nie dochodz mms [nokia 6233]

Data: 2009-08-18 17:36:35
Autor: xxxx
nie dochodz mms [nokia 6233]
Witam
Telefon z niemiec był juz ze zdjętym simlokiem ale oryinalnym
oprogramowaniem w ktorym brak jest j. polskiego.
Wszystko działa poprawnie za wyjątkiem jednego - nie ma odbioru wiadomości
mms tak jakby one nie dochodziły.
Wysyłanie tychże poprawne - bo dochodza ładnie i szybko.
Przy ewnetualnym odbiorze dostaje na telefon tylko wiadomość ze w skrzynce
na stronie orange czeka na mnie mms i aby zobaczyc mam sie zalogować.

Konsultacja przez kontakt tel. z orange nie pomogła. Skrzyka odbiorcza w
tel. pusta.
Konfiguracja (dotyczy orange) chyba poprawna bo przeciez wysyłam.
Co moze być grane? --

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -
  ***ERA****
aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

Data: 2009-08-18 17:43:24
Autor: Flo
nie dochodz mms [nokia 6233]
xxxx pisze:

Co moze być grane?

Może coś źle się zapisało w ustawieniach?
Usuń wszystkie ustawienia WAP i MMS i prześlij je ponownie z konfiguratora na stronie Orange.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-08-18 19:04:07
Autor: xxxx
nie dochodz mms [nokia 6233]
Był 18 sierpień 2009 roku (wtorek) gdy o godz. 17:43, wszystkim znany *Flo*
napisał(a):

KIlkukrotnie wpisywałem i nie widzę błedu. Musiałem jednak robić to recznie
gdyż nie wysyłają sie ustwaienia konfiguracyjne ze strony orange. Podobnie
tez nie mogła wysłać konsultantka. Brak mi pomysłu w jakim kiedunku uderzac dalej.

Data: 2009-08-19 17:23:56
Autor: xxxx
nie dochodz mms [nokia 6233]
Ponawiam proúbć i coú dopwiem
Doczytalem sić w instrukcji obsůugi nastćpujŕcŕ rzecz - Wiadomości multimedialne moýna odbieraă podczas rozmowy telefonicznej, gdy
uruchomiona jest aplikacja Java lub gdy aktywna jest sesja przeglŕdarki
korzystajŕca z transmisji danych WCDMA.

Nie bardzo mogć to strawiă.. tzn jesli tel. leýy to nie bedzie mozliwy
odbiór? A z kim ta rozmowa ma btyă przeprowadzana. CO z tŕ jawa? Cyz
normalnie nie jest ona uruchomina? Nie bardzo kumam w zagadnienach gsm wiec
proszć o zroumienie.
Pozdrawiam

nie dochodz mms [nokia 6233]