nie da się ukryć,

Data: 2010-05-06 20:48:35
Autor: Tomy M.
nie da się ukryć,
Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hruq5v$ilv$1inews.gazeta.pl...

że dwa tłumoki wchodzą do ścisłego finału, który baran to większe zło
dla Polski ?

Jeżeli chcesz tłumoku to jak zrecznie zagłosujesz będziesz miał
tak jak kiedyś, gdy była jedna partia wybrańców narodu.

Tomy M.

Data: 2010-05-06 20:04:54
Autor: apr...
nie da się ukryć,
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
> [...]

Jeżeli chcesz tłumoku to jak zrecznie zagłosujesz będziesz miał
tak jak kiedyś, gdy była jedna partia wybrańców narodu.

po 1. nie zagłosuję na żadnego.
po 2. chyba przez przypadek określiłeś ich wybrańcami "narodu"
po 3. nie sądziłem, że taka artystyczna / mniemam i kulturalna / dusza jak ty będzie chlapać językiem nienawiści do obcego człowieka, nie interesuje mnie twoje ideowe poparcie, ale trochę umiaru, kolego po fachu. --

Data: 2010-05-07 23:26:58
Autor: Tomy M.
nie da się ukryć,
Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hrv7d6$868$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przyzwyczaj się ... taki jezyk to tutaj normalka.

Tomy M.

Data: 2010-05-08 07:05:37
Autor: apr...
nie da się ukryć,
> [...]

> twoje ideowe poparcie, ale trochę umiaru, kolego po fachu.

Przyzwyczaj się ... taki jezyk to tutaj normalka.

Nie rozwalaj mnie, chyba po piwku byłeś lub czymś mocniejszym, tzw. normalkę, sztampę i chamstwo należy miażdżyć w zarodku.

Data: 2010-05-08 06:10:42
Autor: zbig
nie da się ukryć,
On 8 Maj, 09:05, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Nie rozwalaj mnie, chyba po piwku byłeś lub czymś mocniejszym, tzw. normalkę,
sztampę i chamstwo należy miażdżyć w zarodku.

To się zmiażdż za te tłumoki.

Data: 2010-05-08 14:18:15
Autor: apr...
nie da się ukryć,
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 8 Maj, 09:05, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Nie rozwalaj mnie, chyba po piwku by=B3e=B6 lub czym=B6 mocniejszym, tzw.=
 normalk=EA,
> sztamp=EA i chamstwo nale=BFy mia=BFd=BFy=E6 w zarodku.

To si=EA zmia=BFd=BF za te t=B3umoki.
a to niby dlaczego, ja się na świecznik nie pchałem i sie nie pcham, z tego tytułu osoby "publiczne" muszą okazać swój masochizm / polityczny /, a ludność im tylko w tym pomaga.
ja na tą hołotę i bydlaków nie głosowałem i nie mam przyjemności ich uważać za moich reprezentantów, gratuluję wyborów.

Data: 2010-05-08 08:02:43
Autor: zbig
nie da się ukryć,
On 8 Maj, 16:18, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

a to niby dlaczego, ja się na świecznik nie pchałem i sie nie pcham, z tego
tytułu osoby "publiczne" muszą okazać swój masochizm / polityczny /,
a ludność im tylko w tym pomaga.

Ciekawa logika. Jeśli ktos jest znany, to można go obrzucać błotem?

ja na tą hołotę i bydlaków nie głosowałem i nie mam przyjemności ich uważać
za moich reprezentantów, gratuluję wyborów.
A na kogo głosowała niehołota i niebydlak?

Data: 2010-05-08 17:02:18
Autor: apr...
nie da się ukryć,
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 8 Maj, 16:18, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

> a to niby dlaczego, ja si=EA na =B6wiecznik nie pcha=B3em i sie nie pcham=
, z tego
> tytu=B3u osoby "publiczne" musz=B1 okaza=E6 sw=F3j masochizm / polityczny=
 /,
> a ludno=B6=E6 im tylko w tym pomaga.

Ciekawa logika. Je=B6li ktos jest znany, to mo=BFna go obrzuca=E6 b=B3otem?

