(nie)bezpieczny internet w T-mobile

Data: 2014-03-28 23:12:40
Autor: J.F.
(nie)bezpieczny internet w T-mobile

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj__co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

Zlodzieje czy tylko oszusci ?

To moze ktos polecic jakiegos dualsima androida pod aero2 ? Tam sie przynajmniej na pewno nie placi  :-)

J.

Data: 2014-03-28 15:40:50
Autor: krzysztofsf
(nie)bezpieczny internet w T-mobile
W dniu pi±tek, 28 marca 2014 23:12:40 UTC+1 u¿ytkownik J.F. napisa³:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj__co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

Zlodzieje czy tylko oszusci ?

Tendencyjne przedstawienie sprawy z "niegramotnym" klientem.

Mam abonament z tym internetem i bardzo sobie chwale.
Bardzo wyraznie zaznaczono w ofercie i w umowie progi transferu.

Mozliwosc plynnego przejscia na 2GB z normalna predkoscia jest dla mnie zaleta.
Naturalnie kontroluje zuzyty transfer (wspomagam sie przenosnym routerem wifi z dodatkowa karta internetu Play w srodku <z podstawowej korzysta syn>, tak wiec te 500 MB mi wystarcza. Inaczej, nawet 2 GB byloby za malo.

Redaktor jakos nie wspomina, ze umowy z tym bezpiecznycm internetem (chyba juz nie ma ich w ofercie, za dobre byly, ja za moja place 19,90 zl miesiecznie) maja opcje wykupienia za 25 zl transferu 5GB - naturalnie lacznie,uwzgledniajac 500 MB bezpiecznego "bezplatnego".

Data: 2014-03-29 12:15:27
Autor: J.F.
(nie)bezpieczny internet w T-mobile
Dnia Fri, 28 Mar 2014 15:40:50 -0700 (PDT), krzysztofsf napisa³(a):
[...]

Byc moze, ale tu jakies obrazki, i widac jak to wyraznie zaznaczono.

A w ogole to obserwuje znaczne pogorszenie stron T-mobile - trudno tam
znalezc rzetelna informacje, glownie widac lapanie klienta.

[u innych operatorow pogorszenie nastapilo jeszcze wczesniej :-( ]

Mozliwosc plynnego przejscia na 2GB z normalna predkoscia jest dla
mnie zaleta.

Ale ile to kosztuje ?
[...]

Ale reklamowali to jako bezpieczny internet, gdzie wysokosc rachunku
bedzie ograniczona.

J.

Data: 2014-03-29 07:47:50
Autor: krzysztofsf
(nie)bezpieczny internet w T-mobile
W dniu sobota, 29 marca 2014 12:15:27 UTC+1 u¿ytkownik J.F. napisa³:
> [...]

> Bardzo wyraznie zaznaczono w ofercie i w umowie progi transferu.

Byc moze, ale tu jakies obrazki, i widac jak to wyraznie zaznaczono.

Umowa zaczyna sie od takiej tabelki

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00005/D_007_0006987.pdf

wiem, ze obecnie sa to bardzo paskudne warunki, ale widac wyraznie progi transferu i oplaty

A w ogole to obserwuje znaczne pogorszenie stron T-mobile - trudno tam

znalezc rzetelna informacje, glownie widac lapanie klienta.

Zgadzam sie.

[u innych operatorow pogorszenie nastapilo jeszcze wczesniej :-( ]

Tez sie zgadzam. Nie znalazlem nic lepszego dla mnie gdy nadszedl czas zmiany

> Mozliwosc plynnego przejscia na 2GB z normalna predkoscia jest dla

> mnie zaleta. Ale ile to kosztuje ?

10 zl. w cytowanym abonamencie.

Jak to bylo 510 MB to zapewne wkurzy. Ale sa narzedzia do kontroli.

> [...]

> lacznie,uwzgledniajac 500 MB bezpiecznego "bezplatnego".

Ale reklamowali to jako bezpieczny internet, gdzie wysokosc rachunku

Jak wspomnialem - progi sa wyraznie podane, a mozliwosc skorzystania dla swiadomych klientow z dodatkowego 1,5 GB istotna. Naturalnie, trzeba zdawac sobie z tego sprawe.

Dla mnie gorsze sa obecne warunki, gdy kasuja 5 zl za transfer do 25MB - to juz jest zlodziejsctwo na ktore lapie sie zapewne wiele osob, ktorym telefon probowal sie zaktualizowac.

Data: 2014-03-28 23:30:36
Autor: ToMasz
W dniu 28.03.2014 23:12, J.F. pisze:

[...]

po co? Ten telefon który masz nie dobry jest? Zmień operatora, a jak nie możesz to kup modem gsm-wifi. Wiem że odpowiadam trochę przekornie, ale sprawa o której piszesz wg mnie nie jest powodem do zakupu telefonu, tylko do zmiany operatora.
ToMasz

Data: 2014-03-29 11:06:24
Autor: mr misio
Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Moze szuka pretekstu do wymiany fona? :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-29 12:09:58
Autor: J.F.
(nie)bezpieczny internet w T-mobile
Dnia Fri, 28 Mar 2014 23:30:36 +0100, ToMasz napisa³(a):
[...]

No nie jest i czas zmienic.

Zmieñ operatora,

Juz zmienilem :-)

a jak nie mo¿esz to kup modem gsm-wifi. Wiem ¿e odpowiadam trochê przekornie, ale

Modem ... jest to rozwiazanie, ale dodatkowy klocek w kieszeni.

sprawa o której piszesz wg mnie nie jest powodem do zakupu telefonu, tylko do zmiany operatora.

No ale poki jest Aero ... moze warto skorzystac ? J.

(nie)bezpieczny internet w T-mobile