nie czaje sukcesu wolnej europy

Data: 2017-02-26 17:49:41
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
nie czaje sukcesu wolnej europy
jak to jest, jeśli dojazdy do ronda są jednopasmowe,
a rondo jest dwupasmowe...

czy gość zjeżdżający z wewnętrznego pasa ma pierwszeństwo przed gościem skręcajmącym z zewnętrznego pasa?

jak się pierdolną, to czyja wina?

P.S. proszę nie serwować mi dżołków, ja i tak ich nie rozumiem bo jestem niepełnosprawny i do tego nie zasłużyłem

Data: 2017-02-26 10:23:08
Autor: Zenek Kapelinder
nie czaje sukcesu wolnej europy
Chuj wie. Najbezpieczniej takie rondo omijac a jak sie nie da udawac ze sie samochod popsul i powoli jak wszyscy ustapia albo przejada zjechac.

Data: 2017-02-26 19:40:48
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
nie czaje sukcesu wolnej europy
no powiem Ci Kolego, że u nas w siedlcach liderzy popis/eu prawie wszystkie ronda tak porobili, widać mają jakąś logikę opanowaną...

Data: 2017-02-27 17:41:09
Autor: t-1
W dniu 2017-02-26 o 19:40, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
no powiem Ci Kolego, że u nas w siedlcach liderzy popis/eu prawie
wszystkie ronda tak porobili, widać mają jakąś logikę opanowaną...

Żeby się wóz drabiniasty z dyszlem zmieścił.
Mogą się przecież takie pojawiać na rubieżach EU.

Data: 2017-02-26 20:56:45
Autor: Budzik
nie czaje sukcesu wolnej europy
Użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU NOSPAMtestowanije@go2.pl ...

[...]

O ile pasy nie sa jakos specyficznie wymalowane, to chyba oczywiste ze zjezdza się z zewnetrznego pasa. A zeby sie na nim znalezc to trzeba zmienic pas i tu juz chyba nie masz problemu kto ma pierwszenstwo?

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2017-02-27 17:35:19
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
nie czaje sukcesu wolnej europy
zmienic pas i tu juz chyba nie masz problemu kto ma pierwszenstwo?

mam swoje przypuszczenia, ale podejrzewam, że w europie są co najmniej nie na miejscu, więc jakbyś napisał KTO ma pierwszeństwo to dzięki!

Data: 2017-02-27 17:58:39
Autor: Budzik
[...]

Pytasz, kto ma pierwszenstwo: czy ten co jedzie na danym pasie, czy ten co pas zmienia i na niego wjezdza?
Masz PJ? --
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2017-02-27 19:09:31
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
nie czaje sukcesu wolnej europy
Masz PJ?

nie wydaje mi się to prawdą, prawda jest taka, że wyborcy platformy obywatelskiej górują nad wyborcami pisu i dla tych drugich oczywiste jest, że ustępować trzeba liderom po... każdy dobrze opłacany z kiesy państwowej policjant Ci to wyjaśni, pałką...

Data: 2017-02-27 19:47:36
Autor: Budzik
[...]

W tym zdaniu "wydaje sie" jest najwazniejsze.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2017-02-27 00:08:59
Autor: Elkantek
nie czaje sukcesu wolnej europy. Debil w psychiatryku.
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości

nie czaje sukcesu wolnej europy

To normalne. Debil zamknięty w psychiatryku
nie będzie czaił.

Data: 2017-02-27 17:35:50
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
nie czaje sukcesu wolnej europy. Debil w psychiatryku.
debil poddany europejskim dyrektywom jak te twoje wypiski...

nie czaje sukcesu wolnej europy