nexus s7 czy spectro s7?

Data: 2012-02-17 12:09:21
Autor:
nexus s7 czy spectro s7?
Mo¿e kto¶ ma do¶wiadczenie z tymi piastami i mo¿e podpowiedzieæ? Czy która¶ z tych piast wystêpuje w wersji bez hamulca? Realnie wystêpuje a nie w matrixie?:)

Postrufka

Data: 2012-02-17 13:25:46
Autor: Piotr Skrzynkowski
nexus s7 czy spectro s7?
W dniu 2012-02-17 13:09, skuter70@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Może ktoś ma doświadczenie z tymi piastami i może podpowiedzieć? Czy któraś z
tych piast występuje w wersji bez hamulca? Realnie występuje a nie w matrixie?:)

Z Spectro s7 wyciągasz 3 blaszki i już nie ma hamulca.

P.S.

Data: 2012-02-17 16:06:57
Autor: Paveu
nexus s7 czy spectro s7?
W dniu 2012-02-17 13:09, skuter70@NOSPAM.gazeta.pl:
Może ktoś ma doświadczenie z tymi piastami i może podpowiedzieć? Czy któraś z
tych piast występuje w wersji bez hamulca? Realnie występuje a nie w matrixie?:)

Mam w swoim rowerze Nexusa 7R46 bez hamulca. Działa bez zarzutu.
To wersja pod hamulec rolkowy, ale bez tegoż. Niedawno kupiłem takowy, ale nie miałem czasu zamontować.

(pm)

Data: 2012-02-20 15:39:50
Autor: rmikke
nexus s7 czy spectro s7?
Dnia Fri, 17 Feb 2012 16:06:57 +0100, Paveu naskroba�/a:

[...]

OIMW Nexusy wystepuja tez w wersji pod hamulce obreczowe i nie jest to to samo,
co wersja pod rolkowe. Wersja pod obreczowe jest wrecz znacznie latwiejsza do
nabycia w Polsce.

Wersja pod rolkowe w Polsce wystepuje jak najbardziej, nabycie tego bylo
znacznie prostsze niz dynamopiasty do hamulca rolkowego (te w koncu kupilem w
Niemczech...).

Czyli odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: Jesli chodzi o Nexusy, to jak
najbardziej wystepuja i to nawet dwie wersje.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-20 20:06:26
Autor: Krzyś Cierpiętnik
nexus s7 czy spectro s7?
rmikke wrote:

Dnia Fri, 17 Feb 2012 16:06:57 +0100, Paveu naskrobał/a:
[...]

Mam w swoim rowerze Nexusa 7R46 bez hamulca. DziaÅ‚a bez zarzutu.  To
wersja pod hamulec rolkowy, ale bez tegoż. Niedawno kupiłem takowy,
ale nie miałem czasu zamontować.

OIMW Nexusy wystepuja tez w wersji pod hamulce obreczowe i nie jest to
to samo, co wersja pod rolkowe.

To jest jakaś ściema... Są wersje -VS, ale zarówno R(oller) jak i
C(oaster). I czym one się niby różnią od wersji nie -VS? Bo mi się nie
udało tego jasno ustalić. Chyba jedynie obecnością lub nie gumowej
osłony (w wersji R), a w wersji C - chgw.

BTW, czemu ktoś miałby kupować teraz wersję 7-biegową? Ma jakieś zalety
względem obecnych ósemek?

--
nexus 8R36 i 8R31
v-ki

Data: 2012-02-20 19:54:03
Autor: rmikke
nexus s7 czy spectro s7?
Dnia Mon, 20 Feb 2012 20:06:26 +0100, =?utf-8?Q?Krzy=C5=9B_Cierpi=C4=99tnik?=
naskroba�/a:

rmikke wrote:

[...]

Nie wiem, co to jest VS, ale coaster to wlasnie torpedo i ewidentnie rozni sie
od pozostalych wersji.

Ja tez nie wiem, jaka jest roznica miedzy wersja pod rolkowe, a wersja pod
obreczowe, ale przynajmniej czesc zapytanych twierdzila, ze przy wersji
"obreczowej" juz sie hamulca rolkowego nie upchnie. A ze mi na tym hamulcu
rolkowym zalezalao, to sie zaparlem i kupilem obie piasty w wersji pod rolkowy.

BTW, czemu ktoś miałby kupować teraz wersję 7-biegową? Ma jakieś zalety
względem obecnych ósemek?

Poza cena?

Widzi mi sie, ze obie wersje sa caly czas produkowane i sprzedawane...

Data: 2012-02-20 21:08:40
Autor: Krzyś Cierpiętnik
nexus s7 czy spectro s7?
rmikke wrote:
Dnia Mon, 20 Feb 2012 20:06:26 +0100, Krzyś Cierpiętnik naskrobał/a:
rmikke wrote:
[...]

No to to wiadomo...

Ja tez nie wiem, jaka jest roznica miedzy wersja pod rolkowe, a wersja
pod obreczowe, ale przynajmniej czesc zapytanych twierdzila, ze przy
wersji "obreczowej" juz sie hamulca rolkowego nie upchnie.

UwierzÄ™ jak zobaczÄ™ :) A jak google o tym nie wie, to taki przypadek nie
występuje ;)

BTW, czemu ktoś miałby kupować teraz wersję 7-biegową? Ma jakieś
zalety względem obecnych ósemek?

Poza cena?

Ano poza.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2012-02-20 07:47:20
Autor: kamil/Endurorider.pl
nexus s7 czy spectro s7?
U¿ytkownik <skuter70@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jhlg1g$2fn$1inews.gazeta.pl...