nie działa obracanie ekrany samsung s5

Data: 2017-03-03 16:06:32
Autor: mKr
nie działa obracanie ekrany samsung s5
witam
nie dziala mi obracanie ekranu w samsung s5, kupilem go niedawno i nie wiem jak to naprawic, u gory w opcjach mam wlaczona ta opcje, resetowalem i nic

Data: 2017-03-03 16:17:27
Autor: ToMasz
W dniu 03.03.2017 o 16:06, mKr pisze:
witam
nie dziala mi obracanie ekranu w samsung s5, kupilem go niedawno i nie
wiem jak to naprawic, u gory w opcjach mam wlaczona ta opcje,
resetowalem i nic
root jest? usuwałeś jakieś programy?
ToMasz

Data: 2017-03-03 16:31:31
Autor: mKr
W dniu 2017-03-03 o 16:17, ToMasz pisze:
[...]

ustawienia fabryczne sa
root nie wiem co to jest :)

Data: 2017-03-03 18:51:51
Autor: mKr
nie działa obracanie ekrany samsung s5
ile moze kosztowac naprawa jak jest uszkodzony akcelometr ?

Data: 2017-03-03 18:57:43
Autor: ToMasz
W dniu 03.03.2017 o 18:51, mKr pisze:
ile moze kosztowac naprawa jak jest uszkodzony akcelometr ?
czy programy które muszą wyświetlać poziomo, tak robią czy nie? Np videostar, ipla, czy jakieś tam gry?

ToMasz

Data: 2017-03-03 20:05:01
Autor: J.F.
Dnia Fri, 3 Mar 2017 18:51:51 +0100, mKr napisał(a):

ile moze kosztowac naprawa jak jest uszkodzony akcelometr ?

Sciagnij sobie Sensor Guru - akcelerometry sa dosc odporne.

Jesli nie ustawienia ... tylko na niektorych programach obraca.
No i jeszcze reset do ustawien fabrycznych zostaje.

J.

Data: 2017-03-04 07:10:02
Autor: mKr
W dniu 2017-03-03 o 20:05, J.F. pisze:
[...]

sensor guru zainstalowany, accelerometr wszystkie NO DATA
magnetic field - wartosci sie zmieniaja
gyroskop wszystko NO DATA

Data: 2017-03-03 21:43:26
Autor: Andrzej
mKr <mkrnospam@op.pl> wrote:
witam
nie dziala mi obracanie ekranu w samsung s5, kupilem go niedawno i nie wiem jak to naprawic, u gory w opcjach mam wlaczona ta opcje, resetowalem i nic

Gdy uruchomisz np. przeglądarkę internetową - obraca się?

Data: 2017-03-03 22:08:11
Autor: Animka
W dniu 2017-03-03 o 21:43, Andrzej pisze:
mKr <mkrnospam@op.pl> wrote:
[...]
Samo się nie obróci. Trzeba telefon najpierw obrócić poziomo. To chyba jasne.

--
animka

Data: 2017-03-04 05:42:45
Autor: Aniuska
nie działa obracanie ekrany samsung s5
jak biore np pisanie smsow to sie nie obraca, przegladarka tez nie. ale np jak wlaczam yotube na pelny ekran to ekran jest w bok

nie działa obracanie ekrany samsung s5