news.icm.edu.pl

Data: 2011-12-14 07:09:52
Autor: WOJO
news.icm.edu.pl
Zostały najnowsze 32 posty...
Też zostałem ostatnio zmuszony do szukania nowego serwera i trafiłem na news.icm.edu.pl.
Niestety z jakiegoś powodu nie widzę wiadomości w subskrybowanych pl.biznes.banki i pl.misc.samochody.
Też tak macie ?
WOJO

Data: 2011-12-14 14:08:54
Autor: Piotrek_P
news.icm.edu.pl
pl.biznes.banki i pl.misc.samochody.
Te tak macie ?
pms na ICM nie dziaa.
Podczyem si wanie pod news.atman.pl i jest OK.

PP

Data: 2011-12-14 14:35:57
Autor: WOJO
news.icm.edu.pl
pms na ICM nie dziaa.
Podczyem si wanie pod news.atman.pl i jest OK.
Niestety -  "502 You have no permission to talk.  Goodbye!"
WOJO

Data: 2011-12-14 15:37:26
Autor: kokeshi
news.icm.edu.pl
On 2011-12-14 2:35 PM, WOJO wrote:

  > Niestety - "502 You have no permission to talk. Goodbye!"

  Szczekuj nntp.aioe.org.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2011-12-14 15:55:09
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On Wed, 14 Dec 2011 15:37:26 +0100

On 2011-12-14 2:35 PM, WOJO wrote:

  > Niestety - "502 You have no permission to talk. Goodbye!"

  Szczekuj nntp.aioe.org.

Wow! Powiedziało, że „posting OK”. A kiedyś trzeba się tam było
logować żeby tylko czytać.

Czy to wyjdzie na świat? Raz, dwa, trzy… test niusserwera.

PS. Przepraszam za testowanie tutaj, ale naciąłem się niedawno na
serwer pozwalający obcym czytać wszystko, ale za to wysyłać wyłącznie
na pl.test (bardzo sensowny pomysł, no nie?).

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-15 10:58:16
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:35:57 +0100, WOJO napisa(a):

A news.gazeta.pl? Mi dziaa.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-12-15 12:00:27
Autor: Fabian
news.icm.edu.pl
On 15.12.2011 11:58, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:35:57 +0100, WOJO napisa(a):

A news.gazeta.pl? Mi dziaa.

Dziaa, ale wymaga rejestracji.

Fabian.

Data: 2011-12-15 13:08:25
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Dnia Thu, 15 Dec 2011 12:00:27 +0100, Fabian napisa(a):

Dziaa, ale wymaga rejestracji.

A w czym problem? Przecie moesz zaoy konto tylko dla grup.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-12-15 14:33:56
Autor: Fabian
news.icm.edu.pl
On 15.12.2011 14:08, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Thu, 15 Dec 2011 12:00:27 +0100, Fabian napisa(a):

Dziaa, ale wymaga rejestracji.

A w czym problem? Przecie moesz zaoy konto tylko dla grup.

Problemem trudno to nazwa, ale tym si rni news.icm.edu.pl od news.gazeta.pl.

Fabian.

Data: 2011-12-16 13:15:54
Autor: Ryszard Mikke
news.icm.edu.pl
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisa(a):
On 15.12.2011 11:58, piecia aka dracorp wrote:
> Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:35:57 +0100, WOJO napisa(a):
>
> A news.gazeta.pl? Mi dziaa.

Dziaa, ale wymaga rejestracji.

O, a moze wiesz, jak haslo sobie u nich zmienic?

Bo pare dni temu probowalem i ni cholery nie znalazlem takiej opcji...

--
rmikke

Data: 2011-12-19 18:31:33
Autor: Titus Atomicus
news.icm.edu.pl
Witam,
Dziwna sprawa - nie widze swoich poprzednich postow (na googlach rzecz jasna sa).

TA

Data: 2011-12-19 19:15:38
Autor: Krzyś Cierpiętnik
news.icm.edu.pl

Witam,
Dziwna sprawa - nie widze swoich poprzednich postow (na googlach rzecz
jasna sa).

Sprawdź KF-a.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-12-15 15:00:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
news.icm.edu.pl
On Dec 15, 11:58am, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Dnia Wed, 14 Dec 2011 14:35:57 +0100, WOJO napisa(a):

A news.gazeta.pl? Mi dziaa.

