niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?

Data: 2011-11-01 18:22:49
Autor: Grzegorz Z.
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
j.w.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-01 19:00:42
Autor: boukun
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:kg9qolj5quf4.130pe0fea355j$.dlg40tude.net...
j.w.

Ty taki krypto syjonista jesteś Grzesiu...

boukun

Data: 2011-11-01 19:05:48
Autor: oyster
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
j.w.

Rzecz w tym, że głosując przeciwko niepodległosci Palestyny, wysyłasz kolejne dzieciaki na śmierć, głupciu.
O ile takie praktyki z dzieciakami są przez radykałów stosowane - jeśli możesz, to przytocz choć jeden potwierdzony.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:36:51
Autor: obserwator
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
[...]

rzecz w tym, ze jak sie im popusci tam, to przeniosa te metody terrorystyczne
np. do Europy.

Ponadto dlaczego zmuszaja dzieci i kobiety do wysadzania sie? Niech sie sami
wysadzaja ci co do tego zmuszaja dzieci, kobiety i mlodych ludzi.

Data: 2011-11-01 19:40:56
Autor: oyster
Użytkownik -  obserwator napisał:
[...]

Im nie chodzi o Europę, a o to co im zabrano.

Ponadto dlaczego zmuszaja dzieci

Po raz kolejny proszę o jakiś konkretny dowód - że tego, a tego dnia, taki, a taki, w wieku (do 15 lat) wysadził się w powietrze w autobusie, meczecie, synagodze czy gdziekolwiek.

i kobiety do wysadzania sie? Niech sie sami
wysadzaja ci co do tego zmuszaja dzieci,

j/w

kobiety i mlodych ludzi.

Zmuszają? Pierdolisz.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:46:36
Autor: obserwator
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Zmuszają? Pierdolisz.

 zapoznaj sie najpierw dokladnie z sytuacja i nie pierdol.

Data: 2011-11-01 19:55:52
Autor: oyster
[...]

No dasz jakiś dowód na poparcie tej tezy, czy będziesz tak kluczył i kręcił jak Michnik?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:59:42
Autor: obserwator
[...]

sam sobie rozeznaj sytuacje - bedziesz bardziej rzetelna informacje cenil.

Data: 2011-11-01 20:02:02
Autor: oyster
[...]

:-D
Czyli nie masz żadnego dowodu na potwierdzenie faktu, jakoby rzekomo Palestyńczycy zmuszali dzieci do zamachów samobójczych. Tak myślałem, że obaj z Grzeniem pierdzielicie od rzeczy i łżecie jak bure suki z Tel Avivu.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:03:57
Autor: obserwator
[...]

nielogiczne. Jak mozna lzec, proponujac komus samodzielne zapoznanie sie z
tematem?

Data: 2011-11-01 20:07:53
Autor: oyster
[...]

Napisałeś, że zmuszają dzieciaki do zamachów samobójczych? Napisałeś - więc teraz to udowodnij, pokaż jakieś źródło, skoro twierdzisz, że jesteś tak obeznany z tematem, albo jesteś łżesuką z Czerskiej.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:16:59
Autor: obserwator
[...]

oczywiscie, ze zmuszaja. Rodziny dostaja za te wysadzone dzieci, kase.
O Czerskiej i o polityce przez te gazete prowadzona napisalem tutaj juz tyle,
ze twoje zarzuty pod moim adresem sa znowu pozbawione logiki.

Czerska ma w tej sprawie PRAWDOPODOBNIE popiera OFICJALNA polityke PO.
A ja nie wiem dokladnie jaka ta polityka jest, skoro PO balansuje miedzy
Niemcami, Rosja i Izraelem.

Data: 2011-11-01 19:20:45
Autor: obserwator
[...]

sorry, wyszlo niegramotne zdanie, wiec korekta
 Te czesc zadnia: *ma w tej sprawie* - skreslic.

Data: 2011-11-01 20:21:38
Autor: oyster
[...]

Nieistotne - co z tym dowodem?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:29:52
Autor: obserwator
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Nieistotne - co z tym dowodem?

dowodem na co? ze ci sie nie chce szukac samemu rzetelnej informacji?

Data: 2011-11-01 20:18:50
Autor: oyster
[...]

