niby prosta sprawa - pit-8c

Data: 2014-03-20 23:15:11
Autor: news
niby prosta sprawa - pit-8c
dostałem znienacka, pit-8c z banku z wykazanym przychodem 70 zł (nagroda pieniężną w jakimś programie)... czy dobrze rozumiem, że mam od tego zapłacić podatek ?

jeśli tak, to jak mam ten przychód rozliczyć (gdzie wpisać) skoro rozliczam się rocznie w PIT-36L (liniowy) ? -tam nie ma rubryki inne przychody...

Data: 2014-03-21 02:15:01
Autor: stefan.jazinski
niby prosta sprawa - pit-8c
W dniu czwartek, 20 marca 2014 23:15:11 UTC+1 użytkownik news napisał:

jeśli tak, to jak mam ten przychód rozliczyć (gdzie wpisać) skoro rozliczam się rocznie w PIT-36L (liniowy) ? -tam nie ma rubryki inne przychody...

Jeżeli masz dochody wzajemnie rozdzielne (np. DG na ryczałcie i etat) to składasz oddzielnie pity do każdego dochodu. W przykładzie: PIT28 i PIT37. Może tak być u ciebie, ze dodatkowo musisz złożyć PIT37 i tam zawrzeć dochody nie podlegające pod liniowy.

Data: 2014-03-21 12:22:21
Autor: news
niby prosta sprawa - pit-8c
W dniu 2014-03-21 10:15, stefan.jazinski@gmail.com pisze:
[...]

nie mam etatu, tylko dg na liniowym 19% (złożyłem już pit-36L)

czy mam zatem dodatkowo do końca kwietnia złożyć pit-36 ? wynika z niego zapłata zero... (z tego przychodu 70 zł)

niby prosta sprawa - pit-8c