Do cholery co z tego, e dziaa, jak wszystko co niepoprawne
politycznie atwo poda tam do abuse'a. Mi wanie atman zdech. Chc
dziady kalwaryjskie wykoczy polski usenet.

Data: 2011-12-16 01:38:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
news.icm.edu.pl
W dniu 2011-12-16 00:00, Jakub A. Krzewicki pisze:

A news.gazeta.pl? Mi działa.
Do cholery co z tego, że działa, jak wszystko co niepoprawne
politycznie łatwo podać tam do abuse'a. Mi właśnie atman zdechł. Chcą
dziady kalwaryjskie wykończyć polski usenet.

atman działa niezawodnie od lat. Żadnej awarii od czasu jak z niego korzystam. Ale faktem jest - chcą nas wykończyć, usenetowców.

Trza znaleźć sposób. Nie wiem jeszcze jaki, ale inspirację mam tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=UAwRis5_C1A

Wietnamczycy jebani !

Data: 2011-12-16 14:55:42
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/16/2011 01:38 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote::

Wietnamczycy jebani !

Psie syny!

sz

Data: 2011-12-15 20:26:08
Autor: WOJO
news.icm.edu.pl
Niestety -  "502 You have no permission to talk.  Goodbye!"

Chwilowo wyldowaem na
news.task.gda.pl
Ostatecznie zostaem "zmuszony" do bliszego zaznajomienia si z oprogramowaniem inn.
Studiuj dokumentacj i powoli konfiguruj pliki konfiguracyjne.
Serwer news do prywatnego uytku :)
WOJO

Data: 2011-12-16 16:53:34
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
In article <jcdhk7$ekk$1@node2.news.atman.pl>, WOJO says...

[...]

Ra dwa trzy, test newsguy.com:
Pjde, ki t chmurno w gb flaszy.

--
rmikke

Data: 2011-12-17 11:37:04
Autor: MadMan
news.icm.edu.pl
Dnia 16 Dec 2011 08:53:34 -0800, rmikke@gazeta.pl napisał(a):

Ra dwa trzy, test newsguy.com:
Pójd¼¿e, kiñ tê chmurno¶æ w g³±b flaszy.

Kodowanie zepsuło się było. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-12-22 10:47:35
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Sat, 17 Dec 2011 11:37:04 +0100, MadMan naskroba/a:

Dnia 16 Dec 2011 08:53:34 -0800, rmikke@gazeta.pl napisał(a):

Ra dwa trzy, test newsguy.com:
Pójd¼¿e, kiñ tê chmurno¶æ w g³±b flaszy.

Kodowanie zepsuło się było.

A jest cos o kodowaniu w naglowkach?
Bo nie mam jak sprawdzic, a mi pokazuje poprawnie, z delikatna sugestia, ze to
UTF-8 (delikatna sugestia polega na obserwacji tego, jak to sie czasem
rozpieprza w cytatach ;) )

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/

Data: 2011-12-22 13:05:12
Autor: Zbrochaty
news.icm.edu.pl
[...]

No ty kodowanie nie masz zadeklarowanego, MadMan ma utf8.

Nie wiem o czym "do mnie rozmawiacie" :)

To pokazuje, ze latwo/latwiej korzysta sie z "czytnika" webowego typu
gazeta.pl, albo - bez polskich literek - z googla (czyli zgodnie ze
starodawna netykieta), przynajmniej dopki tego nie zrobia.
Dokumentacja, kody, czytniki, utf - to jakas Gates'owa czarna magia,
gdzie wszysto ze wszystkim trzeba konfigurowac... i sie potem krzaczy.

Jeden login i haslo i dziala. Z kazdego miejsca i z kazdego komputera

pozdr, Zbrochaty

Data: 2011-12-23 02:35:49
Autor: szaman (Baker)
news.icm.edu.pl
On 12/22/2011 10:05 PM, Zbrochaty wrote::

starodawna netykieta), przynajmniej dopki tego nie zrobia.
Dokumentacja, kody, czytniki, utf - to jakas Gates'owa czarna magia,

Jaka Gatesowa - nie mam od moci pana G. adnych wyrobw na kompie od 2006 roku:) a z Usenetu korzystam:)

sz

Data: 2011-12-23 07:02:27
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Thu, 22 Dec 2011 13:05:12 -0800 (PST), Zbrochaty naskroba/a:

Ostatecznie zosta=B3em "zmuszony" do bli=BFszego zaznajomienia si=EA z
oprogramowaniem inn.
Studiuj=EA dokumentacj=EA i powoli konfiguruj=EA pliki konfiguracyjne.

