news serwer?

Data: 2009-11-19 08:44:10
Autor: Glub
news serwer?
Znacie Panowie i Panie news serwer który byłby dostępny z poziomu tepsy,
aster i blueconnecta?

Serwer tepsowy blokuje dostęp jak jestem na Blueconnekcie jak i z astera
a via nerwostrade nie dostanÄ™ siÄ™ na serwer news gazety.pl...
--
Glub

Data: 2009-11-19 09:50:02
Autor: Kuczu
news serwer?
Glub pisze:
[...]

news.onet.pl dziala mi z poziomu kazdego operatora.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-11-19 09:16:49
Autor: Glub
news serwer?
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Glub pisze:

news.onet.pl dziala mi z poziomu kazdego operatora.

Musiałbym konto na onecie założyć a wiadomo ze Onet to zuo:)
--
Glub

Ps: teraz to siÄ™ rozpiszÄ™:) siedzÄ™ w pracy i tu mam tepsowe wifi.

Data: 2009-11-19 09:53:21
Autor: newrom
news serwer?
On Thu, 19 Nov 2009 09:50:02 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

news.onet.pl dziala mi z poziomu kazdego operatora.

A nie masz wrazenia ze brakuje postow ? Od jakiegos czasu widze np
odpowiedzi na cos co sie nie pojawilo w moim czytniku.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-11-19 09:55:06
Autor: Kuczu
news serwer?
newrom@spamcom.com pisze:

A nie masz wrazenia ze brakuje postow ? Od jakiegos czasu widze np
odpowiedzi na cos co sie nie pojawilo w moim czytniku.

Nawet jesli brakuje to nie zauwazam bo zagladam tu tylko od czasu do czasu. Chyba mi sie znudzilo czytanie o kaskach z blenda i ABS.

Data: 2009-11-19 09:56:21
Autor: newrom
news serwer?
On Thu, 19 Nov 2009 09:55:06 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Nawet jesli brakuje to nie zauwazam bo zagladam tu tylko od czasu do czasu. Chyba mi sie znudzilo czytanie o kaskach z blenda i ABS.

A o oleju ?

pozdr
newrom

Data: 2009-11-19 10:08:07
Autor: Kuczu
news serwer?
newrom@spamcom.com pisze:

A o oleju ?

Do salatek uzywam oliwy z oliwek.

Data: 2009-11-19 09:06:09
Autor: AZ
news serwer?
On 2009-11-19, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Do salatek uzywam oliwy z oliwek.

A te oliwki syntetyczne przynajmniej?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-19 10:17:50
Autor: Kuczu
news serwer?
AZ pisze:

A te oliwki syntetyczne przynajmniej?

Jak sama nazwa wskazuje oliwe z oliwek robi sie z rzepaku. Mineralnego rzepaku.

Data: 2009-11-19 10:10:00
Autor: newrom
news serwer?
On Thu, 19 Nov 2009 10:08:07 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Do salatek uzywam oliwy z oliwek.

To taka salatka mozna pozniej impregnowac skore!

pozdr
newrom

Data: 2009-11-19 10:14:31
Autor: KLOSZ
news serwer?
newrom@spamcom.com pisze:
[...]

Wlasnie! O tanim i dobrym lakierowaniu jeszcze. I o bankomatach! I o tym co wybrac na pierwsze moto!
Alez bogactwo zagadnien! Zachwycajace!

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-11-19 12:48:42
Autor: greg
news serwer?

"Glub" <glubone@gmail.com> wrote in message news:he30gq$54g$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ten post został napisany z sewera news gazety.pl przez neostrade.
Więc można.

spis serwerów news masz tu
http://www.killfile.pl/nntpservers.html

pozdro

greg

Data: 2009-11-19 12:24:53
Autor: Glub
news serwer?
"greg" <greg@fakeaddress.com> wrote:
"Glub" <glubone@gmail.com> wrote in message news:he30gq$54g$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ten post został napisany z sewera news gazety.pl przez neostrade.
Więc można.

Widocznie zmieniło się jak z tp.news.pl
Zmienili nazwÄ™ na nerwostrada.news.pl

spis serwerów news masz tu
http://www.killfile.pl/nntpservers.html

Dzięki.
--
Glub

Data: 2009-11-19 13:08:26
Autor: szerszen
news serwer?

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:he30gq$54g$1atlantis.news.neostrada.pl...

Znacie Panowie i Panie news serwer który byłby dostępny z poziomu tepsy,
aster i blueconnecta?

ja uzywam news.task.gda.pl dziala napewno z aster, upc, crowley, czy z tpsa nie wiem, nie sprawdzalem

Data: 2009-11-19 13:27:50
Autor: Glub
news serwer?
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote:

ja uzywam news.task.gda.pl dziala napewno z aster, upc, crowley, czy z
tpsa nie wiem, nie sprawdzalem

SiÄ™ zobaczy.

--
Glub

Data: 2009-11-19 15:20:05
Autor: (pj)
news serwer?
Glub pisze:
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote:

ja uzywam news.task.gda.pl dziala napewno z upc

prawda

czy z
tpsa nie wiem, nie sprawdzalem

niekoniecznie

--
pozdr
pj

Data: 2009-11-19 16:16:42
Autor: Glub
news serwer?
Glub <glubone@gmail.com> wrote:
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote:

> ja uzywam news.task.gda.pl dziala napewno z aster, upc, crowley, czy
> tpsa > nie wiem, nie sprawdzalem

SiÄ™ zobaczy.

Wysłać, się wysłali ale już odebrać to nie pozwolił.
--
Glub

Data: 2009-11-20 15:33:31
Autor: Glub
news serwer?
Serwer news.gazeta.pl po blueconnect.

--
Glub

Data: 2009-11-22 19:08:58
Autor: omega_fan
news serwer?

U¿ytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:he30gq$54g$1atlantis.news.neostrada.pl...
Znacie Panowie i Panie news serwer który by³by dostêpny z poziomu tepsy,
aster i blueconnecta?

news.gazeta.pl (wymagane konto na gazeta.pl) - dzia³a z ca³ego ¶wiata,
mo¿na czytaæ i pisaæ, bez zarzutu.

Data: 2009-11-22 20:23:34
Autor: Seba
news serwer?
Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:08:58 +0100, omega_fan napisa³(a):

news.gazeta.pl (wymagane konto na gazeta.pl) - dzia³a z ca³ego ¶wiata,
mo¿na czytaæ i pisaæ, bez zarzutu.

Potwierdzam. Po przetestowaniu ró¿nych rozwi±zañ, od d³u¿szego czasu korzytam tylko z
gazety - i nie ma powodu do narzekañ.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-11-23 12:30:08
Autor: Glub
news serwer?
Seba <seb_beztego_sob@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:08:58 +0100, omega_fan napisał(a):

Potwierdzam. Po przetestowaniu różnych rozwiązań, od dłuższego czasu korzytam tylko
gazety - i nie ma powodu do narzekań.

Teraz już tak, jakiś czas temu serwer gazety w pracy (TPSA) nie chciał
działać. Teraz działa i smiga piknie.

--
Glub

news serwer?