nie dosc, ze czuja sie bezkarni...

Data: 2010-03-20 23:36:45
Autor: Lewis
nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:ho30i3$71g$1nemesis.news.neostrada.pl...
... to jeszcze probuja wyludzic odszkodowanie
http://skocz.pl/dbtue
"Marcin Kopeć zginął w lipcu 2006 r. Policjanci poszukiwali dwóch
bandytów,  którzy napadli na hurtownię. W całym województwie rozstawiono
blokady. Jedna  z nich stanęła w Chodlu. Marcin Kopeć nie zatrzymał się
przy niej. Minął  blokadę. Później zawrócił. Jak zeznawał policjant,
motocyklista omal go nie  przejechał. Dlatego funkcjonariusz zaczął
strzelać. Jedna z kul okazała się  zabójcza.
Rodzice zastrzelonego wytoczyli proces lubelskiej policji. Domagali się
800  tys. zł odszkodowania. W piątek Sąd Okręgowy w Lublinie zdecydował,
że nie  należą im się żadne pieniądze."
Co za bezczelni ludzie.
Nie dosc, ze wychowali przyglupa ktory szarzowal, probujac rozjechac policjanta, to jeszcze maja czelnosc domagac sie odszkodowania za wyimaginowane straty...

Ja widzę że kolega ma uraz do motocyklistów.
Nie pochwalam tu chłopaka za to że ominął blokadę, owszem winien byl się zatrzymać bezwzględu na wszystko.
Ale nie wierzyłbym tu funkcjonariuszom policji, bo w takich sytuacjach kryją swoich i za wszelką cenę beda usiłować wmówić wszystkim dookoła ze było tak jak oni nieomylni zeznają. Nie jestem wyznawcą JP czy innych HWDP ale nie ufam ślepo policjantom, otwórz oczy kolego i zobacz co się dzieje dookoła, co w wielu przypadkach wyprawia policja i nasza władza, zwykły szary człowiek zazwyczaj jest bezsilny w starciu z autorytetem policjanta który mógł faktycznie popełnić drastyczny błąd, nigdy nie słyszałeś o nadużyciach ze strony policji czy SM? To nie jest tak że wszystko jest albo białe albo czarne. Prawda bardzo często leży gdzieś całkiem obok.
Dlaczego nie przytoczysz tu wielu innych przykładów afer z policją w roli głównej których ostatnimi czasy nie brak, tylko koniecznie musisz ugryźć temat motocyklisty.

Uważam że policjant który w panice zabija człowieka nie powinien nigdy dostać odznaki i broni.
A panów z drogówki wyskakujących z lizakiem zza krzaków tuz przed koła samochodu czy motocykla to skierowalbym na badania...

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-20 23:56:36
Autor: DoQ
Lewis pisze:

Dlaczego nie przytoczysz tu wielu innych przykładów afer z policją w roli głównej których ostatnimi czasy nie brak, tylko koniecznie musisz ugryźć temat motocyklisty.

Ja pierd... motocyklisci to naprawde maja jakies nadwrazliwe jajniki z zespolem PMS.
Wstaw sobie "deskorolka" zamiast motocykl a ja mimo to będe miał takie samo zdanie w temacie. Moze deskorolka nie bedzie tematem tabu.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-21 00:02:23
Autor: Lewis
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho3js1$out$1mx1.internetia.pl...
Lewis pisze:
[...]

Owszem mają, to już po prostu odwieczna wojna że trzeba się wzajemnie gryźć...
Nie ulega wątpliwości ze młody zrobił źle, ale nie mordujmy się nawzajem.
Poczytaj trochę PMS i zwórć uwagę że kolega Pablo bardzo lubi tematy motocyklisty debila, stąd moja uwaga...

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-21 10:31:20
Autor: jerry
Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości news:ho3k6m$i91$1news.onet.pl...

Ja pierd... motocyklisci to naprawde maja jakies nadwrazliwe jajniki z zespolem PMS.
Owszem mają, to już po prostu odwieczna wojna że trzeba się wzajemnie gryźć...
"Młodzi gniewni" mają policji za złe jej aktywność i "ograniczanie wolności", ale kiedy na starość stetryczeją, będą mieli policji za złe brak aktywności przeciw "młodym bandytom". To znana prawda.

Nie ulega wątpliwości ze młody zrobił źle, ale nie mordujmy się nawzajem.
Nie ulega wątpliwości, że miał się zatrzymać. Ucieczka przed patrolem
wzbudza podejrzenia, że uciekający działa niezgodnie z prawem i należy go zatrzymać. W czasie akcji i w tym tempie wypadków wszystkie środki stają się dozwolone. Zwłaszcza, że blokada miała na celu ujęcie
_uzbrojonych_ bandytów.

Najpierw ominął blokadę, a potem podjechał zapytać się o co chodzi?
Tylko dlaczego jeszcze uciekał przed ścigającym go radowozem?

nie dosc, ze czuja sie bezkarni...