> ja na t=B1 ho=B3ot=EA i bydlak=F3w nie g=B3osowa=B3em i nie mam przyjemno=
=B6ci ich uwa=BFa=E6
> za moich reprezentant=F3w, gratuluj=EA wybor=F3w.
A na kogo g=B3osowa=B3a nieho=B3ota i niebydlak?

no to powiedz gościu co dla Polski zrobili posłowie od 89 roku, powiedz mi kolego, ile twarzy przewinęło się przez ławy poselskie od łonego roku, 500 ?
ja na tych ... nie głosowałem i nie będę głosował, dopóki w Polsce nie będzie JOW, likwidacji senatu i sejmu ze 160 posłami, w tej farsie wyborczej udziału nie będę brał.
mam moralne prawo ich oceniać, jak ktoś swoje obowiązki wykonuje do dupy przez cztery lub 20 lat, to co można takiemu immunitetowi zrobić ?
Tylko JOW i co półroczne rozliczanie posłów może naprawić RP.
miłego wieczoru.

Data: 2010-05-08 11:47:47
Autor: zbig
nie da się ukryć,
On 8 Maj, 19:02, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

mam moralne prawo ich oceniać, jak ktoś swoje obowiązki wykonuje do dupy
Miałeś w dupie to, kto będzie wykonywał swoje obowiązki jako poseł
wobec tego nie masz moralnego prawa oceniac ich zachowania,
Trzeba było wybrac lepszych

Data: 2010-05-08 18:57:23
Autor: apr...
nie da się ukryć,
> [...]
> zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

> mam moralne prawo ich ocenia=E6, jak kto=B6 swoje obowi=B1zki wykonuje do=
 dupy
Mia=B3e=B6 w dupie to, kto b=EAdzie wykonywa=B3 swoje obowi=B1zki jako pose=
=B3
wobec tego nie masz moralnego prawa oceniac ich zachowania,
Trzeba by=B3o wybrac lepszych
kolego, wiesz co to są listy partyjne ?
coś mnie tu "pachnie PO, zgadłem ?
uprzedzając mam gdzieś te wszystkie kanapowe partyjki
i kończąc chciałbym cię zaprosić do posłuchania / we własnym zakresie / piana fendera, a zrozumiesz wtedy swój kiepski los.

Data: 2010-05-08 12:11:58
Autor: zbig
nie da się ukryć,
On 8 Maj, 20:57, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

 W PO akurat jest wielu zwolenników JOW. Ja też nalezę do zwolenników
tego typu ordynacji, A o mój los się nie martw, jakoś sobie radzę. A
co do instrumentów, to to wolę wiolonczelę Yo-Yo-Ma.

Data: 2010-05-08 19:18:57
Autor: apr...
nie da się ukryć,
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 8 Maj, 20:57, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa=B3(a):
>

> kolego, wiesz co to s=B1 listy partyjne ?
> co=B6 mnie tu "pachnie PO, zgad=B3em ?
> uprzedzaj=B1c mam gdzie=B6 te wszystkie kanapowe partyjki
> i ko=F1cz=B1c chcia=B3bym ci=EA zaprosi=E6 do pos=B3uchania / we w=B3asny=
m zakresie / piana
> fendera, a zrozumiesz wtedy sw=F3j kiepski los.
 W PO akurat jest wielu zwolennik=F3w JOW. Ja te=BF nalez=EA do zwolennik=
=F3w
tego typu ordynacji, A o m=F3j los si=EA nie martw, jako=B6 sobie radz=EA. =
co do instrument=F3w, to to wol=EA wiolonczel=EA Yo-Yo-Ma.
na czele z tuskiem ?
z McFerrinem też.

Data: 2010-05-08 12:23:03
Autor: zbig
nie da się ukryć,
On 8 Maj, 21:18, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

na czele z tuskiem ?
z McFerrinem też.
Dobra płyta.

Data: 2010-05-08 19:57:26
Autor:
nie da się ukryć,
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 8 Maj, 21:18, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> na czele z tuskiem ?
> z McFerrinem te=BF.
Dobra p=B3yt
i tak to Dobra Muzyka łagodzi obyczaje, precz z dodami i filami !
jak taki gość, jak alpinista kominowy tuszk, może być zafascynowany taką beznadziejną "PISnkarką" ?

Data: 2010-05-08 13:47:49
Autor: Tomy M.
nie da się ukryć,

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hs32g1$f5c$1inews.gazeta.pl...

Nie rozwalaj mnie, chyba po piwku byłeś lub czymś mocniejszym, tzw. normalkę,
sztampę i chamstwo należy miażdżyć w zarodku.

Hehe ... poza kawą i papierosami nie używam żadnych wspomagaczy.

.... ale sorry w takim razie, kajam się za tą pyskówkę
bo widze że mocno Cię uraziła :-)

Tomy M.

nie da się ukryć,