newsy draftowe

Data: 2011-06-03 16:33:34
Autor: s
newsy draftowe
ilekroć trafię na draftowe rewelacje, nie mogę wyjść z podziwu...

The Trail Blazers, who hold the #21 pick in the draft, are reportedly hoping to move into the top seven in order to draft Kemba Walker.

The Knicks may be interested in moving up in the draft to acquire Jimmer Fredette.

.... i pare innych.

Kto normalny wierzy w takie newsy?
Że niby manago oświadcza publicznie, w kogo celuje, żeby przypadkiem nikt inny nie śmiał mu owego steala podebrać?:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-06-04 12:17:18
Autor: wiLQ
newsy draftowe
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

ilekroć trafię na draftowe rewelacje, nie mogę wyj¶ć z podziwu...

[...]

Że niby manago o¶wiadcza publicznie, w kogo celuje, żeby przypadkiem nikt inny nie ¶miał mu owego steala podebrać?:-)

Jako doswiadczony manago FB pewnie podchodzisz do tego tak jak ja:
celem jest reakcja na informacje, a nie przekazanie samej informacji.
Ot zwykle rzucenie sondy i dostosowanie swoich dzialan do wynikow.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

newsy draftowe