14:05:49 +0100, Tomasz Minkiewicz naskroba/a:

> [...]

2011 i to sam koniec), a Twoje posty s膮 kodowane iso-8859-2. Jeste艣
pewien, 偶e gdzie艣 tam nie wymusza艂e艣 na nim niestandardowego

Mysle, ze jestes w bledzie. To bydle prawdopodobnie w ogole nie zauwaza
istnienia barbarzynskich jezykow, a iso-8859-2 jest wstawiane przez mojego
firefoxa/chroma (zalezy na czym akurat siedze).

[...]

Widzisz? Amerykanie w calej rozciaglosci.

> [...]

wys艂any. Sorry, ale jest tylko jedno dobre rozwi膮zanie problemu i ono
jest wy艂膮cznie w Twojej gestii. Mo偶e jednak rozwa偶 zaoszcz臋dzenie

Prawda jest taka, ze jestem poniekad skazany na JAKIS webreader, a ten i tak
zachowuje sie o niebo lepiej, niz gugiel, czy gazeta.

I czemu "Shrek"?

Data: 2011-12-23 14:41:01
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On 23 Dec 2011 05:27:02 -0800
> [...]

>ma si脛鈩 dostosowa脛鈥 do reszty 脜鈥簑iata, nie odwrotnie, a jak nie chce, to
>nikt t脛鈩kni脛鈥 nie b脛鈩zie. Ty jeden psujesz wy脜鈥簑ietlanie wszystkim i nie
>ma sposobu, 脜录eby to naprawi脛鈥 ju脜录 po tym, jak Tw脙鲁j post zostanie
>wys脜鈥歛ny. Sorry, ale jest tylko jedno dobre rozwi脛鈥anie problemu i ono
>jest wy脜鈥毭勨znie w Twojej gestii. Mo脜录e jednak rozwa脜录 zaoszcz脛鈩zenie
>tych $19?

Prawda jest taka, ze jestem poniekad skazany na JAKIS webreader, a ten i tak
zachowuje sie o niebo lepiej, niz gugiel, czy gazeta.

Mo偶e dla u偶ytkownika jest przyja藕niejszy, ale nie zachowuje si臋 lepiej.
Zachowuje si臋 gorzej ni偶 najgorszy, niepo艂atany, stary OE.

I czemu "Shrek"?

Bo tak powiedzia艂 osio艂ek w Shreku. A mam od艣wie偶one, bo wczoraj
z okazji zbli偶aj膮cych si臋 艣wi膮t obejrzeli艣my 鈥濸ada Shrek鈥. Wprawdzie
on to m贸wi艂 w innym filmie, ale jako艣 mi si臋 nasun臋艂o. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-30 15:29:22
Autor: cytawa
news.icm.edu.pl
Tomasz Minkiewicz pisze:

[...]

Mam przyjemniejsze sposoby tracenia czasu niz zgadywanie kto jakiego kodowania uzyl. Krzaki czytam bez komfortu. Czasem, jak chce, to i rozumiem.

Problem jest w tym, ze kazdy ma swoje przyzwyczajenia, preferencje i uzywa przeroznych czytnikow njusow. ;)
I jak znam zycie tak bedzie po wiek wiekow. Dlatego osobiscie uzywam kodowania bezkodowego i sporo nas, jak widze, rowniez. Przynajmniej nikomu sie nie krzaczy. W moim komputerowym zyciu przezylem juz chyba ponad 20 roznych systemow kodowan. Inne maja pliki worda, html, inne pdfy i ludzie wrzucaja cytaty zroznych zrodel. Nie sposob sie w tym polapac.

Jan Cytawa

Data: 2011-12-30 15:59:54
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On Fri, 30 Dec 2011 15:29:22 +0100
cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

Tomasz Minkiewicz pisze:

> [...]

I jak znam zycie tak bedzie po wiek wiekow. Dlatego osobiscie uzywam kodowania bezkodowego i sporo nas, jak widze, rowniez.

A rower masz na lanych oponach (bo s膮 r贸偶ne standardy wentyli)
i pewnie bez wolnobiegu (bo s膮 r贸偶ne sposoby jego zintegrowania
z piast膮).

Przynajmniej nikomu sie nie krzaczy. W moim komputerowym zyciu przezylem juz chyba ponad 20 roznych systemow kodowan.

I tak Ci臋 to zasmuci艂o, 偶e nie zauwa偶y艂e艣, i偶 najnowsze z nich pojawi艂o
si臋 w ubieg艂ym wieku? Wi臋cej kodowa艅 ju偶 raczej nie prze偶yjesz, wi臋c
obud藕 si臋 i sztachnij unikoda.

Inne maja pliki worda, html, inne pdfy i ludzie wrzucaja cytaty zroznych zrodel. Nie sposob sie w tym polapac.

Ale w jaki spos贸b Twoje podej艣cie ten problem rozwi膮zuje? W tych
wordach, hatemlach i pedeefach przecie偶 s膮 polskie znaki. Je艣li co艣
z nich wklejasz do posta i tak musisz zadba膰 o w艂a艣ciwe ich
zakodowanie, wzgl臋dnie pracowicie je odpolszczy膰.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-31 14:12:11
Autor: cytawa
news.icm.edu.pl
Tomasz Minkiewicz pisze:

i pewnie bez wolnobiegu (bo s膮 r贸偶ne sposoby jego zintegrowania
z piast膮).

Jasnowidz? :). zgadles.

I tak Ci臋 to zasmuci艂o, 偶e nie zauwa偶y艂e艣, i偶 najnowsze z nich pojawi艂o
si臋 w ubieg艂ym wieku? Wi臋cej kodowa艅 ju偶 raczej nie prze偶yjesz, wi臋c
obud藕 si臋 i sztachnij unikoda.

Popatrz; przespalem nawet to, ze pojawily sie w ubieglym tysiacleciu. Jak sie okazuje to unikod nie jest bez wad. Nie wszedzie sie przenosi. Do tej pory np. telefonia komorkowa w SMS jest oparta na 7 bitowej transmisji, a unikod nie jest nawet 8 bitowy tylko 2 bajtowy.
Mysle, ze tegie glowy pracuja nad tym by bylo czytelnie ale jak widac nie bardzo im sie udaje. Poki co zostane przy bezkodowaniu.

[...]

No wlasnie pisalem, ze znam przyjemniejsze sposoby tracenia czasu.
Odpolszczenie daje ten zysk, ze ktos znowu nie bedzie musial pracowicie przepalszczac by w ogole cos z tekstu zrozumiec.
Oczywiscie co innego jest oficjalne pismo a co innego usenet i szybka wymiana mysli. Nawet pan prof. Bralczyk, ktorego uwielbiam i ktory jest goracym zwolennikiem polskich ogonkow widzi problem i nie bardzo go krytykuje.

Jan Cytawa

Data: 2011-12-22 20:01:22
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Dnia Thu, 22 Dec 2011 02:47:35 -0800, rmikke napisa(a):

Data: 2011-12-23 19:00:21
Autor: Titus Atomicus
news.icm.edu.pl
In article <jcv1s702d2p@drn.newsguy.com>,
> [...]

UTF-8 (delikatna sugestia polega na obserwacji tego, jak to sie czasem

Brak deklaracji kodowania w naglowku.

TA

news.icm.edu.pl