[...]

starodawna netykieta), przynajmniej dop=F3ki tego nie zrobia.
Dokumentacja, kody, czytniki, utf - to jakas Gates'owa czarna magia,
gdzie wszysto ze wszystkim trzeba konfigurowac... i sie potem krzaczy.

Jeden login i haslo i dziala. Z kazdego miejsca i z kazdego komputera

Ale gazeta:
* Nie pamieta, co czytales (mozna to sobie kompensowac, bo przegladarka
  zaznacza obejrzane linki, ale wystarczy siasc na innej przegladarce...)
* rozpieprza polskie literki
* potrafi Cie wylogowac w trakcie pisania wiadomosci (przy odrobinie sprytu
  da sie odzyskac, co napisales, i jednak to wyslac)

"Zalety" guglowego czytnika juz byly w tym watku wyliczane.
Sa jeszcze liczniejsze.

Oraz, ja wlasnie _uzywam_ webreadera. TEZ rozpieprza polskie literki, jak widac
(choc wydawalo mi sie wczesniej, ze sobie radzi, bo gazeta pokazywala
poprawnie), ma pare niedorobek, ale poza tym jest lepszy od obu powyzszych i
nadal powaznie rozwazam wydanie $20 rocznie na jego uzywanie.

Data: 2011-12-23 12:49:11
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On Thu, 22 Dec 2011 13:05:12 -0800 (PST)
Zbrochaty <zbrochaty@gmail.com> wrote:

> [...]

To pokazuje, ze latwo/latwiej korzysta sie z "czytnika" webowego typu
gazeta.pl, albo - bez polskich literek - z googla (czyli zgodnie ze
starodawna netykieta), przynajmniej dopóki tego nie zrobia.

Patrząc na nagłówki postów Ryszarda mam wrażenie, że on właśnie
korzysta z interface’u webowego, schrzanionego zresztą z rzadkim
kunsztem, bo on najwyraźniej jest encoding-agnostic (cytaty przechodzą
bez żadnej zmiany, w takim Content-Type i Content-Transfer-Encoding jak
w poście osoby cytowanej, tyle że oczywiście nigdzie nie deklarowanymi;
kodowanie treści oryginalnej też nie jest deklarowane). Żaden normalny,
wolnostojący czytnik nie robi takiej masakry kodowaniowej. Osławiony OE
się nawet nie zbliża do tego poziomu.

Dokumentacja, kody, czytniki, utf - to jakas Gates'owa czarna magia,
gdzie wszysto ze wszystkim trzeba konfigurowac... i sie potem krzaczy.
Jeden login i haslo i dziala. Z kazdego miejsca i z kazdego komputera

Wow! Ależ Ty pieprzysz głupoty. No normalnie szacon y podziw. Nie każdy
by tak umiał. Co zdanie, to bzdura. ;>

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-23 12:07:37
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Fri, 23 Dec 2011 12:49:11 +0100, Tomasz Minkiewicz naskroba/a:

Patrząc na nagłówki postów Ryszarda mam wrażenie, że on właśnie
korzysta z interface’u webowego,

Tak, z przyczyn pozatechnicznych jestem poniekad skazany

schrzanionego zresztą z rzadkim kunsztem,

Ojtam, po prostu jest szowinistycznie usacentryczny.

bo on najwyraźniej jest encoding-agnostic

Podoba mi sie to okreslenie, daj licencje :D

[...]

Dokladnie na to wyglada, zdaje sie, ze gazeta robi to samo
(dzieki czemu sprawdzajac, jak to wyglada w gazecie, mialem wrazenie, ze
wszystko dziala swietnie)

Coz, ja bez pliterek przezyje, ale szkoda, ze masakruje cytaty...

Data: 2011-12-23 14:05:49
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On 23 Dec 2011 04:07:37 -0800
rmikke <Ryszard.Mikke@gmail.com> wrote:

Dnia Fri, 23 Dec 2011 12:49:11 +0100, Tomasz Minkiewicz naskroba³/a:

>Patrząc na nagłówki postów Ryszarda mam wrażenie, że on właśnie
>korzysta z interface’u webowego, Tak, z przyczyn pozatechnicznych jestem poniekad skazany

>schrzanionego zresztÄ… z rzadkim kunsztem, Ojtam, po prostu jest szowinistycznie usacentryczny.