Dowód poproszę!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:28:00
Autor: obserwator
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Dowód poproszę!

juz napisalem: znajdz sobie sam. W kazdym razie widze, ze wypowiadasz sie na
temat w ktorym masz raczej male rozeznanie.

Wiesz, ja rozumiem ze mozna nienawidziec jakies nacji, ale w polityce tak sie
nie dziala. Nie dziw sie wiec jesli jacys szlency beda  nienawidziec wszystkich Polakow, tylko dlatego, ze sa Polakami.

Tak sie wlasnie m.innymi zachowuja w stosunku do siebie Zydzi i Plestynczycy.

Po co sie wiec mieszac do ich konfliktow i bawic sie w adwokata ktorejs ze
stron? Mamy wlasne problemy. Mnie osobiscie bardzo podobaja sie polityka prowadzona przez przywodcow Wegier i Czech.

Data: 2011-11-01 20:31:14
Autor: oyster
[...]

Mam szukać dowodu na poparcie twoich dyrdymał wyssanych z żydowskiego palucha?
EOT i PLONK - ileż razy kurwa można?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:36:05
Autor: obserwator
[...]

...jestem tez kosmita:)))

Data: 2011-11-01 20:35:14
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8ph7v$n4j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież to jest nasz wewnętrzny konflikt...
Polska to nie Węgry czy Czechy, a Israel-Cis...

boukun

Data: 2011-11-02 16:36:23
Autor: stevep
Dnia 01-11-2011 o 20:18:50 oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

[...]

Spadaj zomowcu.

--
stevep

Data: 2011-11-01 20:32:59
Autor: boukun
[...]

A PiS tylko pomiędzy Izraelem, no i zakonspirowanie między Rosją...

boukun

Data: 2011-11-01 19:37:23
Autor: obserwator
> [...]

> Niemcami, Rosja i Izraelem.

A PiS tylko pomiędzy Izraelem, no i zakonspirowanie między Rosją...

a twoj psychiatra dzisiaj na cmentarzu na grobach swieczki zapala?

Data: 2011-11-01 20:41:35
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

[...]

"Grzenia" to sobie poszukaj na dworcu w Waldenburgu.

Data: 2011-11-01 20:49:32
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

A ty znalazłeś?
Nie, nie chłopczyka na noc, nie - chłopczyka do samobójczego zamachu.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 21:06:49
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Będziesz musiał chyba zacząć kasować moje posty Azor. Innych "argumentów"
chyba nie znajdziesz.

Data: 2011-11-02 16:37:52
Autor: stevep

oyster napisał:

[...]

Zamiast bździć to już lepiej ujadaj.

--
stevep

Data: 2011-11-01 19:08:17
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
j.w.

Rzecz w tym, że głosując przeciwko niepodległosci Palestyny, wysyłasz kolejne dzieciaki na śmierć, głupciu.

Bo jakimś Arabom marzy się zepchnięcie Izraela do morza?

Ile razy mogli się już dogadać z Żydami? Widać nie chcą, widać tak im
wygodnie.

I nie ośmieszaj się proszę "Palestyną" i "Palestyńczykami".

Chyba że używasz także określeń takich jak "Kosowarzy" czy "Cypryjczycy".

Data: 2011-11-01 19:37:52
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

Bo każdy naród ma prawo do samostanowienia i jeżeli tego sobie zyczy do niepodległości. Jak wskazuje historia do uzyskania tych praw dochodzi się różnymi drogami - dyplomacją, umowami międzynarodowymi (nawet sztucznymi kontraktami, jak na przykład w przypadku Izraela), zbrojną.

To co będzie z tym dowodem, że Palestyńczycy używają dzieciaków do zamachów samobójczych? Podasz choćby jeden przykład, czy masz zamiar uchodzić za kłamcę?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:49:10
Autor: obserwator
niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
Bo każdy naród ma prawo do samostanowienia

a Palestynczycy interesuja sie tak Polska, jak niektorzy Polacy Palestyna?

Polacy nie potrafia dac sobie rady ze swoimi problemami, a chca doradzac innym?

Data: 2011-11-01 19:54:43
Autor: oyster
[...]

Ale co to ma do rzeczy? To kwestia ich suwerenności i o nią zabiegają, na wszelkie mozliwe sposoby.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:02:31
Autor: obserwator
> [...]

m?

