nie działa shift wcale

Data: 2015-10-09 12:27:53
Autor: Marek
nie działa shift wcale

Użytkownik "pytajnik" <anlapapl@gmail.com> napisał w wiadomości news:922d68f4-6a45-4f2e-aae1-137c922bfcdcgooglegroups.com...
laptop acer extensa 5220 nagle przestał działać shift
zarówno w lapku oba liP jak i na zewnętrznej klawiaturze usb !!

Może Ctrl albo Alt masz przyblokowany (na stałe wciśnięty) i to może blokuje też normalne działanie
dodatkowej klawiatury USB.

niestety problem jest bardzo poważny ustawiłem hasło systemu ze znakiem @ wiele razy wpisywałem bez problemu.
Nagle klops nie mogę odpalić,  laptop trup !
nie mogę wystartować systemu z hdd, cd, usb

No to spróbuj wygenerować te "Shift-owe" znaki alternatywną metodą: wciskasz lewy Alt  i na (aktywnej) klawiaturze
numerycznej wstukujesz kod ASCII znaku i zwalniasz Alt-a. Dla znaku @ będzie to kod 64, resztę kodów ASCII
znajdziesz w necie. Czasem kod trzeba poprzedzić dodatkowym zerem. Oczywiście to nie rozwiąże problemu
z klawiaturą, jedynie pozwoli dostać się do systemu.

--
Pzdr.
Marek

nie działa shift wcale