No właśnie nie wygląda mi na to Gdyby był, to dla wszelkich
pozaUSAńskich barbarzyńskich języków stosowałby raczej utf8 (mamy rok
2011 i to sam koniec), a Twoje posty są kodowane iso-8859-2. Jesteś
pewien, że gdzieś tam nie wymuszałeś na nim niestandardowego
traktowania znaczków spoza us-ascii?

Chciałem rzucić okiem, jak wygląda interface tego Twojego newsguya
i czy on ma jakieś możliwości konfiguracji, ale w zamian za
dwutygodniowe testowanie poprosił mnie o numer karty(!), więc mu
grzecznie poradziłem, gdzie mnie może cmoknąć.

> [...]

wszystko dziala swietnie)

Coz, ja bez pliterek przezyje, ale szkoda, ze masakruje cytaty...

Twoje pliterki to piqś. W dwie minuty mógłbym założyć w niusriderze
filterek, dodający do nagłówków wszystkich postów z „From: rmikke
<Ryszard.Mikke@gmail.com>” właściwe deklaracje.

Problem jest właśnie z cytatami, bo żeby je właściwie wyświetlić trzeba
by zajrzeć do nagłówków posta którego cytujesz, wziąć stamtąd
deklaracje, na ich podstawie zhomogenizować kodowanie cytatów i treści
oryginalnej, i dopiero to (po dodaniu deklaracji w nagłówkach) można by
normalnie czytać. To oczywiście nie jest niemożliwe, ale upierdliwe
na tyle, że na pewno nie będę się z tym pitolił (zwłaszcza, że żeby
to miało sens, i poprawnie wyświetlały się cytaty głębszych poziomów,
musieliby to zrobić u siebie wszyscy, którzy z Tobą rozmawiają!).

Lubię Cię, Shrek, ale prawda jest taka, że zachowujesz się jak clueless
newbie z dawnych czasów Usenetu, który wtedy zebrałby za to naprawdę
ciężkie joby i w bardzo żołnierskich słowach wytłumaczono by mu, że
ma się dostosować do reszty świata, nie odwrotnie, a jak nie chce, to
nikt tęsknić nie będzie. Ty jeden psujesz wyświetlanie wszystkim i nie
ma sposobu, żeby to naprawić już po tym, jak Twój post zostanie
wysłany. Sorry, ale jest tylko jedno dobre rozwiązanie problemu i ono
jest wyłącznie w Twojej gestii. Może jednak rozważ zaoszczędzenie
tych $19?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-23 13:27:02
Autor: rmikke
news.icm.edu.pl
Dnia Fri, 23 Dec 2011 14:05:49 +0100, Tomasz Minkiewicz naskroba/a:

> [...]

2011 i to sam koniec), a Twoje posty są kodowane iso-8859-2. Jesteś
pewien, że gdzieś tam nie wymuszałeś na nim niestandardowego

Mysle, ze jestes w bledzie. To bydle prawdopodobnie w ogole nie zauwaza
istnienia barbarzynskich jezykow, a iso-8859-2 jest wstawiane przez mojego
firefoxa/chroma (zalezy na czym akurat siedze).

[...]

Widzisz? Amerykanie w calej rozciaglosci.

> [...]

wysłany. Sorry, ale jest tylko jedno dobre rozwiązanie problemu i ono
jest wyłącznie w Twojej gestii. Może jednak rozważ zaoszczędzenie

Prawda jest taka, ze jestem poniekad skazany na JAKIS webreader, a ten i tak
zachowuje sie o niebo lepiej, niz gugiel, czy gazeta.

I czemu "Shrek"?

Data: 2011-12-23 14:41:01
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On 23 Dec 2011 05:27:02 -0800
> [...]

Prawda jest taka, ze jestem poniekad skazany na JAKIS webreader, a ten i tak
zachowuje sie o niebo lepiej, niz gugiel, czy gazeta.

Może dla użytkownika jest przyjaźniejszy, ale nie zachowuje się lepiej.
Zachowuje się gorzej niż najgorszy, niepołatany, stary OE.

I czemu "Shrek"?

Bo tak powiedział osiołek w Shreku. A mam odświeżone, bo wczoraj
z okazji zbliżających się świąt obejrzeliśmy „Pada Shrek”. Wprawdzie
on to mówił w innym filmie, ale jakoś mi się nasunęło. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-30 15:29:22
Autor: cytawa
news.icm.edu.pl
Tomasz Minkiewicz pisze:

[...]