Ale co to ma do rzeczy? To kwestia ich suwerenności i o nią zabiegają, na wszelkie mozliwe sposoby.

no to niech walcza o swoja suwerennosc, ale nie takimi metodami ktore w tej
chwili stosuja, a Polska niech walczy o swoja.
Jak Polska bedzie suwerenna, to wowczas bedzie dopiero doradzala innym.

Data: 2011-11-01 20:04:54
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8pfo7$i7v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

chwili stosuja, a Polska niech walczy o swoja.
Jak Polska bedzie suwerenna, to wowczas bedzie dopiero doradzala innym.

Tylko nie z naszymi Żydami u władzy...

boukun

Data: 2011-11-01 19:56:54
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

No jak tam? Szukasz? Czy ci się niespodziewanie komputer zepsuł?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 20:03:32
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1u9ndgn3nohuq.1s9hcivzbknpu$.dlg40tude.net...
oyster napisał:

[...]

Ale jak sie mogli dogadać? Kiedy?

boukun

Data: 2011-11-01 20:39:55
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Pierwszy z brzegu przykład - w 2003:

"Zakończenie agresji izraelskiej" jest warunkiem zaprzestania zamachów
antyizraelskich - oświadczyła skrajna palestyńska organizacja Hamas.
Skrytykowała także czwartkowe spotkanie między premierami Izraela i
Autonomii Palestyńskiej.

Wysoki przedstawiciel Hamasu Abdelaziz al-Rantissi powiedział, że ustępstwa
poczynione przez premiera Izraela Ariela Szarona podczas rozmowy z
palestyńskim premierem Mahmudem Abbasem są zbyt małe "jak na wszystkie
dotychczasowe poświęcenia palestyńskiego ludu".

Chodziło mu m.in. o zapowiedź Szarona dotyczącą wpuszczenia do Izraela 25
tys. palestyńskich pracowników, przekazywania należnych Autonomii
Palestyńskiej podatków i zwolnienia prominentnych działaczy palestyńskich
więzionych w Izraelu.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Hamas-ustepstwa-Izraela-zbyt-male,wid,987580,wiadomosc.html

Data: 2011-11-01 21:24:42
Autor: boukun

oyster napisał:

[...]

No to chyba od Izraela zależało i nadal zależy. To Izrael jest agresorem i okupantem, To Izrael nie chcer dać wolności i prawa do samostanowienia narodowi palestyńskiemu, nie na odwrót...

boukun

Data: 2011-11-01 21:27:40
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Zupełnie jak Serbowie narodowi kosowarskiemu(?)

Data: 2011-11-01 21:38:12
Autor: boukun

oyster napisał:

[...]

Hm, musisz się w takim razie jakoś zdecydować, czy jesteś za sprawiedliwością społeczną dla wszystkich, czy tylko stoisz po stronie Żydów?

Dopóki Genscher nie uznał niepodległości Chorwacji i Bośni-Hercegowiny, dopóty Jugosławia żyła wielonarodowościowo w pokoju i w miarę szczęśliwie. Kosowo było kolebką Serbskiego państwa. Muzułmanie poprzez swój drang na Bałkany wyparli większość serbską z Kosowa. I dopiero, jak Bandyci z NATOzaczęli bombardować i osłabiać Serbię, dopiero zaczęto wzniecać ruchy niepodległościowe w dawnej Jugosławiii, to jest zaledwie 10-15 lat...

boukun

Data: 2011-11-01 20:08:35
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

Jeszcze szukasz? Szukaj, szukaj. Ja poczekam.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 20:25:37
Autor: A. Filip
Grzegorz Z.: niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych? [Palestyna w UNESCO wynikiem 106:14]
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
j.w.

Czyli ty potępiasz min. Radosława Sikorskiego (teraz PO) za to że nie
kazał głosować "jak Izrael"? Potępiasz z żoną "cudzoziemką"? :-)

P.S. Nawróciłeś się na zmienianie tytułów "cudzych" wątków?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy szedł po zwolnienie lekarskie, bardzo się denerwował, że jest zdrowy.

niby dlaczego mielibyśmy popierać używanie dzieci do zamachów samobójczych?