Mam przyjemniejsze sposoby tracenia czasu niz zgadywanie kto jakiego kodowania uzyl. Krzaki czytam bez komfortu. Czasem, jak chce, to i rozumiem.

Problem jest w tym, ze kazdy ma swoje przyzwyczajenia, preferencje i uzywa przeroznych czytnikow njusow. ;)
I jak znam zycie tak bedzie po wiek wiekow. Dlatego osobiscie uzywam kodowania bezkodowego i sporo nas, jak widze, rowniez. Przynajmniej nikomu sie nie krzaczy. W moim komputerowym zyciu przezylem juz chyba ponad 20 roznych systemow kodowan. Inne maja pliki worda, html, inne pdfy i ludzie wrzucaja cytaty zroznych zrodel. Nie sposob sie w tym polapac.

Jan Cytawa

Data: 2011-12-30 15:59:54
Autor: Tomasz Minkiewicz
news.icm.edu.pl
On Fri, 30 Dec 2011 15:29:22 +0100
cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

Tomasz Minkiewicz pisze:

> [...]

I jak znam zycie tak bedzie po wiek wiekow. Dlatego osobiscie uzywam kodowania bezkodowego i sporo nas, jak widze, rowniez.

A rower masz na lanych oponach (bo są różne standardy wentyli)
i pewnie bez wolnobiegu (bo są różne sposoby jego zintegrowania
z piastą).

Przynajmniej nikomu sie nie krzaczy. W moim komputerowym zyciu przezylem juz chyba ponad 20 roznych systemow kodowan.

I tak Cię to zasmuciło, że nie zauważyłeś, iż najnowsze z nich pojawiło
się w ubiegłym wieku? Więcej kodowań już raczej nie przeżyjesz, więc
obudź się i sztachnij unikoda.

Inne maja pliki worda, html, inne pdfy i ludzie wrzucaja cytaty zroznych zrodel. Nie sposob sie w tym polapac.

Ale w jaki sposób Twoje podejście ten problem rozwiązuje? W tych
wordach, hatemlach i pedeefach przecież są polskie znaki. Jeśli coś
z nich wklejasz do posta i tak musisz zadbać o właściwe ich
zakodowanie, względnie pracowicie je odpolszczyć.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-31 14:12:11
Autor: cytawa
news.icm.edu.pl
Tomasz Minkiewicz pisze:

i pewnie bez wolnobiegu (bo są różne sposoby jego zintegrowania
z piastą).

Jasnowidz? :). zgadles.

I tak Cię to zasmuciło, że nie zauważyłeś, iż najnowsze z nich pojawiło
się w ubiegłym wieku? Więcej kodowań już raczej nie przeżyjesz, więc
obudź się i sztachnij unikoda.

Popatrz; przespalem nawet to, ze pojawily sie w ubieglym tysiacleciu. Jak sie okazuje to unikod nie jest bez wad. Nie wszedzie sie przenosi. Do tej pory np. telefonia komorkowa w SMS jest oparta na 7 bitowej transmisji, a unikod nie jest nawet 8 bitowy tylko 2 bajtowy.
Mysle, ze tegie glowy pracuja nad tym by bylo czytelnie ale jak widac nie bardzo im sie udaje. Poki co zostane przy bezkodowaniu.

[...]

No wlasnie pisalem, ze znam przyjemniejsze sposoby tracenia czasu.
Odpolszczenie daje ten zysk, ze ktos znowu nie bedzie musial pracowicie przepalszczac by w ogole cos z tekstu zrozumiec.
Oczywiscie co innego jest oficjalne pismo a co innego usenet i szybka wymiana mysli. Nawet pan prof. Bralczyk, ktorego uwielbiam i ktory jest goracym zwolennikiem polskich ogonkow widzi problem i nie bardzo go krytykuje.

Jan Cytawa

Data: 2011-12-22 20:01:22
Autor: piecia aka dracorp
news.icm.edu.pl
Dnia Thu, 22 Dec 2011 02:47:35 -0800, rmikke napisa(a):

Data: 2011-12-23 19:00:21
Autor: Titus Atomicus
news.icm.edu.pl
In article <jcv1s702d2p@drn.newsguy.com>,
> [...]

UTF-8 (delikatna sugestia polega na obserwacji tego, jak to sie czasem

Brak deklaracji kodowania w naglowku.

TA

news.icm.edu.pl